Evitati Generali Asigurari Plevnei! Pericol de escrocherie!


Eu inteleg ca Generali Asigurari Plevnei se afla la doi pasi de autogara pentru Tulcea, dar asta nu e motiv sa aiba nivel de autobaza! Punctul de lucru Plevnei (aflat intre Carrefour, benzinaria Petrom si autogara Augustina)

 

GENERALI ASIGURARI PLEVNEI

GENERALI ASIGURARI PLEVNEI

este sediul unei escrocherii dezgustatoare, al unei inselaciuni care nu sunt sigur daca poate fi pedepsita de lege, dar banuiesc ca undeva, in Codul penal, i se poate gasi un alineat.

Minciuna cu iz de dosar penal se petrece in felul urmator: primesti un telefon de la Generali prin care esti invitat la un interviu de angajare. De buna credinta, te duci la sediul Generali Asigurari Plevnei, in tiganie si jeg:

O FIRMA SERIOASA SI UN MEDIU PE MASURA

O FIRMA SERIOASA

Acolo esti intampinat de un tanar imbracat corporate, care te indruma la o duduie in varsta si cu peruca. Aceasta (doamna, nu peruca, desi la peruca se uita toata lumea mai mult decat la duduie)  se apuca sa-ti explice avantajele angajarii la Generali Asigurari: iesiri cu colegii la gratar, in excursii, vacante in Maldive, iesiri la restaurante, „Decontam to-tul, tooot ce cheltuim”, etc. Iar pentru toate astea nu ai altceva de facut decat sa dai telefoane pentru cautarea potentialilor clienti, activitate pentru care primesti 25 de milioane de lei – pentru inceput! Ascultand promisiunile desantate ale femeii batrane, un candidat naiv se poate imbujora la perspectiva de a primi 25 de coco, a iesi la gratar si a o belferi prin Maldive – avand ca obligatie doar efectuarea unor convorbiri telefonice, comod, din fotoliu! Apoi, la final, ca si cum si-ar fi amintit in ultima clipa, tanti impaiata (sub titlul de reteta a succesului pentru incepatori, pe care ti-o sopteste ca pe un favor personal) iti inmaneaza un formular in care (atentiune, atentiune!) trebuie sa scrii numele, telefonul, varsta si starea de sanatatea a 100 de persoane (rude, prieteni, colegi, vecini, cunostinte, orice), pentru ca are si agentia o norma de facut!

SCRIE NUMELE TUTUROR CUNOSTINTELOR

SCRIE NUMELE TUTUROR CUNOSTINTELOR

poze28-0003

"AVETI RESURSELE PT A VA INTRETINE IN PRIMA PERIOADA?" Aici au uitat c-au promis 25 de milioane pt inceput!

"4. AVETI RESURSELE PT A VA INTRETINE IN PRIMA PERIOADA?" Au uitat c-au promis 25 de milioane pt inceput!

Probabil ca aceasta stratagema (calificata drept geniala la vreun brain storming al firmei Generali Asigurari, la un gratar prin Maldive) tzine la persoanele cu IQ sub 20; nu radeti, cineva trebuie sa lucreze si la Generali Plevnei, nu?! Insa pentru oamenii normali, faptul ca au fost deranjati pana in fundul Plevnei, printre gunoaie si santiere, din timpul lor liber, eventual sub presiunea lipsei unui loc de munca, ca sa se obtina gratis de la ei o lista de potentiali clienti reprezinta o inselatorie pedepsibila penal, o minciuna josnica, o umilinta si, pe de alta parte, un cap in gura firmei Generali Asigurari, care in acest fel pierde masiv clienti. Minciuna de a chema oameni la angajare dar de fapt pentru a obtine de la ei o lista cu potentiali clienti inseamna ca Generali sunt atat de disperati incat recurg si la astfel de gainarii. Situatia este similara cu a unui om bolnav cazut la pamant (nu are serviciu, poate nu are nici bani de transport, nici timp etc.) caruia un hot (Generali Asigurari) ii promite ca il ajuta, dar de fapt ii ciordeste portofelul si apoi o rupe la fuga. Chemi omul sa-l angajezi, dar de fapt il furi – se pune sau nu infractiune?

