Nu va luati nimic de la Beyler!


Usa metalica de la Beyler, montata de ei, in noiembrie 2006. Sase milioane de lei pe care Beyler mi i-a furat cu acte-n regula, intrucat yalele – probabil cumparate de ei din talcioc – functioneaza extrem de prost… asta cand functioneaza. Asadar, ce era sa fac? Am pus mana pe telefon (sa fi fost prin februarie 2007) si am sunat la Beyler, aveau un numar verde. „Wow!”, imi zic, „ce firma serioasa!”

Si de aici incep balcanismele. Duduia de la telefon ma asigura ca se va rezolva, vor trimite pe cineva, e inregistrata cererea.

Bineinteles, nu au mai sunat.

Pur si simplu m-au ignorat.

„Un client… Da-l ‘reacu de prost, ce, io l-am fortat sa cumpere de la Beyler?!”

(Intre timp si numarul verde a disparut…)

Dupa o vreme, am sunat la magazinul lor din Titan, de unde am luat usa. Nu a raspuns nimeni cateva zile la rand! Companie al carei telefon de firma nu functioneaza!… Nu stiu cum e posibil asa ceva, in Europa, in UE, in secolul al XXI-lea.

M-am dus la magazin, din timpul meu liber in care aveam dreptul, daca voiam, sa fi stat acasa si sa ma dau hutza pe usa. In fine, la magazin, vanzatoarea face investigatii si afla ca pe geniul care montase usa il cheama Mitica. (Normal, doar nu era sa-l cheme Richard!) Si, surpriza, imi da telefonul astuia, SA-L SUN EU! In fine, il sun (desi era treaba lor), nu raspunde, vanzatoarea ma asigura ca e total intamplator. Il sun din nou a doua zi, dau de el, ii explic problema, el zice ca o sa vina, totul e OK.

Mai trece o saptamana, Mitica, cu o nesimtire tipic romaneasca dar care tot ma infurie, nu suna. OK, il sun eu; imi zice ca are multe comenzi, dar o sa vina.

Treaba asta s-a repetat de mai multe ori, tzeapa dupa tzeapa. La un moment dat chiar mi-a zis ca pleaca in concediu, deci nu are cum sa vina. Iar eu    m-am simtit si prost ca l-am deranjat cu mica mea drama (usa care nu se inchidea, astfel neputand sa plec la serviciu)!

Dupa concediu, l-am sunat inca de vreo 5 ori. De fiecare data trebuia sa iau totul de la capat, pentru ca imi punea aceleasi intrebari tembele: „Da’ la firma ati sunat?!”

In cele din urma n-am mai rezistat, i-am telefonat inca o data si, cand a inceput iar sa ma plimbe, i-am zis, foarte frumos si calm, ca daca nu vine, apelez la OPC, presa si Internet (si cred ca acest ultim cuvant l-a speriat de s-a scapat pe el, pentru ca era singurul cuvant din promisiunea mea pe care nu-l cunostea!).

Hopaaa, si sa vedeti schimbare dramatica: „Da, domnu, vin chiar acum! Intr-o ora e bine?!” „Nu, Mitica, nu e bine, unii dintre noi chiar avem servicii, chiar muncim!” A ramas pentru dupa vreo 2 zile; urma sa sune el.

Ca de obicei, nesimtitul nu a mai sunat.

Asa ca am sunat eu (sunat iarasi, sunat pe banii mei etc) la un alt numar, de la sediul din Popesti-Leordeni. Acolo, o alta duduie m-a intrebat ce problema am (!!)… numele… adresa… si mi-a promis ca va raporta mai sus si ca ma suna peste cateva ore.

NU M-A MAI SUNAT DELOC.

I-am lasat 2 zile, dupa care am sunat din nou.

Alta duduie, daca nu cumva aceeasi, m-a intrebat (poate deja ati prins pattern-ul): Si ce problema aveti?… Adresa?… etc etc. Si asta mi-a promis ca va raporta mai sus si ma vor suna ei. Am inchis.

NICI DE DATA ASTA NU AU MAI SUNAT!

OK, nicio problema. Am renuntat la telefoane, intrucat am constatat ca firma Beyler inca nu a evoluat pana la conceptul de telecomunicatii.

Asa ca intr-o vineri (era deja jumatatea lui noiembrie…) le-am trimis direct un e-mail, in care am fost politicos, dar caustic, recurgand la formulari de genul:

„Tin sa subliniez faptul ca nu am cerut firmei Beyler sa lanseze o nava spatiala sau sa descopere tratamentul impotriva cancerului. Cer doar un lucru simplu: sa-mi repare usa.”

A doua zi, surpriza, un telefon prompt de la o alta duduie din Beyler! Miercuri sigur vine cineva sa-mi repare usa!

