Puya feat. Veone – „Change” (sau cum am facut eu clip cu Puya!)


Recunosc faptul ca am obiceiul destul de infantil de a debita chestii cu o mutra atat de senina incat nici macar cei apropiati nu-si dau seama mereu daca e sfarsitul lumii sau caterinca. Ceea ce voi afirma in continuare insa, declar de la inceput, e perfect adevarat.

Io, mare fan Maiden, Queen, Manowar, Whitesnake, Manic Street Preachers, sa fac un clip cu Puya, frate?! Si totusi, da. Io, Veone WordPress, apar in clipul „Change” al artistului. E adevarat, de-abia ma vad, sunt doi pixeli jumate pierduti in fundal, dar se pune featuring la clipul respectiv! Si am si dovezi in acest sens:

PIXELUL AL ALB ERAM EU, CU TELEFONUL

IMAGINE DIN CLIP. IAR ACOLO SUS, IN CERCUL ALBASTRU, PIXELII ALBI SUNT MANDEA

S-a intamplat intr-o zi in care eram in vizita la o ruda, in Titan, iar geamurile vibrau din cauza muzicii de afara.

– Unchiule, da’ ce tare dau muzica astia pe la voi prin cartier! Tu esti politist, de ce nu le ordoni sa taca, de ce nu-i amendezi, arestezi, asupresti, impusti, orice?!

– Nepoate (imi zice unchiul superior), nu pot sa fac asta, eu sunt un protector al artelor!

Ha ha ha, am ras de gluma lui reusita. Dar, iesind jumate pe geam, am vazut, intr-adevar, ca pe acoperisul unei mici cladiri din spatele blocului  se turna un videoclip!

IATA CE VEDEAM

SAGEATA INDICA SPRE PUYA, UNDEVA PE CANAPEA

Estimp, interpretul repeta obsesiv un refren care mi-a rasunat doua zile-n cap: „I said yooo…”, gen. In tot cazul, in timp ce ma uitam, ei filmau, si daca tot ma filmau, am cantat si eu, asa ca apar in clip cantand; si ca sa fim chit, i-am filmat si eu pe ei:

Si acum, in fine, originalul. Cu putina atentie, ma puteti viziona in clip, undeva in spate:

~ de veutzu pe 2 Noiembrie 2009.

2 Răspunsuri to “Puya feat. Veone – „Change” (sau cum am facut eu clip cu Puya!)”

  1. Ar trebui sa il dai pe Puya in judecata ca apari in videoclip, ai scoate niste bani frumosi.🙂

  2. Frate, nu se merită, că e dă la mine dăn cartier, frate, aşa că nu mă bag pă d-astea, frăţie.

Lasă un răspuns

 