PS – Dupa cum relata una dintre victimele acestei potlogarii, la vreun sfert de ora dupa „interviu”, trecand prin parcarea de la Carrefour, l-a vazut pe tanarul imbracat corporate mancand trist un sandvis, pe banca de la intrarea in hipermarket – visand probabil cu lacrimi in ochi la Insulele Maldive pe care i le-a promis sefa la angajare dar unde inca n-a ajuns, pentru ca nu munceste suficient de mult pentru companie!

ANEXA

Extras din documente ale firmei Generali, in care limbajul de lemn si greselile gramaticale si de culegere descalificante (promtitudinea; candidatii raman in registrul companie; implementare celor mai bune strategii; legătură cu exercitare propriei activităţi profesionale; demnitarea individului etc. etc.) sunt umbrite doar de ipocrizia si minciuna afirmatiilor. Iata doar cateva exemple.

Politica de personal

Resursele umane reprezinta parghia catre succes a unei companii.

Bineinteles, „resurse umane” se refera aici la cele 100 de cunostinte furate oamenilor care vin pentru angajare!

Ce poti face de maine? (…) Sa faci analiza nevoilor clientilor

Ceee?! Pentru asta exista laboratoare specializate! Am inteles ca pentru a lucra in asigurari trebuie sa ma manjesc cu rahat, dar nici chiar asa!

Iata mai mai jos cateva principii fundamentale cuprinse in Carta Sociala Europeana a Grupului Generali:
• respect pentru drepturile sociale ale angajatilor

Minciuna! Niciun angajat nu ar trebui sa fie obligat sa manance pe banca in parcare, ca sclavul, dupa ce i s-a promis ca va merge la gratare si in Maldive pe banii firmei!

7. Transparenţă şi informaţii complete

Informaţiile oferite de Grup sunt complete, transparente, clare şi exacte, astfel încât să permită celor cărora le sunt adresate luarea unor decizii în deplină cunoştinţă de cauză, tocmai în baza relaţiilor de colaborare cu Grupul însuşi.

Minciuna! Informatiile oferite de grup, in cazul nostru, au fost false, incomplete si rau-intentionate, cu scopul de a ne insela ca sa castige grupul.

Grupul este, aşadar, permanent preocupat de selectarea şi păstrarea unui Personal cu un înalt nivel de calificare. Acesta e valorizat prin acordarea unei atenţii deosebite aspectelor motivaţionale şi a normelor specifice de pregătire profesională, ţinând cont de potenţialul individual, precum şi prin asigurarea condiţiilor pentru un ambient de lucru stimulant, gratificant şi lipsit de situaţii conflictuale.

…adica: Maldive, gratare, excursii, decontare oooori-ce si, mai ales, 5% discount din partea Grupului la achizitionarea sendvisurilor din Carrefour!

Grupul nu admite nici un tip de acţiune care să reprezinte un abuz de autoritate şi care, în mod general, să lezeze demnitatea şi integritatea psiho-fizică a persoanelor.

Minciuna din nou! Articolul de fatza (precum si alte documente) stau marturie in acest sens. Generali a mintit, a abuzat, a lezat demnitatea persoanelor.

În cazul unor abuzuri şi încălcări ale prevederilor Codului Etic, Grupul va adopta măsuri disciplinare – faţă de cei responsabili de respectivele abateri, acolo unde se va considera necesar, pentru tutelarea intereselor societăţii şi în raport de prevederile normelor în vigoare – măsuri ce pot ajunge până la îndepărtarea din cadrul societăţii a celor responsabili.

Daca nu e minciuna si paragraful asta, duduia de la Generali Plevnei ar trebui sa fie indepartata din cadrul societatii.

