…si inca 10 cretineli marunte care ma seaca la lingurica


11-8-800 (Unspe opt opt sute). Noul numar de telefon pentru informatii abonati nu mai este 931. Nooo, era prea greu de tinut minte si oamenii adesea formau din greseala 307 sau 42196! Asa ca s-a facut un brainstorming pentru alegerea unui nou numar, scurt si usor de retinut:

Directorul general: Ce ziceti de 359756?

CEO-ul: Hm, nu e rau deloc! Nu degeaba sunteti director general! Totusi, as mai umbla putin la ultimele doua cifre…

Baiatul de la fotocopiator: Am o idee! Ce spuneti de… 69-69-69?!

Copywriterul de la agentia de publicitate: Publicitatea vinde. Orice brand trebuie sustinut permanent prin campanii memorabile. Fara word-of-mouth nu poti concepe un brief creativ bun de antamat la un pitch. 76479674?!

Portarul institutiei: Imi bag pl-n ea de slujba, da’ ce ziceti de 111-111?!

Directorul: Esti extraordinar de concediat!!

In final a ramas 118800. Care trebuia impartit astfel incat sa fie cel mai usor de memorat. Dar nu, nu l-au impartit la modul 11-88-00 (Unspe – opzesiopt – zerozero). Nuuu. Copywriterul le-a explicat ca buzz-ul, viralele si studiul de piata au relevat ca 11-88-00 poate fi confundat cu o data de nastere, de pilda 118 august anul zero; asa ca l-au impartit savant in 1-1-8-800! Si inca au fost prosti, pentru ca ar fi putut sa-l imparta in XI-VIII-DCCC, sau, de ce nu, in i – i – doicovrigi – nula-na-nula. Cat despre reclama la noul numar, sincer pe mine ma sperie, si in special huiduma din dreapta, clar terorist cecen. Deci sa-i sparg la nas cu numarul lor de rahat, io aluia nu-i dau sub nicio forma numarul meu de telefon!

Programele TV online. Dupa 12 noaptea nu mai gasesti pe net programul TV din ziua respectiva, deoarece la 00.00 toate site-urile trec automat la programul de a doua zi! Daca, pe la un 12-1 noaptea, apuci un film de pe la jumate si vrei sa afli cum se cheama, sau a doua zi vrei sa vezi ce film fusese, nu vei mai gasi informatii nicaieri pe net. Eu inteleg ca e societate de consum, marfa se foloseste si se arunca, dar e ca si cum un redactor sau admin de la un site de programe TV ar reusi, in fine!, pe la 45 de ani sa aduca si el o femeie acasa pentru sex, s-ar dezbraca, s-ar pune in pozitia prostului, iar gagica i-ar spune ca lasa, important e ca m-ai convins, ce rost are sa ne mai si babardim in sine?!

Billy Blanks. Mi-e simpatic inventatorul tae bo-ului. Dar clipul lui cu exercitiul zilnic de 8 minute ma seaca – desi intr-un mod hazliu, nu la modul cu urticarie, ca bancomatele sau Letterman. In primul rand, ma seaca felul in care se preface ca a obosit dupa ce se scalambaie vreo 3 minute cu niste exercitii pe care si bunica mea, care are 93 de ani si merge pe 94, le-ar putea face dintr-un capriciu. Pai daca dupa cateva minute de dat din gat si ridicat zgaibaracele Billy transpira, inseamna fie ca exercitiul lui e praf, fie ca gagiu’ are conditia fizica a lui The Dude (si atunci exercitiul lui e praf). Apoi, mai e si lesbiana din spate stanga, care are un chef de munca de parca a primit vot de blam si acum incearca sa nu fie concediata. Chiar nu se vede cum oamenii aia se prefac ca exercitiul e greu?!

