Poveste de pe strada mea si concurs pe (b)L(o)G


Pierre de Coubertin zicea ca nu conteaza triumful, ci cat de bine ai luptat, cu alte cuvinte: important nu e sa castigi, ci sa participi. Normal, il durea la basca, era baron si-i dadea mana sa emita maxime care sa dainuie peste eoni. Un filosof contemporan, William Bruce Rose, Jr., reprezentand limpede o cu totul alta scoala de gandire, era de parere ca: „F. the participation, just gimme the damn prize!”. Personal, sunt mai cumpatat, undeva intre cei doi ganditori: n-o sa castig concursul asta si implicit televizorul, dar castigul meu va fi sa particip. Sorry, Couby, nu numai premiul intai poate fi un triumf!😉

DSC00486

Poza a fost facuta pe 8 februarie, la Piata Crangasi. Toata lumea se uita la cer, de la copii la oameni in varsta, de la vatmanii opriti in statie la trecatorii cu probleme-n cap. Multi faceau poze, majoritatea zambeau, doar cativa manelofili de liceu traversau zbierand spiritual: „Uite-l, bah, prinde-l, bah, hău, hău!”. Curcubeul era atat de sclipitor si taios, incat iti venea sa intinzi mana, sa-l iei de pe cer si sa-i seceri pe ignorantii care nu simteau prezenta sacrului… De altfel, ce am vazut atunci? Un „fenomen optic care se produce în atmosferă datorită refracţiei luminii solare în picăturile de apă dispersate în aer, după ploaie” – conform definitiei reci, de dictionar. In realitate insa, senzationalul arc luminos care s-a asezat pret de cateva minute pe blocurile cenusii din Crangasi mi-a linistit temerile cu privire la viitor, la probleme si in ultima instanta – poate veti rade – chiar la criza. Daca stii sa citesti o poza printre randuri, vei vedea clar cum curcubeul desparte partea mohorata si sumbra a pozei de partea luminoasa, vie, sclipitoare, ca si cum ar spune: „Nu va faceti griji. Soarele va iesi in curand!”.

Aceasta poveste de pe strada mea participa la Concursul LG Electronics Romania, avand ca premiu un televizor LCD LG LH500. De asemenea, o invit si pe Liana sa participe la concurs.

~ de veutzu pe 24 Mai 2009.

5 Răspunsuri to “Poveste de pe strada mea si concurs pe (b)L(o)G”

  1. veo, multsam ca te-ai gandit la mine, dar dupa cum (acum imi dau seama ca nu) stii eu nu mai consum teve de ceva vreme:). imi place mult poza insa, si ce ai scris (cu exceptia momentului in care ai utiliza curcubeul ca sa seceri ignorantii, cred ca e sub menirea lui). stiai ca in mitologia crestina (din care retin doar povestea si simbolul) le-a fost trimis de dumnezeu oamenilor, dupa potop, ca promisiune de a nu mai distruge niciodata lumea prin diluviu?

  2. Ai renuntat la tv? Te respect! Noi n-avem inca curaj in acest sens, da’ zau ca asa ar trebui…

  3. Frumoasa poza, frumos comentariu. Concuram pentru acelasi premiu, dar cu fair-play recunosc ca-mi place si poza si povestea.

  4. Ca sa fiu sigur ca o sa citesti si povestea cu care particip eu iti las adresa articolului meu : http://geocer.blogspot.com/2009/05/povestea-caselor-de-pe-strada-mea.html
    Bafta !

  5. Ah, perfect! Multumesc frumos🙂 Citesc chiar acum…

Lasă un răspuns

 
