Sunt un faptuitor dezgustator!


Saptamana trecuta am gasit in usa instiintare de la Politie, sa ma prezint la sectie, in calitate de faptuitor. 24 de ore, cat aveam la dispozitie, mi-au trecut prin cap toate faptele faptuite pentru care as fi putut fi chemat la politie, de la faptul c-am trecut pe rosu acu cateva zile si pana la cartea cu OZN-uri pe care am furat-o din biblioteca scolii acu vreo 25 de ani (da’ ulterior am dus-o inapoi) (doar ca fara 2 pagini cu poze). Ba chiar radeam cu Maria ca poate m-a parat vreun vecin ca m-a vazut impuscandu-i pe Mugur si Romica prin parc :))). Banuiala mea era insa ca sceleratul de sub mine, mumia aia de 86 de ani care trimite biletele idioate, mi-a facut reclamatie la Politie.
M-am prezentat la sectie la severa ora 8.15 dimineata, ora la care nu m-as trezi nici dac-ar arde blocul sub mine. Cum ma culcasem pe la un tulburator 4, am intrat in sectie ca un zombie si m-am dus la persoana indicata. Era un birou in care se aflau cativa politisti. Unul dintre ei m-a intrebat ce caut, dar cum io inca nu ma trezisem pe deplin n-am putut decat sa-i murmur ceva neinteligibil. „Zi, domne, mai tare! De-abia vorbesti, nu te aud! Ce, n-ai mancat de dimineata?!” Al ‘reacu, stia el ce stia! Inca incapabil sa-i raspund si facut de rahat in fatza organelor, i-am intins citatia si m-a indrumat la omul in cauza. N-am pus la suflet atitudinea lui, am mai vazut si io filme cu „good cop, bad cop”. Good cop-ul m-a rugat sa astept putin, ca avea treaba. Ei, si cat si-a facut omul treaba, io m-am trezit de-a binelea.
Va dati seama ca m-am speriat ca dracu’ cand m-am trezit la Politie, in loc de-n patu meu! Dar in fine, a fost OK, il stiau si ei pe mosh ca e dement si totul s-a terminat cu bine.
Imi pare rau insa ca n-am putut obtine foaia pe care se afla plangerea mosului, de pe care am prins doar un fragment:

„…vecinul de sus, in repetate randuri, bate in podea cu scaune si cu patul, incat am fost nevoit sa iau un ciocan de 3 kg si sa bat cu el in teava de apa calda…”

Pai, frate, daca mosu e asa de varlav incat sa ridice barosu de 3 kile, inseamna ca e inca in putere, asa ca sa se duca in mortii ma-sii la munca, nu sa toarne cetateni nevinovati! Ce, adica la mine-n casa n-am voie sa bat cu patu in podea?!

~ de veutzu pe 26 Februarie 2007.

2 Răspunsuri to “Sunt un faptuitor dezgustator!”

  1. huoooo! la cremenal!:))

  2. stiam io ce se ascunde in tine de cand nai dat si tu o bere

Lasă un răspuns

 