Catchphrase. Fiecare prezentator, DJ sau moderator de la TV sau radio are o catchphrase: un salut, o expresie, o glumitza. Cum are de pilda Andreea Esca oribilul „Buna seara, Bucuresti”, formula cea mai lipsita imaginatie si personalitate. Poate ca primul om care a avut catchphrase a fost interesant, al doilea hazliu si al treilea simpatic. Dar al 8.539-lea e doar inca un prost care copiaza o reteta. El nu e interesant, ci e plictisitor. Nu e hazliu, ci e stupid. Nu e simpatic, ci cere palme repetate peste ochi.

David Letterman. Ma uit la taranoiul asta american numai ca sa ma minunez cum naiba a putut un ins ca el, cu pantofi cu lira!, sa ajunga vedeta! Vorbeste exclusiv banalitati, gesticuleaza fals, rade din nimic doar ca sa mai castige timp.  Glumele lui sunt triste, iar pe starpitura aia cu ochelari de la pian l-as trosni repetat de clape cantand “Au plecat oltenii la coasa” cu fatza lui. Si nu, nu am uitat ca am mai publicat asta o data, ci atat de tare ma seaca!

Help-ul. In Help nu gasesti niciodata ce vrei. Gasesti cele mai banale, inutile si evidente lucruri – dar ce cauti nu gasesti. Pentru ca, logic, de obicei nu cauti ceva banal, ce stii oricum, ci cauti ceva mai complicat. Care insa fix ca nu e in Help. De aceea, aia care scriu continutul Help-urilor ar trebui atarnati de preputz peste balcon si cand ar urla „Heeelp!” le-as zice: „Press F1, fraiere!”.

Eliminarea genericului de final. Adesea televiziunile renunta la genericul de final al filmelor. Dupa ultima secunda din film, cand sa inceapa genericul, apare in locul lui un jingle, promo sau alta prostie a televiziunii respective. Sincer, in clipa aia vad mare pe ecran: „Veone, du-te-n p. ma-tii!”. Adica o iau personal. Si urez celor care iau decizia de violare a genericului ca la finalul filmului „Viata mea de ditai redactoru TV”, editorul-sef din cer sa le taie genericul, respectiv pensia. Pai bine, mai idiotule, nu mai bine lasai tu genericul la filme, iar acum nu mai ajungeai aurolac la batranete?!…

Cum cred oamenii ca sportul iti face un trup frumos. Sa luam ca exemplu sportul inutil si inspaimantator de plictisitor numit patinaj viteza. De zeci si zeci de ani de cand ma tot uit la patinaj viteza vad acelasi lucru: cate un barbat robotic sau o femeie urata, cu bulanele groase cat Stejarul de la Borzesti, care sta aplecata nefiresc intr-o parte si-i da la patine cu o fatza plictisita.

ARTHUR MATHEW LONGSJO, 1956

ARTHUR MATHEW LONGSJO, 1956

DAN JANSEN, 2009

DAN JANSEN, 2009. PENTRU CE AU TRECUT, MAH, 53 DE ANI, PENTRU CE?!

Adica sahul mi se pare de-a dreptul violent pe langa patinajul viteza! Dar ce e mai rau este ca sportul asta deformeaza ingrozitor trupul practicantilor. Si daca la barbati mai e cum mai e, la femei e ciudat sa se duca la croitor si cand sa le ia masura la fund, sa le puna de fapt metrul la pulpe! „Oho, stimata doamna, 90 cm, aveti gaoaza de fotomodel!”. Sau sa luam modul in care sportul le-a dezvoltat armonios pe Serena Williams…

Pregatindu-se sa reteze un copac din prima

SERENA PREGATINDU-SE SA TAIE UN ULM BATRAN DINTR-O LOVITURA

…sau Nicoleta Grasu:

Pe piesele de computer nu scrie ce sunt. Sa presupunem ca genul de om care nu-si salveaza clipuri hazlii cu Microsoft vs Apple are nevoie intr-o zi sa-si schimbe o piesa, pardon!, o componenta, din computer. Cand va incerca sa vada ce este piesa respectiva citind ce scrie pe ea, va avea o surpriza: nu numai ca nu scrie ce e, dar, dimpotriva, sunt inscriptionate o sumedenie de alte lucruri – lipsite insa de sens pentru oricine nu-si tine muzica in My Music. De ce pe placa de baza nu scrie, macar mic, intr-un colt, „Placa de baza”? De ce pe pieptenii aia meschini cu memorie nu scrie „Memorie, 1 Gb”? De ce pe ambalajul placii video nu scrie „Placa video”, ci orice alte prostii?