Sau, hmmm!, nu cumva inselaciunea asta se practica la nivel de companie?… Noooo! Refuz sa cred asa ceva. Doar scrie clar ca Grupul e preocupat de demnitarea individului!

~ de veutzu pe 2 August 2009.

52 Răspunsuri to “Evitati Generali Asigurari Plevnei! Pericol de escrocherie!”

  1. Ar trebui încercat la SRI. Cre’ că ei angajează mai uşor. :)))

  2. Stai tu linistit ca pe unele din neregulile de care spui tu le-am intanit si la AVIVA si AIG! 😉

  3. Buna ziua tuturor,

    Eu unul am lucrat la Generali Asigurari timp de 7 ani, si am ajuns in functia de director de Agentie plecand de la cea de Agent. Persoana care a scris mai sus cele existente in Agentia Plevnei sunt adevarate.
    Avand in vedere ca multe astfel de lucruri se intampla,mi-am facut datoria si am anuntat Managementul Societati, insa masurile sau lasat asteptate. Forma de furt este colosala si intrece orice masura civilizata a comertului.
    Este indicat ca autoritatiile( fiscul in special) sa se implice.
    Nota: Fac precizarea ca Generali Asigurari Romania a fost dacat in judecata, iar in instanta voi aduce foarte multe probe ce contravin atat legilor comerciale, civile cat si legi asigurarilor.

  4. Inca o data reprezentantii acestei societati mint de rup apele.
    In cadrul Agentiei, am avut o femeie insarcinata, care in perioada de nastere, reprezentantii generali i-au denuntat contractul de agent, si fac precizarea ca era o femeie de o conduita etica exemplara,… insa ne intrebam, daca si noi ramanem insarcinate, la fel se va proceda?

  5. Eu vr sa-l intreb pe domnul de mai sus numit pagubitul cati bani a stors din generali si de ce nu mai lucreaza pt ei????oare din aceeasi cauza pe care o spui u?? ESCROCHERIE????

  6. Despre care domn intrebi?

  7. Despre „pagubitu”…daca este dragut sa ne raspunda😉

  8. @yo: M-as bucura sa ne raspunda. Totusi, crezi ca ne poti spune ce stii tu? Pentru ca in mod evident stii niste lucruri🙂 Si cred ca ar fi in interesul tuturor sa facem putina lumina. Nu?

  9. Nu ar fi in interesul meu… dar un singur lucru este de precizat.
    -foarte multe lucruri scrise in articolul tau nu sunt adevarate ba chiar inflorite…asa k rog persoanele care citesc acest articol sa nu fie chiar atat de credule

  10. E firesc sa te intreb ce este inflorit, nu? Absolut totul este adevarat, indiferent ca-ti convine sau nu. Desigur, iti astept argumentele.🙂

  11. @Yo: Nu cumva tu esti tanarul in costum care consuma un sandvis pe banca?…

  12. Esti amuzant…dar vezi k nu se scrie „sandvis”

  13. Sigur ca nu se scrie asa – in finlandeza. Si nici in cantoneza. In romana insa, fix asa se scrie😉
    Tu mai lucrezi la Generali, cu batrana aia? Si apropo, nu vreau sa fiu indiscret, dar ce pregatire ai?

  14. Draga viitor muncitor,

    In primul rand vreau sa-ti zic ca pentru a te angaja la generali , trebuie intai sa treci de un curs care dureaza o saptamana si are mai multe teste. In al 2-lea rand doamna cu peruca chiar este adevarata eu lucrand in aceea agentie de mai bine de 3 ani, si din pacate ea chiar este buba neagra a agentiei, si nu cred ca pentru asta trebuie acuzata o agentioe intreaga, ea asa stie sa-si aleaga oamenii, in primul rand acel plan 100 nu ramane la manageri ci la tine nimeni nu il ia ca nu are ce sa faca cu el……eu cand m-am angajat am trecut numai prieteni si numai eu iam sunat asa ca nu tot ceea ce spui este adevarat