Si, intr-adevar, a venit… Omul Invizibil!

Adica, INCA O MINCIUNA SFRUNTATA DE LA BEYLER! N-a venit nimeni! In plus, imi luasem liber de la serviciu special pentru acest eveniment, deci a insemnat o zi pierduta la munca din cauza nesimtirii beyleriste.

Buun, a doua zi le-am mai trimis un mail, din care spicuiesc, spre amuzamentul dvs:

Stimata conducere a firmei Beyler, acum suntem in UE, iar garantia produselor este o notiune care trebuie insusita si aplicata. Cine nu vrea acest lucru, va disparea de pe piata. Poate vi se pare un fleac faptul ca usa mea, cumparata de la dvs., este de proasta calitate si trebuie reparata. Dar daca dvs. nu sunteti in UE, eu sunt. Si va invit sa intrati si dvs., iar daca nu vreti sau nu sunteti in stare, va sugerez sa va apucati de gradinarit.

(…)In aceasta situatie, ma vad nevoit ca de maine sa asmut presa si opinia publica impotriva firmei Beyler, si in special asupra patronului sau asociatilor in mod personal. Daca directorasii nu sunt in stare sa-l trimita pe Mitica la client, poate patronul, pus personal intr-o lumina proasta, va putea sa-i dea afara pe vinovati. ”

Dupa mailul asta, am primit iarasi telefon de la Beyler – de data asta de la o persoana care in fine parea ca stie ce face si isi cunoate meseria – si asigurari ca o sa vina o echipa sa-mi repare usa. Si, culmea, aceasta doamna chiar a reusit sa puna in miscare masinaria Beyler si sa-l faca pe nebunaticul, rebelul, spiritul liber Mitica sa vina si sa-si repare greseala facuta!

Aici e momentul sa recunosc ca am gresit si eu. Exact in ziua in care ramasese sa vina echipa (si in care iar imi luasem liber), am fost nevoit totusi sa dau o fuga pana la serviciu, si astfel stimatul domn Mitica, dupa ce m-a plimbat luni de zile, cand in fine a venit si el, nu eram eu acasa!

Am sunat-o imediat pe doamna eficienta si mi-am cerut scuze, iar ea a zis ca nu este nicio problema, reprogramam (moaaa!…). Amuzant insa a fost biletelul pe care mi l-a lasat Mitica in usa: „Am fost aici la ora 10.15. Nu erati acasa. Sa fiti sanatos!”

Am ras doua zile de biletul asta, si parca mi s-a facut un pic mila de Mitica, nu e vina lui, atata poate si el.

Buun, si in ziua stabilita (in care iarasi mi-am luat liber!) vin Mitica si inca un domn, sa-mi repare usa. Tzac-pac, in mai putin de 10 minute au scos usa, au reparat-o, au uns-o, au pus-o la loc si erau si in lift, sa plece. Ceva mai devreme imi batusera un apropo, ca au facut 14 km special ca sa vina la mine… asa ca, baiat simtit cum ma stiu paturi largi ale populatiei, i-am intrebat, din usa liftului:

-Si cat va datorez?

-Aaa, nimic. Desi daca se poate pentru deranjul nostru, ca am facut 14 km pana aici…

-Da, corect, am aprobat eu. Numai ca daca scad costul zecilor de telefoane pe care le-am dat la Beyler si dvs personal in ultimele 10 luni… ma tem ca nu mai ramane nimic. Multumesc si o zi buna!

Pana aici, toate bune. E drept ca le-a luat 10 luni ca sa vina, e drept ca am fost mintit de angajatii Beyler de nenumarate ori. E drept ca am cheltuit pe telefoane cat pentru cinci yale noi. E drept ca umilinta pe care am simtit-o nu poate fi cuantificata sau platita, si la fel si nervii. Totusi, am renuntat la a apela la Administratia Nationala pentru Protectia Consumatorului, la presa si la celelalte parghii pe care le am la indemana. Consideram ca e sub demnitatea mea sa-mi pierd ore si zile din viata incercand sa civilizez niste maimute care isi inchipuie ca fac comert.

DAR…

Poanta, si totodata morala, intregii povesti este urmatoarea:

YALELE TOT PROST MERG, SI ACUM!!

Ceea ce inseamna ca toata aceasta zbatere a fost total inutila…

Si ceea ce mai inseamna ca in mod clar Beyler este o firma care trebuie evitata, intrucat marfa este proasta, iar majoritatea angajatilor mincinosi si incompetenti.

PS – Ca informatii suplimentare si opiniile altor clienti, cititi si despre alte tzepe si minciuni semnate Beyler, la:

http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=158213

~ de veutzu pe 6 Februarie 2008.

Lasă un răspuns

 