Sa fiu al naibii, pe cacatul asta de cutie din poza scrie orice altceva, numai ce e nu!

De ce o fi atat de greu sa scrie naibii pe ele ce sunt? Ei nu se gandesc ca si oamenii care fac sex au uneori nevoie sa cumpere sau utilizeze componente? Adica ambalajul placii video, din imaginea de mai sus, are pana si o poza cu o gagica – dar nu d-aia scarboasa, reala, ci una facuta pe computer, cand se uita ghicul la ea in magazin sa aiba erectie si sa si comenteze: „Frate, ce grafica meseriasa, cat de reala pare! O cumpar!”. Astora care nu scriu pe piese ce sunt le doresc sa le arat o femeie goala, sa le zic: „Daca stii care e p****, e a ta toata noaptea” si apoi sa rad de ei cum rup google images sa afle raspunsul!

Idiotul care-si ingroasa vocea in reclama TV cu cartile de la Adevarul. Exista un idiot care, asa cum zice si titlul, isi ingroasa vocea in reclama TV cu cartile de la Adevarul. El imi aminteste de Andrei Gheorghe, care-si ingrosa vocea ca sa para barbat, sau de Monica Tatoiu, care-si ia bluze de femeie ca sa para femeie. De aceea, pentru a nu-l mai auzi pe fake-ul ala, propun s-o plateasca pe Mihaela Radulescu sa faca reclama. Pentru ca oricum are vocea mai groasa ca el.

~ de veutzu pe 11 Ianuarie 2010.

26 Răspunsuri to “…si inca 10 cretineli marunte care ma seaca la lingurica”

  1. Cred că Nicoleta Grasu s-a apucat de sportul ăla după ce deja arăta cum arăta. Adică nu cred că a fost, la viaţa ei, vreo silfidă…😀

  2. @adc: Si n-o chema inainte Nicoleta Slabu🙂

  3. Cu siguranţă, nu!😀 (Apropo, ai o leapşă la mine pe blog, dacă te interesează😉 )

  4. m-ai facut sa ma uit la david letterman…. :))

  5. Si, si?!…

  6. Draga veo, iata ca ti s-a implinit ruga! Au fost eradicati! Nu mai are cine sa ne insulte !
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/882827/InfoClick-acuzat-de-reclama-inselatoare/

  7. @basil: Uuuuu… S-a facut dreptate! Da’ n-or face cumva o alta reclama?…

  8. mareste fontu la blog. nu vad nica. sunt ca o cartitza aici. nu vad nici ce am scris acu. pla mea

  9. de fapt mareste-l mult. de fapt mareste-l foarte mult. cred ca am diabet. tu vezi ce scriu eu? ca eu nu vad…..

  10. Uite, asta inca n-am reusit sa fac. E un alt lucru care ma seaca la lingurica: cum sa maresc fontul la wordpress fara sa stiu SEO sau am domeniu. Iti promit insa ca-l rezolv, sa nu te sece la diabet😉

  11. Da, măreşte-l enorm. Am nouăzecişipatru de ani, cred, şi dacă-mi rătăcesc ochelarii, nu voi mai putea citi niciodată postări ca asta, care e sublimă.

    Şi remarc, apropo, că cineva care se plânge de ceva e mult, mult mai amuzant decât cineva care laudă ceva.
    Normal.

  12. […] dat mai departe leapşa, i-o dau Afreudei, lui Veutzu şi lui Writeman, c-am văzut că începe să-i placă. Şi tuturor cititorilor, fireşte, pe care […]

  13. Ai dreptate. Ce-ar fi sa scriem data viitoare „10 lucruri dragute care imi alina sufletul insetat de frumos si dovedesc ca oamenii sunt minunati”?