  15. Iti multumesc pentru raspuns.
    Desi minti – sau poate, sper, nu stii despre ce este vorba. Persoana a fost chemata pentru angajare, dar de fapt i s-a cerut o lista cu contacte. Nici gand de curs, de teste, de nimic.
    Iar „Planul 100” nu poti sa spui ca este inventia femeii („ea asa stie sa-si aleaga oamenii”), vrei sa zici ca numai la agentia voastra se practica asta? Ca formularele alea se folosesc numai in agentia voastra?
    Cred ca e firesc sa vreau sa aflu cine insala si sa-i ajut si pe altii sa evite tzeapa.
    In fine, n-am inteles de ce-mi zici viitor muncitor. Are agentia vreo propunere de angajare??😉
    PS – Sa stii ca nu am nimic cu tine personal sau cu orice angajat de buna credinta. M-a deranjat insa cine a mintit – femeia aia, agentia in sine, Bin Laden, nu conteaza.

  16. exact cum spuneam femeia exista si din tot ce e scris aici cam 90% este adevarat ….planul 100 exista l-am avut si eu la angajare ….numai ca ” peruca” poate a vrut sa profite de cijne a venit la interviu e problema ei….dar nimeni nu iti ia acel plan nimeniiiii……..iar ca sa te angajezi la generali e nevoie de urmatoarele….1 Un interviu cu managerul care te-a chemat, 2 Al 2-lea interviu cu acelasi manager care dureaza doar 15 minute max…..in care ti se comunica toate datele necesare….asta daca te mai suna dupa primul interviu….si 3 ultimul interviu cu directorul agentiei….daca treci de toate aceste interviuri intrii intr-un curs care tine 1 saptamana in care inveti tehnici de vanzare si o parte din asigurarile de viata…..iar apoi dai 2 teste….iar daca treci testele felicitari si bn ai venit la generalii….apoi te apuci de treaba……ce a zis perucu sunt vise …nu exista reduceri la sandvis sau alte minunatii….exista intradevar 2 iesiri pe an platite de generali…..impreuna cu toata agentia si multe alte concursuri dar pe care nu le castigi daca esti incepator….ca nu ai cum …..sunt mai multe criterii…..oricum dar cxa un om normal care se lucreaza la noi in prima luna de activitate nu ai cum sa iei mai mult de 10 mil…….asta doar daca nu ai multe relatii care sa-si faca asigurari la tine…..pt ca pt 2 asig de viata ai comision 50 % si mai primesti si bonus de finantare 200 de euro ( acest bonus se gaseste in orice contract si este valabil doar agentilor care emit 2 asig de viata si e valabil doar in primele 9 luci el scazand progresiv pana la 50 euro)

  17. PS …..eu o urasc pe femeia cu peruca….nu o suport este intradevar un mistret mincinos…care manipuleaza si foarte multi oameni din aceasta agentie….dar atata timp cat are rezultate nu poate fi data afara….cu toate ca e o afoana si o inculta si nici macar liceul nu il are terminat.

  18. Tin sa va felicit pentru cuvintele alese pe care le aveti la adresa „doamnei cu peruca”, insa dati-mi voie sa va spun ca nu sunteti prea departe de nivelul dumneaei…nu contest ca lucrurile s-au desfasurat altfel decat cum relatati d-voastra ,insa nici nu acuz pe nimeni…mi se pare josnic insa modul cum ati abordat problema.Sunt absolut convins ca nu sunteti nici in plan profesional si nici personal un om cu prea multe realizari…altfel cu siguranta nu ati fi avut timp sa faceti poze si sa scrieti asemenea articole in stilul Can Can doar pt a va satisface orgoliul … dar daca asta va face sa va simtiti mai bine…tineti-o tot asa…avem nevoie si de circ si daca e gratis cu atat mai bine ! Daca d-voastra considerati ca Generali face profit de pe urma unor contacte luate la un interviu, permiteti-mi sa va trezesc la realitate putin si sa va rog sa verificati site-uri autorizate care confirma faptul ca Generali este un BRAND cu o istorie de peste 150 ani…cu milioane de clienti multumiti si mii de angajati care au facut cariera ! Permiteti-mi sa va recomand ca pe viitor, cand ve-ti fi respins la un interviu sa va concentrati energiile negative spre ceva constructiv…dezvoltare personala…etc…si nu sa va storceti creierii in fata calculatorului scriind grozavii la adresa angajatorului.Multa bafta in viitor!Aveti toate sansele sa deveniti un om de succes…

