Nu accept sa-mi fure comunistii votul din 6 decembrie.


Comunistii nu stiu sa piarda puterea in alegeri, democratic: n-au stiut nici in 1946, nici in 1989 (au murit 1.500 de oameni), nici in 1990, nici in 2004 (cand au pierdut presedintia), nici acum, in 2009. Geoana si PSD au pierdut alegerile in 2009, usturator si umilitor. Romanii nu i-au vrut. Dar cum sunt bolnavi de putere, comunistii ar face orice (mineriade, furat revolutie etc.) ca sa conduca ei tara. Si nu le-a ramas decat sa ceara anularea votului. Daca prin absurd au succes, va trebui sa votam din nou. Cu alte cuvinte, comunistii imi vor fura votul pe care l-am dat la 6 decembrie! Or, nu accept sa-mi fie furat si sa fiu fortat sa-l dau din nou. Am votat o data, a iesit prost pentru ei, asta este, sa sufere.

Iata ce le spun comunistilor care incearca sa-mi fure votul pentru ca vor sa fie ei la putere, si nu cei alesi democratic:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nu accept sa-mi fure comunistii votul din 6 decembrie.

  1. basil zice:

    stii cum vad eu problema monser?

    animalul politiq de iliescu, nu cred ca isi mai pune problema ca va mai supravietui mai mult de inca un mandat prezidential…
    deci ca el sa crape in opozitie nu se poate pune problema..asa ca pentru orgoliul sau incomensurabil, isi va monta prietenii lui elefantii de la curtea constitutionala, si ca intr-un film indian..evident prost…i se va da dreptul sa moara la putere..
    cainosenia lui e fara margini…!!!
    as vrea sa nu am dreptate!

  2. veutzu zice:

    Din pacate, scenariul tau este foarte posibil. Vorba unui alt prieten, astept cu sufletul la gura verdictul. Traim intr-o tara in care binele nu prea triumfa, iar daca o face, e intotdeauna cu un pret, mare.

Lasă un răspuns

