Vreau sa ma angajez la UPC, si inca director!


Sau scrisoare deschisa catre Severina Pascu,

CEO la UPC Romania

Stimata doamna, solicit angajarea in compania unde dvs. sunteti acum cea mai inalta autoritate. Recunosc deschis ca nu am nici cea mai sumara pregatire pentru un post in UPC. Totusi, sunt convins ca daca tot platiti in fiecare luna o armata de incompetenti care-si bat joc si de clienti, si de UPC, imi puteti da un salariu frumos si mie, care macar promit sa fiu inutil intr-un mod placut, daca nu chiar hazliu.

Daca o sa-mi raspundeti ca situatia financiara a companiei UPC nu permite noi angajari, nicio problema, accept sa ma platiti din salariul dvs. personal, cat aveti? 60 de milioane pe luna? 100 de milioane? Sigur gasiti acolo vreo 15 milioane si pentru mine, nu vreau mai mult, ca oricum imi pastrez si serviciul adevarat. Ideea este ca, UPC fiind vestita pentru ineficientza, inseamna ca o mare parte a angajatilor iau salarii degeaba, deci puteti sa-mi dati si mie un salariu degeaba.

Daca insa imi veti replica prin faptul ca nu am pregatirea necesara, este perfect adevarat, dar complet neinteresant, pentru ca in general in UPC angajatii nu au pregatirea necesara! Daca nu ma credeti, cautati pe Google nesimtire UPC si veti gasi 59.400 de rezultate, iar la incompetenta UPC, 26.000!

***

Stimata doamna Severina Pascu, acum o sa va povestesc foarte pe scurt cu ce mi-a gresit UPC si o voi face sub forma telenovelei Un Papagal: Clientul  sau  Unde Pierde Clientul:

Episodul pilot: UPC ma spameaza (la telefon, prin SMS si la casierie) sa trec pe digital, cu angajament ca raman la ei cel putin un an.

Ep. 1: 4 februarie. Accept, iar ei promit ca luni, 7 februarie, intre orele 10 si 12 va veni o echipa sa monteze receptorul. Stiind insa ca UPC in general minte (am asteptat vreo doua saptamani sa-mi puna cablu si au venit numai dupa ce i-am amenintat ca-mi trag singur cablu de la cutia de pe hol si dau moca si la toti pensionarii de pe scara :) ), ma asteptam sa intarzie.

Ep. 2: 7 februarie. La orele 9.00, culmea rafinamentului, am primit de la UPC un SMS in care mi se reamintea ca sunt programat de la 10!

17 cuvinte, 2 greseli: 12% din text este gresit!

Ep. 3: 7 februarie, dupa-amiaza. Echipa de la UPC nu numai ca nu a venit, dar nici macar nu am primit vreun telefon, e-mail sau SMS in acest sens – si asta nici pana azi, dupa doua luni si jumatate!

Ep. 4: 14 februarie. Trec pe la casierie, unde sunt invitat sa iau loc, ca sa sune pe cutare sa incercam sa aranjam… Ce sa aranjam, mah, pe timpul meu liber? Rezolva tu cu muncitorii tai de la UPC si sa fiu sunat cand ati terminat.

Ep. 5: 14-21 februarie. Nicio veste de la UPC :)

Ep. 6: 22 februarie. La casierie, casiera imi spune ca am refuzat instalarea si ca atare au reziliat contractul! Cand cer sa se prezinte angajatul care trebuia sa vina la mine pe 7 februarie (numit in continuare “tembelul”) si sa-mi spuna in fatza ca a fost la mine si eu am refuzat, casiera a inceput s-o scalde: ca nu lucreaza la ei, ca nu e acolo, ca oricum nu stie cine este persoana. Eu de colo:

-DOMNISOARA, II VAD NUMELE CHIAR IN CLIPA ASTA PE MONITOR, CUM IMI POTI SPUNE CA NU STII CINE E?! :)

In concluzie, stiind cum il cheama pe tembel, am cerut sa fie pedepsit, de preferat dat afara; pana nu se rezolva, eu nu-mi mai pun niciun fel de cablu, ba mai trec ostentativ si la RDS, cum deja au facut doi vecini.

Ep. 7: 22 februarie, mai pe seara. Revin la casierie (a patra oara!) si aflu ca tembelul i-ar fi spus sefului sau ca nu i-a raspuns nimeni la usa. “Pai daca nu a raspuns nimeni, atunci de ce ai declarat ca s-a refuzat instalarea?!” i-ar fi replicat pe buna dreptate seful. Casiera promite sa ma sune, in seara aia sau maximum a doua zi. Ati ghicit: nu a mai sunat niciodata.

