LG + TV + LCD + IT + VIP = concurs


NU-TI POTI DESPRINDE OCHII... ACELASI PRINCIPIU CA LA LG-UL IN CAUZA ;)

NU-TI POTI DESPRINDE OCHII... ACELASI PRINCIPIU CA LA LG😉

Acelasi concurs, dar alt organizator. Acelasi tip de televizor LG, dar alt televizor LG. Acelasi blogger, dar alt post.

Nu concurez pentru televizor, este evident ca nu am sanse; exista bloggeri mult mai buni si mai cititi. In schimb, ma bucur cand oamenii petrec cate un minut placut pe blogul meu.

In plus, Cristi Manafu este omul care scrie cele mai tari editoriale ever. Deci… merg pe mana lui, pe televizorul lui daca am noroc :)  si, desigur, merg cu

www.sampler.ro

si

www.concurslg.ro

Domnilor si domnilor, daca gasiti in inimile dvs. bunatatea de a ma vota, o puteti face aici –> (vezi butonul ala maare cu LG)

~ de veutzu pe 24 Mai 2009.

3 Răspunsuri to “LG + TV + LCD + IT + VIP = concurs”

  1. Omule,bafta la concurs. Te-am votat.
    BTW, momentul curcubeului e perfect. Sunt gelos.

  2. Multumesc frumos, Lupule😉 Iti trimit si celelalte poze cu curcubeul, daca vrei.

  3. Bafta la concurs! Te-am votat si eu!

Lasă un răspuns

 
