Aplicatie pentru ficiăring la DacsFromTheTracs Winterwarriors of Carraibe


Pentru userii care au intrat mai tarziu pe net: s-a nascut un nou senzational gen muzicalo-psihiatric:

http://animaloo.wordpress.com/2009/05/21/noul-sound-al-metalului/

Drept pentru care, aplic aceasta…

…Scrisoare de intentie

Domnule Lordu Inghetat a lu Soare, domnilor Chilongola si Bellethebutt, doamnelor, bah acolo in spate,

Constat ca fanii au inceput sa va roage sa cante si ei cu dvs., deci nu mai insist si eu, dar va rog sa ma aveti in vedere macar pentru un viitor ficiăring cu ansamblul dvs. in cazul in care veti avea nevoie vreodata, in cursul carierei dvs. fara indoiala fulminante, de un solist vocal completamente incompetent, dar cu o lunga istorie muzicala in spate (detalii in CV-ul anexat). Oricand veti dori sa va faceti harcea-parcea imaginea, apelati la mandea. Ori de cate ori veti dori sa fiti alungati de pe scena cu rosii si pastarnac, chemati-ma si o sa rag pentru dvs. Cum vi se va nazari sa va bateti joc de pasiunea pentru muzica a unor cetateni, voi fi acolo pentru a slobozi arpegii nenaturale.

Cu respect, Katastrophyx Rockarello von Babardeinen Flegmatron – desi imi puteti spune si pe nume, Vasile Ionescu.

CV

PREZENTARE GENERALA

Impreuna cu doi prieteni ne-am dus sa ne inscriem la un curs de chitara, la casa de cultura, unde am fost informati cu amabilitate ca vom incepe lectiile imediat cum se strang 15 cursanti, apoi ni s-au cerut numerele de telefon pentru a fi chemati cand se va completa grupa. Inca nu am primit niciun telefon in acest sens, desi mai astept. Mentionez si ca acest lucru se intampla in 1983. (Intamplarea este absolut autentica.)

ABILITATI

Am o voce atat de proasta, incat mi s-a interzis accesul pe strada Compozitorilor.

Cant atat de fals, incat femeile prefera sa zgarie cu un cui pe tabla si cu unghia pe creta in raspar.

Sunt atat de inept muzical, incat atunci cand am cantat imnul patriei la inceputul orelor, in clasa a doua, am fost arestat.

Batjocoresc in asa hal si cea mai simpla melodie, incat cand incep sa fac repetitii, vecinii isi monteaza gresie, faianta si orice mai necesita scule care fac zgomot. Majoritatea au ajuns la 17 straturi.

ACTIVITATE PROFESIONALA

1988: tobar in trupa Abator, care n-a existat niciodata, dar imi facusem insigna cu ea, iar rocarasii din Gradinita incepusera sa jure ca au ascultat.

1990: piesa de larga respiratie si acuta actualitate „Saddam, Saddam, pe cand la Amsterdam?”, cu Keke, prin redarea de la cap la coada a piesei „Fury” a lui Malmsteen pe magnetofon, adaugarea unor voci oribile pe microfon si inregistrarea acestui talmes-balmes pe casetofon.

1991: jam session cu Melcu, Mike si cred ca Ciorba, in cursul careia am realizat cover-uri heavy metal, extrem de prost primite de vecini, dupa „Tigara de pe etajera” cu Angela Similea si „Primavara romaneasca” de Semnal M. Eu am fost tobar si, culmea, chiar aveam o toba. Desi n-am prea folosit-o, gasind mult mai muzicala darabaua la futu-i pomana pe-o oala de bucatarie.

2000: basist in supertrupa Motherjump  (cu Terry pe chitara electrica, Mutu pe tobe si neobositul Ciorba pe voce), cu care am inregistrat balada romantica „Matasari, Matasari, dam m*** pe Matasari”, spre spaima vecinilor, care pe la a 28-a reluare a piesei au cedat si ne-au ciordit siguranta de la panoul electric. (Numai din pura dragoste pentru arta am reluat melodia unplugged de inca 16 ori.)

~ de veutzu pe 22 Mai 2009.

12 Răspunsuri to “Aplicatie pentru ficiăring la DacsFromTheTracs Winterwarriors of Carraibe”

  1. =))

    esti prea profi

    =))

  2. Man, intru abrupt, ca m-am impiedicat…
    Deci, Bellethebutt te saluta si iti comunica foarte clar: CV-ul mi-a placut enorm, prezentarea asijderea, ma gandesc ca numa’ Luci putea sa aranjeze in intelepciunea Sa lucrurile sa ni te scoata in cale.
    Din punctul meu de vedere, esti in trupa. Acum astept si pe astialalti 2, care vor fi 3, plus manageritza noastra sa se decida, da-ti spun ca eu sunt deja impresionat.

    Infernal hails, precum si bine-ai-venit bah, deci hailz!😉

  3. Uuuuu… deci Credal nu vrea, iar Belle ma angajeaza! Sunt fericit, dar mi-e ca iese cu poceala in trupa. Ce naiba, doar n-am ajuns Yoko Ono!

  4. Credal nu crede in blind date. Nush ce traume din trecut ascunde, da’ ii garantez ca si cu mine va fi blind date, ca-i voi umfla ochii.

  5. Lasa, nu va incingeti, pastrati-va pentru scena. Va si vad pe scena de la Lucky 13 si mesenii intepeniti si cu ochii holbati :))

  6. n-are cum sa-mi unfle ochii, fiindca sunt deja umflati. si rosii.
    oricum trebuie sa ne certam fiindca vom fi trupa cu cele mai multe despartiri si impacari.

  7. Ha! M-ai starnit sa scriu un articol. Il incep acum, nush cand il termin..

  8. OK, zamolxis, stam la panda😉 Sa-nteleg ca intri si tu in trupa?😉

  9. Super tare frate. Eu imi fac trupa de cantat la span de tabla de aluminiu, branza Emmentaler, nasturi si bulbuci de melc. Spune-mi daca te intereseaza.

  10. Mircea: Vorba lui Credal: esti prea rafinat! :))) Dupa instrumentar, esti fan Bach :->

  11. Da, dar mai ales labil. De la Bach, la Ungod, de la Albioni, la Destroyer666 si de la Thomason la Satanic Warmaster. Nici eu nu ma mai inteleg uneori.😀

  12. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

 