Ep. 8: tot prin februarie. Ma suna unul cu voce de cioban si nume pe masura, Bodâlcă, sa-mi propuna, culmea, sa-mi iau telefonie de la UPC! I-am zis ca-i interzic sa ma mai sune :)

Ep. 9: Pe 31 martie ma suna UPC, de pe numarul 0311040505, se aude o melodie 2 secunde, apoi apelul se termina!

Sa recapitulam. UPC a pierdut un contract de digital, a irosit bani pe mai multe apeluri telefonice, un SMS si timp al angajatilor pentru o actiune care oricum nu s-a mai intamplat, din vina unui angajat (care m-a mintit pe mine si pe seful lui) si din vina organizarii dezastruoase, care la randul ei sugereaza un management catastrofal.

Aaaa, si sa nu uit: doamna Severina Pascu, imi datorati 100 RON, pentru ca ati denuntat unilateral contractul din vina dvs. inainte de expirarea perioadei minime! Poftim si dovada in acest sens:

Severina Pascu, scoate banii! :))

In continuare, alte cateva exemple ale modului in care compania UPC isi distruge brandul asociat oricum in top of mind cu incompetenta si neseriozitatea: aiciaici, aici, aici si aici (vezi comentariile).

~ prin veutzu pe 20 aprilie 2011.

31 Răspunsuri to “Vreau sa ma angajez la UPC, si inca director!”

  1. bravo ! sund dezcord cu tine,dar asa cum am mai spus vezi sa nu te lipesti de un ‘banned blog’.in rest tineo tot asa.din cite stiu eu e al doilea sau al treilea post in care expui situatia precara din tara noastra.ma bucur ca nu ramin unicat dar ai mare grije ca sunt niste ‘aia ce citeste’ care ar putea sa iti faca belele.
    tine-o tot asa si sa auzin de bine .

  2. Exact asa am patit si eu cu aceasta companie. Au venit la usa, au lasat copilului un aparat din acela de televiziune digitala, dar fara sa semneze un proces verbal de predare-primire. Tot lovindu-ma de serviciile lor proaste, am vrut sa renunt la contract. Timp de 3 luni m-am luptat cu ei ca sa reziliez acest contract. SUNT NISTE NESIMTITI.

  3. Ovaj, ceea ce povestesti tu parca ar fi povestea mea…dar cu RDS. Nici astia nu sunt mai buni, pentru ca astept din 15 martie sa imi mute televizorul+telefonul+internetul in noua casa…si nici macar nu m-a sunat cineva pana acum. Dupa 3 telefoane date si nervi irositi, am renuntat la serviciile lor de kkt si am incheiat contract cu niste baieti din cartier (retea mica, servicii excelente, promptitudine maxima). Culmea stii care este? Dupa al treilea telefon (si ultimul) dat la RDS, la jumatate de ora, suna la poarta o fata care e agent de teren de la RDS sa ma intrebe daca nu vreau sa imi fac abonament la ei!!!!

  4. Milena, da, culmea prostiei! :)) Suna mai mult a banc…
    Dupa cum stii, RDS-ul o sa preia UPC, ceva gen Mitica Dragomir o sa fie schimbat de la FRF: vine Mircea Sandu.

  5. Vio, suntem atat de multi care ne plangem de prostia UPC-ului, incat mi-e teama ca nu au decat doua variante: sa-si schimbe managementul, CA-ul, totul, sau sa se impuste. Cum niciuna nu le convine, au ales sa-i dea inainte cu nesimtire. Daca si astia sunt oameni de afaceri…

  6. Da’ cine sa dea banned blog? Ca n-am auzit de asa ceva.

  7. vezi daca tu esti capitalist si n-ai Comăniciu Cable System pe acolo. La mine este si e bine…cand nu ploua sau bate vantu.

  8. Comăniciu Cable System – asta e epic :))
    Am un prieten bun pe care-l cheama asa (nu, nu Cable System) si e distractiva treaba.
    Unde ziceai tu ca esti?

