Silă mobilă


Ti s-a intamplat vreodata sa te arda vreun stres legat de Vodafone si sa nu-i prinzi la telefon?! „Apelul dvs. este de cea mai mare importanta pentru noi. Ca dovada, asteapta, fraiere, ca bou’ pana catadicseste sa raspunda careva.” Daca ai patit asta, ia de citeste mai jos ce-a scris sora Veta Marx, cu justificata indignare.

Mi-e silă

Sor-mea stie, de cand m-am intors in tara, numa’ cacaturi mi s-au intamplat. Si al mai mare dintre ele, din pacate, e legat de Vodafone si de proiectul de ghost-writing pe care m-au pus sa-l fac prin intermediul unor indivizi. Nu intru-n detalii, ca poate nu e vina lor, poate e vina lu’ Vodafone.

Toate ca toate si poate ca n-as fi pomenit niciodata de patzania asta, ca nu sunt razbunatoare de fel. Sor-mea stie si asta, degeaba ma dau io mare si tare p-aici, ca n-as face rau nici unei muste. Dar…

DAAAAARRR…

Acum cateva zile se-ntampla nenorocirea care ma face sa explodez. Adica ma duc sa-mi platesc factura.

Si ma duc io babelor, frumos, si trec factura prin fatza lu’ zipperu’ ala de citit facturi, el citeste, io bag pinu’, si gata-i treaba. Ies linistita de la banca si trag o basina, ca de, grijile mi se luasera de pre palton.

Da asta-i doar inceputu’. Dupa nu stiu ceta zile, vine mesaj de la nentu’ Vodafone. “Ba Veto, ba tampito” zice el, “vezi ca nu ti-ai platit factura”. Io ca la filmele cu prosti din visele urate. I-as fi zis fro doua, da’ n-aveam cum, ca Vodafone nu e om. Vodafone e insasi Compania de care vorbea Ferenczy (pentru ai de citesc Bloguri).

Si da-i si lupta-te. Suna la steluta * pula pula pula. Ca adica de ce sa-mi inchida telefonu’, ca io l-am platit ca o cetateanca onesta ce ma aflu. Da’ pas de raspunde la telefon, ca nu-i asa, Vodafone A ELIMINAT OPERATORII OMENESTI. Singuru’ cu care mai poti sa schimbi o parola e robotu’.

Si uite-asa, io ca trimite confirmari electronice, el ca nu, ca n-am platit desi am ditai chitanta la purtator, pana-mi inchide telefonu’.

Aoleooo… si se supara baba, ca doar de-aia-i baba, si tuna si fulgera pana se cutremura si temelia lu Vodafonu’ ala mare, de la Piata Charls dă Gaulle, sau Bruxelles, sau unde e. Da ei nimic.

E si daca vad io asa nesimtire pe capu’ lu ditamai Compania, ce zic in mintea mea. Ia mai da-te-n pizda ma-tii de-aici Vodafone, ca la o adica trec la Orange, daca asa-ti tratezi tu clientela. Ce mai conteaza un abonat in minus la bujetu’ tau de criza, nu-i asa?

Si daca tot te-ai purtat ca un cacat cu mine, ia sa ma port si io ca o vaca cu tine. Asa ca pana nu pui operatoru’ uman sa vorbeasca cu mine, sa rezolve problema, ia de-aici, sa vezi si tu cum e cu presa electronica:

ultima-campanie-vodafone

~ de veutzu pe 3 Noiembrie 2009.

Lasă un răspuns

 
