Ziua internationala a copertelor de album


Ce se ia ca gripa noua, stim incotro merge dar nu stim unde va ajunge si te sileste sa gandesti mai convingator decat un film de Lynch? Cine a zis leapsa pe coperte de album imaginare a ghicit! O leapsa pe care am luat-o de la Vave, care a luat-o de la Reinvented, iar de la mana a treia puteti cerceta si singuri. Regulile sunt urmatoarele:

1. Go to Wikipedia. Hit “random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
2. Go to “Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
3. Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
use Photoshop or similar to put it all together.

Ceea ce am si facut si puteti vedea mai jos ce a iesit, dar nu inainte de a ridica urmatoarea problema: si daca, pana la urma, cineva va crea o coperta care deja exista, a vreunui muzician real?


LEAPSA

Dar, numai si numai hors concours, mai am inca patru coperte de album – doua din anii ’70, ale interpretei Mary Deacon…

DSC00088 mod copy LAST LAST

…&…

DIVA WHO WOULDNT SING

…si copertele mele preferate:

pump

…si…

Rush-Permanent_Waves-Frontal

~ de veutzu pe 1 Octombrie 2009.

5 Răspunsuri to “Ziua internationala a copertelor de album”

  1. Ce s-a intamplat cu ultimele poze? Doar prima apare.

  2. Nu stiu ce se intampla, verific acum. Dupa opinia mea, e una dintre eternele mizerii ale WordPressului. De altfel le-am scris in legatura cu faptul ca pozele se administreaza foarte prost, iar raspunsul lor a fost: „Sa stii ca noi ne straduim ca WP sa fie cat mai usor de utilizat”. Ce poti sa mai zici?!

  3. Uite ca si-au revenit.. e ok acu’.🙂

  4. Deci a venit în cele din urmă momentul în care am realizat că n-am instalat nici Photoshop-ul, nici alt program asemănător.
    Cool.

  5. După cum am spus o să mă uit cânt voi avea net şi timp.
    Cred că era mai fain dacă lasai doar ultimele 3 cuvinte [de la album].😀 Dar e amuzant.
    Îmi place mult prima copertă de la Mary Deacon.🙂

Lasă un răspuns

 