  9. Aici e si vina ta ca te duci la companii mari. Daca ai gasi o retea de cartier ai iesi mult mai bine. Eu la 19 lei luna am 100mb garantat intern si 40mb extern la orice ora, si sunt la o firma care nu are nici sediu si isi schimba nr de tel o data pe luna. Da imi ofera un net la un pret de nu am treaba si prompti si rapizi si nu am timp sa detectez eu problema si sa sun ca ei deja imi zic ca e masina pe drum, si asta fara misto, chiar vine cineva si repara. Si ce ma lasa fara cuvinte este ca atunci cand e o problema si ii sun, isi cer scuze si imi cer permisiunea de a-mi trimite pe cineva acasa sa repare, si niciodata nu le a luat mai mult de 30 minute sa ajunga la mine, indiferent de ora si zi. Si ironic, nu sunt nici rds, nici upc nici romtelecom, e doar o firma in cartier care ofera clientilor exact ce vor, lucru pe care nu o sa il vezi niciodata la o companie sau ce vor ei sa zica ca sunt. Acum marea intrebare vine, cum o firma mica si vai de capul ei reuseste toate astea si una care se presupune ca are tehnologie mai buna, angajati specializati, platiti bine pt a-si face treaba, capital, investitii, logistica etc, si nu reusesc sa se ridice la standardele unei firme de cartier banale? Si o alta intrebare, desi e plin internetul cu plangeri si tepe si etc de la aceste firme, romanul de ce e incontinuare prost si se duce sa isi faca mai departe contract cu ei? Romanul nu stie decat sa se planga. Si mai ales nu o sa inteleg niciodata de ce lumea da bani multi pe calitate proasta, incompetenta doar ca e firma de renume si ca se numeste rds upc romtelecom etc, cand sunt o gramada de firme mici care stiu sa aprecieze valoarea fiecarui client si sa il respecte. in fine, pe fiecare cat il taie capul.

  10. Ai perfecta dreptate :)
    Doar o mica observatie: firma de care zici iti ofera si cablu TV?

  11. Da.

  12. Asta este problema: oamenii habar n-au ca exista si firme de cablu mici. In general se crede ca au mai ramas doar UPC si RDS. De firmele mici n-aude nimeni, si in niciun caz altcineva decat tineri care folosesc computerul.
    Acum, de ce UPC e anchilozata si un simbol al neeficientei si nesimtirii, iar o companie mica poate fi brici? Marea prostie a UPC si RDS este LACOMIA. S-au intins mult, mult mai mult decat ii tine patul. Ei probabil ar putea face fatza la 20.000 – 30.000 de clienti – dar nu la milioane, cum se intampla acum. Te-ai extins, ca sa iei bani mai multi? Pai cheltuie, in pizda ma-tii de afacerist jegos, mai mult (ma doare in cur ca tre sa scoti banul) pentru serviciile de postvanzare, pentru informatii, service etc. Dar ei nu mai fac fatza si, mai rau, au renuntat de mult sa mai incerce sa faca fatza. “Da-i in ma-sa de clienti, n-au ce face! Ce sa faca, sa plece de la noi la RDS? Pai si la aia e la fel ca la noi, asa ca n-o sa plece nimeni, putem sa le facem oricate mizerii si umilinte”. Si asa si este. Pentru ca lumea nu stie de firmele astea mici…

  13. [...] ca s-a bagat in fatza cu nesimtire! Asa ca nu mai rezist si-l injur ordinar, desi ceva mai incet (am mai facut o data circ acolo si nu voiam sa fiu luat de scandalagiu). El se face ca nu aude (desi auzise precis: casierita [...]

  14. Veutza, doamna severina nu o sa citeasca blogul tau si o sa iti trimita in plic 100 de lei. Fa reclamatie la OPC. Am facut si noi asta si chiar am primit raspuns, si ni s-a acordat castig de cauza. Bafta!

  15. Floricica, ai uitat sa precizezi: in ce tara?! :))
    Da’ serios, ati primit banii de despagubire?

  16. Eu de un an, am pachet de la RCS. O singura data a picat netul, am sunat, si curios, cineva a raspuns, si am stabilit de comun acord ca nu e bine sa mai umblu pe la cabluri.Si nici sa ma impiedic in ele, ca se strica. Dar, cand a fost cu instalarea, netu a functionat dupa o luna de la semnarea contractului, aparatelu ala pentru digital tv, la doua saptamani dupa net, si doar unul, cu toate ca in contract cerusem doua, iar telefonul, uitasem de el cand au sunat cu montajul…Inainte, netu il aveam de la o dasta de cartier, dar cam aveau probleme, apoi, doi ani am mancat o paine cu cei de la vodafone, mai mult ei.

  17. Deci per total zici ca ar fi totusi mai bine cu RDS? Ca am fost si al ei, cu ani in urma… si tin minte ca nu erau departe de UPC ;) Ce zici?

  18. Daca ai rabdare pana se hotarasc sa apara la usa, si daca ai noroc sa nu dureze, pana la pensie, da, serviciile sunt bune.Pana acum, am zis, netu a picat o singura data, si atunci din cauza mea, scosesem din greseala mufa aia din calculator. Eu sunt multumit, per total.

  19. buna ziua .sint client upc.si doresc sa stiu daca se mai fac angajari la ups la casierie/ astept raspuns,cu respect.