  19. Pai persoana nu a fost respinsa la interviu, geniule :)) Ci a fost mintita ca e chemata la interviu, cand scopul era altul (ca dovada, nici nu a mai primit ulterior vreun raspuns). Iar Generali degeaba are o „istorie de peste 150 ani”, daca a ajuns la nivelul de a da tzeapa atat de jenant.
    Va respect dreptul la replica, dupa cum vedeti, totusi mi-ar ajuta in dezvoltarea personala daca mi-ait explica de ce sunt „josnic” ca m-am pisat (e drept, finutz) pe obrazul firmei la care dvs. lucrati. Ca lucrati la ei, nu-i asa?

  20. …pt dumneavoastra respectul are cu totul o alta conotatie…insa nu-i nici o problema… va las sa traiti in lumea dumeavoastra, cea a frustratilor care se bat cu pumnul in piept si vor sa schimbe o lume in care nu se pot adapta…va inteleg si va respect alegerea, drept pentru care ma opresc aici…nu am cu cine sa vb motiv pt care imi cer scuze si pentru deranj…

  21. Asta ce voia sa fie, ironie? Nu ti-a iesit. Hai ca poti, mai incearca o data, nenea nu se supara! :))

  22. Stimate Domn.
    Intamplator, dar absolut intamplator, am dat peste acest site pe care Dumneavoastra ati facut aceste afirmatii pur si simplu jenante pentru Dumneavoastra.Eu lucrez in Generali, eu sunt unul din trainerii care pregatesc forta de vanzari in aceasta companie.Fiind trainer, eu sustin si cursuri de management, iar in cadrul acestor cursuri ii invat pe manageri cum sa recruteze si sa selecteze personal.In Generali Asigurari, nu poate intra oricine – este un brand prea putenic pentru a accepta sa fie reprezentat de agenti care nu au abilitatile necesare.Dumneavoastra ati fost la un interviu de angajare, dar din fericire pentru Generali, nu ati fost selectat sa lucrati pentru noi.Si nu ati fost selectat pentru ca pur si simplu nu aveti abilitatile necesare, iar noi nu ne permitem sa riscam inutil angajand o persoana incompetenta.
    Ati fost respins la interviu, Domnule.Compania a decis ca nu are nevoie de o persoana ca Dumneavoastra.Asa procedati cu fiecare companie care va respinge la interviu?…Nu puteti accepta un refuz?…Foarte rau pentru Dumneavoastra!…Daca nu indepliniti criteriile pentru un anumit post, si sunteti respins, nu este vinovata compania, ci Dumneavoastra.Afirmatiile Dumnavoastra postate aici nu fac decat sa confirme ce fel de persoana sunteti in realitate, si sunt si mai convins ca nu avti ce cauta intr-o companie ca Generali.
    Referitor la acea lista de 100 persoane – Proiect 100 se numeste.Acest proiect 100 este dovada ca potentialul agent isi va putea desfasura activitatea.Nimeni nu are acces la acel proiect 100 decat DOAR agentul.Dar probabil cercul Dumneavoastra de cunostinte este atat de restrans incat nu ati putut face dovada nici pentru 10 persoane, am dreptate?…Si normal ca ati fst respins!…Dar nu puteti accepta un refuz si, nervos si frustrat, ascuns in spatele anonmatului, va varsati nervii scriind porcarii.

