Va zic eu cum a fost la Madonna (bine, nu ca m-as fi dus la concert)


[Nota: ceea ce face Madonna nu e concert, ci e spectacol. Lenny Kravitz a dat concert, Manic Street Preachers au sustinut un concert. Madonna (si-mi place de ea!) are un spectacol cu dansatori, paiete, aerobic, artificii si alte chestii.]

Deci iata cum a fost la Madonna, unde n-am fost, dar nici nu era nevoie si veti vedea de ce:

Joacainapoiul a fost ca si playbackul comis de Thomas Anders (de la Modern Talking) si Enrique Iglesias (de la Julio Iglesias).

Organizarea a fost ca la concertul Whitesnake (cozi infernale, bauturi putine, haos etc.).

Numarul de spectatori per cabina WC a fost ca la George Michael sau Gogol Bordello (adica dezastruos).

Faptul ca a plecat dupa ultima nota, fara sa zica nici buna ziua, nici varianta b, a fost ca la Judas Priest sau Marilyn Manson anii trecuti.

Ca era batrana dar energica – pai nici Mick Jagger nu e vreun adolescent molau.

Vocea ei a fost asijderea vocii lui David Coverdale anul trecut: bestiala in tinerete, obosita azi.

Nici macar ca a intarziat o ora n-a fost original – Lenny Kravitz a facut asta inca anul trecut!

Dansatorii ei au fost ca si ai lui Kylie Minogue (perfecti).

Educatia pe care a incercat sa ne-o faca a fost fix ca gafa lui Ian Astbury, senzationalul vocal de la The Cult, cu 2 ani inainte (despre concertul trupei The Cult, intr-un articol viitor).

In fine, sunetul a fost ca la concertul sustinut de Manowar la 7 iulie si ca la multi, multi altii – au survenit probleme total neasteptate!

In concluzie, ca sa vorbesc numai in piese de-ale Madonnei sau legate de ea (pentru ca primele ei cateva albume imi plac si-n ziua de azi):

Oh What A Circus a fost la concert! The Lady’s Got Potential, dar Ain’t No Big Deal! Asa ca acum noi Laugh To Keep From Crying, pentru ca in fond What Can You Lose? Apropo de playback, Did You Do It? Si daca nu poti sa ne zici asta, zi-ne fie Sorry si I Deserve It, fie You Must Love Me, chiar daca Like It Or Not. Pana atunci, Bye Bye Baby si sa fie clar ca The Money Kept Rolling In!

~ de veutzu pe 28 August 2009.

13 Răspunsuri to “Va zic eu cum a fost la Madonna (bine, nu ca m-as fi dus la concert)”

  1. Adevarat, bine ca nu am dat 8 mil. aiurea.

  2. Concluzia e tare. Initial, cand am vazut titlul nici nu-mi venea sa deschid articolul, dar ai scos-o la capat🙂

  3. Vorba ceea: that was close! ;))

  4. Madonna ştia cuvântul „Romania” ceea ce e bine şi apreciez. Se numeşte showbiz. A fost un „mini” show decent având în vedere condiţiile din ţara asta. Nimic fabulos, cât a costat atât a făcut, punct.

  5. foarte pertinent,cu toate ca nici eu nu am fost acolo.da’ uite,se pare ca unii nu se duc chiar degeaba

  6. concluzia…am facut fff bine ca n-am fost la concert…:)))))

  7. noi doi am stiut de la inceput ca n-are sens sa ne deranjam… mai bine ca am stat acasa, la noi, si am ascultat ce-om fi ascultat. nu?🙂

  8. probabil… michael jackson????:)))

  9. hai, fata, ca n-am ascultat michael in seara aia! ah, iti zic eu ce am ascultat: ansamblul folcloric de la Caru cu Bere, n-am fost acolo cu Melcu si Bau fix in seara cu concertul Madonnei?…

  10. da…fata ..la Caru cu Bere am fost …da’ era prea funny asta cu michael…:)))))

    P.S. mergem ffff rar la Caru’ cu Bere….:)))

  11. pana la caru bere, tre se ne antrenam mai des la tramvaiu cu bere.😉

  12. salut.

    hai nu ma lasa sa mor de inima rea, ce gafa a facut vocalul de la The Cult?

    Se poate mai rau ca?

    1. Helllooo, Budapest! (Metallica)
    2. For this Revolution, we need Hungary! (Lenny Kravitz).
    3. You know, these years, drugs, man…of shit…here, nobody is taking any drugs! (Annihilator, Tg Mures, 2001).

  13. Promit ca revin cu un articol, sper in maximum o saptamana, despre concertul respectiv. Nu a fost din prostie, ci s-a intamplat pentru ca era prea bine intentionat. Mai penibil a fost publicul… si vom vedea de ce.

Lasă un răspuns

 