  20. buna ziua .sint client upc.si doresc sa stiu de ce naiba ma intrebati pe mine! astept raspuns,cu respect.

  21. [...] convins ca cititorii mai vigilenti isi amintesc postul asta, in care UPC m-a batut la cap sa-mi trag Mediabox (receptor digital) si dup-aia n-au mai venit. Si [...]

  22. Am citit si mi-am dat seam ce putin va doriti….Oameni frustrati care considerati ca internetul si micile probleme legate de UPC sau RDS sunt prioritare in viata voastra. Indiferent cum ar fi, faptul ca vii seara acasa si ca beneficiezi de televiziune prin cablul este un mare lucru. Va credeti mari si tari si judecati pe altii. Care sunt realizarile voastre si ce lucruri bune ati facut si pentru care ati primit laude de la cei apropiati voua? Nimic..tocmai acesta este motivul vostru de a arunca cu noroi in altii.:)

  23. @ Anonymous: “faptul ca vii seara acasa si ca beneficiezi de televiziune prin cablul este un mare lucru”.
    Poate la tine, in familia saraca in care ai crescut, o fi mare lucru. La noi insa, este un serviciu pentru care platim, asa ca sunt obligati sa ni-l furnizeze, futu-le rasa-n nari! :))

  24. [...] m-a facut RDS sa ma uit pe Etno si sa zic si mersi Cu oarece timp in urma radeam de prostii de la UPC, ca nu-s in stare sa faca nimic bun, incurca clientii si se incurca si pe ei insisi. Ei bine, eram [...]

  25. sal

  26. Sal in primul rand as dori sa precizez ca am lucrat la o firma care la randul ei lucreaza pt UPC, in mai multe domeni (fibra ,microfibra si ultima oara la instalari)sa vorbim de acele instalari cum se fac ele ok?Cei din dispecerat fac programarile cam 7-10 pe zi clientul esta inebunit cu mesaje gen ca vine echipa la o anumita ora si as stea acasa . Acea echipa daca intampina probleme gen lucrari fara cablu,cabul vechi,prize praf,curti fara cablu trebuie tras de la stalp automat se intarzie, nu e logic noi nu avem voie sa sunam clientul noi sunam la ei si ei suna clientul.S a trecem la subiect la o instalare clientul se mutase recent si nu stia mai nimic prin casa .Instalatia era prin pereti ne-am dat seama dupa de am vb cu o vecina si am sunat electricianu timp pierdut.am dat la oparte un DULAP IMENS IN 3 INSI si in spatele lui am gasit instalati multe televizoare in fine. dupa ce am terminat clientul a spus sa nu mai punem dulapul inapoi ca nusti ce face acolo(clientul 2 persoane in varsta)si niste cablu lasat aparent ca muta patul el si treaba lui. LA FINAL FOARTE MULTUMIT DACA MA INTELEGI.Adoua zi am fost dat afara deoarece a venit baiatul clientului seara si a vazut alea pri casa si de ce nu am dat inapoi ACEL DULAP MARE pe care clientul a spus sa il las asa si acel cablu aparent ce sa mai spun ca nu mai inteleg nimic e foarte aiurea dar asta e uni oameni nu inteleg ca o instalare de cablu nu consta in a cara mobila prin casa, a baga cablu prin plinta de la parchet ,prin bagheta sa scot cablurile altor firme din casa eu cred ca de aceste lucrari se ocupa alti si se tacseaza nu.UNA PESTE ALTA AM FOST DAT AFARA DIN CAUZA ACELUI DULAP DAR FAZA E CA EU AM VENIT SA INSTALEZ NISTE SERVICI DE TELECOMUNICATI de care nimemi nu a mai intrebat nimic ce trb are una cu alta nu stiu dar asta e , acuma si cu sarbatorile astea e mai nasol dar asta e . cam atat mai vb

  27. Impresionant raspuns! Trebuie sa cercetam mai indeaproape

  28. Da, ND, ceea ce ti s-a intampla tie dovedeste ca UPC isi bate joc nu numai de clienti, dar si de propriii lor angajati. Adica exact genul de lucruri care se intampla intr-o companie prost condusa de directori incompetetenti, carora nu le pasa de imaginea companiei sau de demnitatea lor insisi.

  29. Aproximativ 103.000 (de) rezultate (0,20 secunde)
    incompententa rds ;)

  30. Eu sunt unul dintre angajatii upc ….va pott spune ca o firma mai nenorocita care sa-si doreasca mai multi bani indiferent de pret eu nu am vazut

  31. Cred… si ne bucura intotdeauna o privire din interior.

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 43 other followers