    Cu respect,
    Sorin

  23. Mai Sorinele, nu cumva esti tu baiatul ala care manca un sandvis pe banca la Carrefour, cu lacrimi in barba?… ca prea te-ai otarat :))

  24. Mai interesant este ca tu nu-mi aduci argumente, ci incerci sa ma jignesti, cam ca un copil de 11 ani care ii spune unui adult: „De ce mi-ai luat jucalia, nene lau?!”. In plus, mi-ai confirmat prin ce ai scris ca la voi asta este politica firmei, deci cu atat mai grav. Cat despre minciuna cu Proiect 100, ce sa mai zic, daca ar fi adevarata, oricine va poate ameti punand 100 de nume la misto, te-ai gandit vreodata?
    Mai multe nu-ti zic, ca de-abia ai avut ziua de nastere, de vreo luna, deci te las in pace.

  25. …cred k dupa atata munca depusa sa denigrezi unul dintre angajatorii care te-au respins…te simti ca un cur, nu?:)))))

  26. Ceea ce nu intelegi tu este ca persoana despre care este vorba fusese admisa :))
    Ce mai zici de asta?

  27. […] generali asigurari peruca. Haa, deci a mai vazut-o cineva! […]

  28. ai fi vrut tu sa fii admis, nici k se putea sa fii respins, nu? mare achizitie…pfff…esti patetic…stii tu un intelept,de care cu siguranta ai auzit spunea ca nu exista nici o diferenta intre un prost care nu spune nimic si un intelept care tace…ai avut posibilitatea sa nu spui nimic…dar oups…te-ai scapat…daca imi permiti ti-as sugera sa tii cont de faptul ca de cele mai multe ori un om este judecat de cei din jur in functie de propriile pareri…fata de altii…

  29. ADEVARUL E CA M-AM SPERIAT F TARE DE CEEA CE AM CITIT AICI CA EU DE-ABIA M-AM ANGAJAT LA GENERALI DAR MI-AU CERUT CHIAR SI BANI INAINTE DE A MA ANGAJA CA ZICE CA DACA STRIC VREUN FORMULAR SA AM ASIGURARE VREO 85 RON SI CAZIER FISCAL SI JUDICIAR SI AM PRIMIT SI EU ACELE FORMULARE CARE ZICETI VOI DAR EU NU MA CONSUM PENTRU ELE CA NU SINT OBLIGATA SA LE COMPLETEZ CA CHIAR AU NISTE INTREBARI ACOLO CARE INVADEAZA TOT PRIVACY SI NU-MI PLACE DELOC DAR NU MI-AU FACUT CONTRACT DE MUNCA DOAR DE COLABORARE SI MI-AU ZIS CA TREBUIE SA MUNCESC CA SA CISTIG SI MA PLATESC IN FUNCTIE DE CITE ASIGURARI FAC .TIPA CARE M-A CHEMAT LA ANGAJARE MI-A ZIS CA DACA FAC O ASIGURARE DE VIATA CISTIG 6 MIL PE LUNA DAR DUPA CE AM SEMNAT CONTRACTUL MI-A ZIS CA DOAR PENTRU 3 LUNI PRIMESC ACELE 6 MIL SI DEJA NU AM VRUT SA SEMNEZ CONTRACTUL PE LOC CA E UN CONTRACT CU F MULTE FOI ,AM ZIS SA MERG ACASA SA-L CITESC BINE SI VIN PE URMA.TIPA A INSISTAT CA DACA NU SEMNEZ NU MA POATE BAGA LA CURS LUNA VIITOARE SI ASA AM SEMNAT.PROBABIL EI CISTIGA BANI DIN ACESTE CONTRACTE DE COLABORARE SI IMPORTANT CA SI-AU LUAT BANII ADICA 85 DE RON. INCA CEVA ,DUPA CE AM CITIT CONTRACTUL M-AM SPERIAT CA ARE NUMAI CLAUZE CONTRA AGENTULUI CA N-AI VOIE AIA CA PLATESTE AGENTUL ,CA N-AI VOIE CEALALTA CA PLATESTE AGENTUL SI DECIT SA AJUNG SA PLATESC TOATA VIATA MAI BINE RENUNT MAI REPEDE LA ACEST CONTRACT CEL PUTIN PIRD DOAR 1 MILION SAU CIT AM CHELTUIT LA ANGAJARE DAR PE URMA DORM LINISTITA PE PERNA MEA.

