S-o crede ei!


Iata o mostra de advertising nu BTL ci WBTL (Way Below The Line), in vitrina unui mare magazin de mobila & fitze:

Designer-ii nostri creaza pentru tine!

Lasam pe dinafara faptul ca doamna care „creaza” e privita prin gaura cheii si nici macar nu e in pielea goala. Probabil ca activitatea de „creere” e ceva rusinos, iar geniul care-a primit bani grei pentru aceasta reclama are bucurii nenaturale. Sau poate firma lucreaza cu detinuti?!

Dar stresul e altul: cum de n-au putut, la preturile nesimtite practicate la mobila din magazin, sa gaseasca niste oameni care sa nu scrie creaza in loc de creeaza?! Sunt doua explicatii: fie reclama e conceputa pe genunchi de catre paznic, intr-o noapte cand a adormit la munca si s-a visat Naumovici, fie copiruaitaru care este a fost platit la litera, iar firmei nu i-au mai ajuns banii pentru inca un e.

Nici macar explicatia conform careia creaza nu vine de la verbul a crea, ci de la verbul a crede nu este valabila. Ce naiba poa’ sa creaza dizainarii lor in locu meu? Ca mobila din magazin e ieftina?! Ca sunt trendy daca cumpar d-acolo?! Dar chiar si asa, cuvantul ar fi utilizat tot in mod eronat…

Si-n definitiv, ce atata discutie, e un magazin de mobila, nu biblioteca Academiei!… Ca doar stim vorba din batrani: Mobila am, firma am, gramatica si bun simt fatza de clienti ce-mi mai trebuie!

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Things that dry me at my spoony. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s