  14. Aceste lucruri pe mine mă amuză… pentru că mă distrează înverşunarea cu care le-ai scris.😛

  15. @vave: Asa, razi de greul omului!… Si inversunarea, da, o fi demna de o cauza mai buna, dar na, fiecare cu nebuniile lui. Fie ele si 20, plus inca un calup de 10 in curand :))

  16. Ce-i drept şi eu aveam mai demult o listă cu ceva lucruri ce le urăsc. Trebuie să modific ceva la postul respectiv pentru că trimiterile nu mai sunt valabile. Oricum mă amuză şi ce am scris eu.
    Ah şi încă ceva… nu îţi dau dreptate în tot ce ai spus.😀

  17. @vave: Pai sa modifici, sa vedem si noi ce te seaca🙂
    Cu ce nu esti de acord? Iti respect opinia, da’ tre sa stim, nu? Cumva e Letterman?

  18. Potul e vechi [de prin 2008], dar nu mi-am schimbat părerea deloc.
    http://justvave.wordpress.com/2008/10/20/urasc-re-reloaded/

    Cât despre ce ai scris tu:
    Billy Blanks – nu ştiu cu ce fel de exerciţii fizice eşti tu obişnuit, dar am încercat o perioadă tae-bo şi pe lângă faptul că nu eram niciodată în ritm cu restul, pe mine chiar mă obosea [ce-i drept făceam o oră, dar eram moartă după 10 minute :D].

    Catchphrase – dacă moderatorul [sau ce o fi el acolo] găseşte una interesantă nu văd de ce o iei din start ca a fi plictisitoare. De exemplu cea a lui Andi Moisescu mi se pare că se potriveşte de minune cu emisiunea sau cu el.

    David Latterman – nu m-aş lua de tine că nu îţi place de el, este ne/preferinţa ta, dar dacă nu îţi place de te mai uiţi?

    … trup frumos – depinde de sport, nu am ştiut că e o idee generală. Mai ales că sunt atâtea gusturi diferite în ceea ce priveşte un „trup frumos”.

  19. Ei, Doamne, sigur ca sunt nebuniile mele, imi dau seama foarte bine, ca un om normal aproape, ca nu e obligatoriu sa-i irite si pe altii ;)) Cat despre Letterman, da, ma uit din masochism ordinar, ca sa-mi repet: „Aha, aha, vezi ca e idiot?! Vezi ca are pantofi cu lira?! Vezi ca aveam dreptate?!!” E ca o buba urata de la care nu-ti poti lua ochii. Gen Uscat si Trofin :))
    Citesc acum articolul tau.

  20. Ioi…. asta cu Uscat şi Trofin a fost cam dură. [n.r. Trofin mi-a fost şef].

  21. That hurt! :)) „Deci” pregatesc de mult un post intitulat „10 oameni pe care nu suport sa-i vad”. Iar seful tau si gagica lui, Uscat, ocupa un loc fruntas si daca nu ar exista Mircea Badea, mi-e teama ca ei ar fi primit coronita de invingator.
    Dar pana s-o publica chestia asta, ce ne poti spune despre Trofin? Daca poti.

  22. Pot să spun că Trofin e uman, Uscat e vedeta. Mare diferenţa între cei doi. Totuşi aş prefera să nu-mi fac publice părerile.😛

  23. Pai banuiesc ca ei doi sunt baieti buni si bine intentionati, sunt absolut convins, dar vorba lui Alec Baldwin in Glengarry Glen Ross:
    „Nice guy? I don’t give a shit. Good father? Fuck you! Go home and play with your kids. You wanna work here” – si aici parafrazam – „be funny on the damn TV!”

  24. Acum în prezent nu mi se mai par amuzanţi, dar când aveau ştirile de sâmbăta asta [primele], mă spărgeam de râs.

  25. Apropo de ce ai scris sus în post despre filme. Pe mine mă seacă faptul că bagă reclame în ultimele 10 minute de film sau că îl întrerup total aiurea [un personaj nici nu îşi termină fraza şi pac reclame].

  26. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

 