  30. Multumim pentru marturia ta. Intotdeauna este valoroasa o marturie din interior.
    De altfel, cred ca ar fi mai corect sa se rebranduiasca din Generali in Caporali. Ar fi mai aproape de adevar.

  31. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

  32. Am fost astazi 25.03 pentru un interviu, mare dreptate avti!
    Interviul era programat pentru 10.15,pe la 10.30 a ajuns si doamna manager,din pacate pentru ei si din fericire pentru mine am plecat pe la 11,nu am avut rabdare sa-si bea d-na cafeaua;asta e.Domnul Trainer ar trebui sa inceapa trainingul cu lucruri simple cum ar fi:
    1.respectarea agendei
    2.atunci cand fixezi o intalnire suni daca intarzii etc.
    In rest activitate putina,doamne costipate, totul Made in Romania!

  33. Da, din pacate, asa merg lucrurile acolo… Si eu am sunat de curand la ei cu o treaba, mi-au dat legatura, a tzarait de cateva ori…. si zbang, mi-au inchis in nas! Tipic pentru Generali… Ma intreb daca chiar isi mai face cineva asigurari la ei.

  34. Ar fi interesant de stiut daca cineva din top managementul Generali citeste comentariile si ia masuri, si cand spun asta nu ma refer la trainerul de mai sus care saracu nu a inteles nimic.

  35. Abia astept sa plec si eu in vacanta. Mi-am luat niste bilete de la o agentie turistica si acum astept sa vad daca este serioasa oferta lor.

  36. Vai don’shoara care scrii sub numele „paduraru mirel”…IQ-ul tau lasa de dorit, despre exprimare ce sa mai spun… Daca nici la Generali nu te-au primit, mare lucru sa faca altii greseala asta.Asculta-mi sfatul si nu mai scrie pe nicari…nu de alta dar nu iti faci un bine !

  37. Buna ziua ,sunt agent Generali de mai bine de 1 an nu e adevarat referitor la planul 100 de numere de tel acele nr raman strict la agent chiar ni s-a comunicat ca ramane la noi ,si de catre manager si de catre director ,referitor la cursuri chiar se fac si in agentie si in alte locatii din tara ,munte ,mare etc.asa ca nu va mai luati dupa toti frustratii care habar nu au sa lege 2 cuvinte , si „baba cu peruca” are si facultatea terminata daca te mai intreaba cineva ….. nici nu te angajeaza la Generali fara liceu ..mai studiaza si tu …mai ales acum nici la Rebu nu mai poti fara liceu …
    ps: Pentru cei care vor sa se angajeze la Generali mergeti cu incredere agentia e foarte ok chiar ai ce sa inveti mult succes!!!!

  38. Cata, si ce misto e „Zeigeist”, nu? Si tu ce agent esti, diamant, ceva?…

  39. Din nefericire am trecut si eu pragul acestei agentii fantoma si am de adaugat in plus fata de ceea ce deja stiti agentii „fantoma ” care au rezultate extraordinare si nici nu stiu cu ce se mananca asigurarile.Sub fiecare manager exista si un astfel de agent frate, sora,mata, tata,sot sotie sau prieten in numele caruia incheie managerul asigurarile ca sa castige un ban cinstit.Generali le da comisioane mi mici managerilor tocmai pt ca acestia sa isi ajute echipa nu sa fuga ei dupa clienti.Daca este permis asa ceva in aceasta agentie, cu siguranta este o practica des intalnita in intreaga tara.Din pacate nimeni nu se sesizeaza…si noi la inceput de drum ne tot izbim de astfel d „agenti fantoma” premianti si le tot incasam rate si ne luam injuraturi de la clientii suparati ca nimeni nu-i suna sa ii anunte ca le-a venit rata scadenta. Conducerea e multumita atata vreme cat stand linistiti pe scaune confortabile le intra sute de milioane in buzunare.Poate nu ar fi rau ca cineva din presa scrisa sa fac o incursiune in aceasta lume superba a asigurarilor de la Generali.

