S-o crede ei!


Iata o mostra de advertising nu BTL ci WBTL (Way Below The Line), in vitrina unui mare magazin de mobila & fitze:

Designer-ii nostri creaza pentru tine!

Lasam pe dinafara faptul ca doamna care „creaza” e privita prin gaura cheii si nici macar nu e in pielea goala. Probabil ca activitatea de „creere” e ceva rusinos, iar geniul care-a primit bani grei pentru aceasta reclama are bucurii nenaturale. Sau poate firma lucreaza cu detinuti?!

Dar stresul e altul: cum de n-au putut, la preturile nesimtite practicate la mobila din magazin, sa gaseasca niste oameni care sa nu scrie creaza in loc de creeaza?! Sunt doua explicatii: fie reclama e conceputa pe genunchi de catre paznic, intr-o noapte cand a adormit la munca si s-a visat Naumovici, fie copiruaitaru care este a fost platit la litera, iar firmei nu i-au mai ajuns banii pentru inca un e.

Nici macar explicatia conform careia creaza nu vine de la verbul a crea, ci de la verbul a crede nu este valabila. Ce naiba poa’ sa creaza dizainarii lor in locu meu? Ca mobila din magazin e ieftina?! Ca sunt trendy daca cumpar d-acolo?! Dar chiar si asa, cuvantul ar fi utilizat tot in mod eronat…

Si-n definitiv, ce atata discutie, e un magazin de mobila, nu biblioteca Academiei!… Ca doar stim vorba din batrani: Mobila am, firma am, gramatica si bun simt fatza de clienti ce-mi mai trebuie!

~ de veutzu pe 3 Februarie 2007.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: