Ce melodie credeti ca fredoneaza Iliescu zilele astea?


Oricare cetatean roman in varsta de cel putin 35 de ani are dreptul la 2 mandate de presedinte al Romaniei – cum ar veni, cam un mandat per coi. Iliescu a avut 4, implicit reflectand o realitate anatomica tulburatoare. Oricum ar fi insa, acum nu mai exista nicio cale, nicio smecherie, niciun tertip avocatesc pentru ca Iliescu sa conduca din nou tara.

Sau cumva, cineva ii da din nou sperante?…

Acest articol a fost publicat în Râs și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Ce melodie credeti ca fredoneaza Iliescu zilele astea?

  1. Homo Matematicus zice:

    sa nu mor prost… de cand 1 + 1 + 1/2 = 4?

    1/2 ’90 – ’92
    1 ’92 – ’96
    1 ’00 – ’04

    unde-s restul de 1.5 mandate?

    Sunt de acord cu tine ca a avut mai mult de 2 (si nu, nu am votat cu bunicuta niciodata. si nici nu cred ca a fost corect ca a fost lasat sa candideze/fie presedinte in 2000-2004).

    Dar, pana la 4 mai e ceva.

    Sau incerci sa-l convingi sa mai candideze odata?

  2. veutzu zice:

    Pai ai uitat 26 decembrie 1989 – 20 iunie 1990. Situatia juridica era alta, probabil delicata si pentru cineva de meserie, dar cred ca exista argumente si pentru a socoti perioada respectiva un mandat. Eu, recunosc, am exagerat putin, insa numai in scop satiric 😉

  3. cartim zice:

    Mi-as dori ca acest om sa se pensioneze , sa isi vada de nepoti.
    Sa isi scrie memoriile, sa faca ce doreste dar sa nu il mai vad…
    Destul ne-a omtarziat dezvoltarea timp de 10 ani.

  4. cartim zice:

    Te pot adauga in Blogroll?

  5. veutzu zice:

    As fi onorat 🙂
    La randul meu, imi voi primeni blogroll-ul si, cu voia ta, mi-ar face placere sa te adaug. Blogul tau are substanta, si asta e lucru destul de rar 🙂
    Bunicutza, din pacate, nu se va pensiona decat pe lumea ailalta (care crede el ca nu exista). Politica e viata lui, na, ce poti sa-i faci…

  6. zamolxis zice:

    TARE!! 🙂
    Harry Belafonte, care-a facut cantecul un hit, a fost si el un mare comunist..

  7. basil zice:

    Monser Homo mathematicus, dragi oameni buni,

    Am sa-ti striq armonia cifrica si logica inmultzisitica si cu respect am sa-ti spun: NU AI DREPTATE! Nici tu, nici amicul Veutzu….

    Oameni buni, Iliescu a condus Romania 20 de ani!!!! Adica 5 mandate! Adica toate mandatele!!
    Voi chiar nu sesizati ca PSD si Ion Iliescu NU AU PIERDUT NICIODATA PUTEREA IN ROMANIA?
    In vremea CDR, au fost infiltarti in toate partidele si au avut controlul TUTUROR infrastructurilor. In vremea regimului Basescu, desi au fost destul de incurcati, au condus cam tot timpul, si si-au cam pastrat controlul asupra tuturor infrastructurilor.
    Deci Ion Iliescu, domnii mei, are 20 de ani de mandat neintrerupt. Matematica aici e abolita! Pentru ca nu avem ce sa mai calculam!

    Cu respect mi-am premis sa contraziq, si sper pentru ca sa nu fiu ocarat din aceasta nefericita pricina!

    La buna vedere!

  8. sictireli zice:

    Daca mandatul e de o zi, se pune mandat intreg. Iliescu a avut 3 mandate. Restul este poveste si nu merita sa ne pierdem timpul cu ea. Timpul lui Iliescu a trecut, chiar daca el inca mai da din picioare. Problema este sa nu lase urmasi. Este Geoana unul dintre ei? Ar fi dramatic sa fie asa. Chiar tragic.

  9. veutzu zice:

    @sictireli: „Timpul lui Iliescu a trecut, chiar daca el inca mai da din picioare” – asta e antologica si e buna de pus ca status la mess :))

  10. sictireli zice:

    Iliescu, Basescu si altii asemenea sunt ca sarpele. Ii strivesti capul, dar el mai da din coada pana la asfintitul soarelui. Asa arata monstrii care ne-au otravit existanta şi ne-au invrajbit. Au incaierat romani contra romani. Asa ceva nu se poate ierta. Am o totala scarba fata de astfel de indivizi.

Lasă un răspuns