  40. Am de luat 200.000 de euro de la Generali reprezentand despagubiri morale in urma unui accident rutier soldat cu deces, suma stabilita in instanta, definitiva si irevocabila.Care este termenul in care voi avea banii virati in cont? Daca imi puteti raspunde cineva din Generali, un manager sau un director…Multumesc!

  41. mm

  42. Ducu, imi pare rau pentru problema ta.
    Este cel mai interesant comment de aici si sunt foarte curios cum ramane si daca se tin de cuvant.
    Sa ne zici si noua…

  43. Eu sunt convins ca un asemenea comentariu lasi numai daca ai lucrat la Generali si sti cu adevarat despre ce e vorba . Este o frustrare personala , pe care ai infatisat-o intr-o poveste cu lacrimi … vezi ca nu prea tine

  44. Buna ziua

    mai este cineva pe aici, vad ca ultima postare a fost in mai?
    vreau sa stiu mai exact din perspectiva unui incepator cum e traba cu aceasta inteprindere?
    o zi buna
    alis

  45. Asta era valabil de mult… Nu stiu cum mai stau lucrurile in ziua de azi. Desi nu cred ca peste noapte au inceput sa faca afaceri ca in occident…

  46. Buna ziua,

    Foarte adevarat ce se spune. Eu am fost unul din agentii naivi care s-a trezit dupa 2 de cand a incetat scurtul contract de o luna ca nu stiu ce trebuie sa platesc. Feriti-va de aceasta agentie sunt multe alte optiuni si pentru job-uri si pentru servicii de asigurari!

  47. cei de la grnerali sunt niste …. care nu te despagubesc

  48. sunt neseriosi nu te despagubesc vin cauta tot felu de motive sa nu te despagubeasca

  49. Imi pare rau ca trebuie sa va spun, dar cat de prost trebuie sa fii ca sa gandesti ca te angajeaza cineva sa stai si sa te mai trimita si in Maldive, sincer voi aveti o problema care credti. Si eu am fost la un interviu la Generali si chiar nu mi s-a promis asa ceva, din contra. Acum daca o agentie face asa nu inseamna ca toata firma e la fel, hai sa fim sinceri , nu aruncati cu pietre in toti. Este foarte bine ca ati atentionat de aceasta agentie , dar nu trebuie generalizat.

  50. Ii consider neseriosi numai si pentru ca permit sa existe in firma asa angajati. O companie profi are angajati profi…
    Niciodata, in nicio imprejurare, nu o sa-mi fac asigurari la Generali.

  51. intamplator am vazut abia astazi comentariile aduse la adresa Generali , defapt
    Pana la urama daca vrei sa pleci la drum ai nevoie de combustibil (P 100 ) , Managerul , pe parcurs avea rolul sa va ajute in a folosi eficient acest combustibil (de exemplu de a ajunge in Maldive – prin munca )
    Oportunitatile sunt multe , la fel si roadele , dar depinde ce suntem dispusi sa dam si noi .Poate macar dorinta de a munci si a invata , ca ULTERIOR sa putem spune daca ceea ce mi s-a promis ,se poate si indeplinii.
    Peste tot sunt niste reguli de urmat.
    poate SINGUR ti-ai luat sansa de a te dezvolta si , cine stie , de a ajunge in Maldive
    Oricum , aruncand cu noroi , nu ajungi nici la doi metri
    S-ar putea sa ti-l intoarca vantul

  52. Hai sa privim problema altfel: daca eu dau firmei 100 de adrese, firma ce imi da mie?
    Cand o firma iti cere ceva gratis, deja inseamna neseriozitate. Cand iti mai si promite Maldive, e deja lipsa de respect.

Lasă un răspuns

 
