Spoony-drying tiny cretinisms, batch # 3


Sportivii care se pozeaza in pozitia sportului lor. Cand se trag in poze promotionale sau pentru reclame, sportivii adopta pozitia specifica disciplinei pe care o practica, dar cumva schitata, stilizata sau simbolica. Pe mine ma seaca chestia asta, pentru ca are ceva (greu de identificat ce) ridicol si enervant. Nu exista si alt stil de a poza sportivii? Ce, daca nu-mi arata ca fuge, o sa cred poate ca Gabi Szabo e rugbista? Sau Bute campion la sah?! Si ce-ar fi daca toata lumea ar face poze in pozitia de la munca? De pilda, gand horror, cum s-ar poza fleoartzele de pe Centura?!

Reclama Vodafone cu 3 tampiti fazi. Pentru Vodafone si agentia de publicitate care le face reclamele, acestea sunt geniale, creative, creeaza buzz, vand etc. Noi, ceilalti, stim insa foarte bine ca aceste reclame sunt profund stupide. Si ma refer la spoturile Vodafone cu trei fakeri care se dau studenti intr-o mansarda, gen, si nu se intelege ce balmajesc. Totul e fals: ei nu sunt reali, textul nu are sens (nu amuzant, nu spiritual, absolut cuvinte goale), camera in care stau e artificiala, sunetul e infect, in plus vorbesc cu nelipsitul „mah”, ca sa para studenti! E limpede ca milidoctul care a gandit reclama nu a fost niciodata student, probabil absolvind bacalaureatul in timp ce lucra deja ca art director. Singura scuza ar fi ca au facut  intentionat o reclama idioata ca sa vorbim noi de ea. Ce sa mai zic? Poti face si asta, daca esti prea prost ca sa ai o idee buna…

Caciulile cu clapa care nu se gasesc nicaieri in magazine, dar toata lumea are asa ceva pe cap. De unde le cumpara, domne, oamenii astia?!

POATE NICI MACAR NU EXISTA

Hartiile alea de la Techem pe care le primesc in fiecare luna sau trimestru, habar n-am exact, pe care sunt insirate niste cifre si litere care nu-mi spun absolut nimic. Ce e prostia asta? Cu ce ma ajuta? De ce o primesc? Ce, daca sesizez vreo problema, imi returneaza CET-ul banii?! Sincer, decat sa treaca paduri prin cur, pentru hartie, si sa cheltuiasca averi cu posta, mai bine angajeaza niste someri care sa sune la usa si sa zica: „Esti multumit, frate? Da? Bine…”.

Burta taranului Mircea Badea in ajun de Craciun 2009. Cat de cocalar, taran, slugoi al lui Voiculescu trebuie sa fii incat sa-ti arati scarboasa burta la televizor in ajunul unei sarbatori atat de sensibile pentru romani? Probabil in mintea lui putina, de patron de chibrituri ratat, isprava lui este eroica si el e spiritual. Dar nu stie cum il vad oamenii si mai ales femeile: „schilod … nasos .. si vai mortii lui … se da caratist ca l-a batut prietenul meu de dracii l-au luat” :)) (e un citat de pe net de care rad de saptamani de zile). Taranoiul asta sinistru merita ca de ziua lui sa-i sune cineva la usa si sa-i arate curul. La multi ani!

Papucii mei noaptea. De la o vreme, daca ma dau jos din pat noaptea, nu reusesc sa mai nimeresc papucii. Ba il iau pe dreptul in stangul, ba incerc absurd sa bag piciorul prin fata papucului, ba acestia nu se dau prinsi, iar eu ajung sa-i urmaresc prin casa ca un smintit, nu o data injurandu-i de mama. Un om in toata firea care-si fugareste papucii prin casa noaptea, boscorodind sudalme si lovindu-se de mobila! E drept ca nici eu nu ma las, indiferent de pretul platit: o vaza, o vanataie, degetele sub capacul de la pian, nimic nu ma opreste pana nu-mi recapat controlul asupra jlapilor rebeli! „Enough is enough, I’m taking back my slippers!”

Cuvantul „reţelistică„!

Magazinul Ethos. Se ia un supermagazin si se burduseste cu: marfa infecta si ieftina; vanzatori din categoria aurolaci, ratatii cartierului, refugiati abhazi si drojdia satelor de langa Bucuresti; salarii pipernicite; se asezoneaza cu dispret pentru prostii de clienti. Rezultatul: costuri minime, profituri maxime. La inceput obisnuiam sa ma zborsesc la angajati atunci cand erau cate 30-40 de oameni la coada, iar din 3 case nu functiona decat una, sau cand

PATROANE, ASTA SA DAI COPIILOR TAI SA MANANCE, MAH

bananele erau niste fasii negre putrezite, iar cartofii pareau gasiti prin rezervele strategice din 1985. Ulterior mi-am dat insa seama ca angajatii erau niste victime si ei, scursura satelor limitrofe, platiti mizerabil pentru cate 18 ore de munca pe zi. Si ca vinovatul este patronul (care intr-un interviu avea niste basini corporatiste in cap de ziceai ca e sef la cel putin Wal-Mart), caruia, de altfel, ii doresc un sincer faliment dezastruos.

Prostia de Windows Live Messenger, probabil facuta special pentru nerzi si ghix. Vreau sa-mi memoreze ID-ul, ca sa bag doar parola. Exista setari pt asta? Nu. Iar daca totusi exista undeva, de ce nu sunt undeva unde sa le poata gasi orice nenerd? Asta e gandire de ghic! In fine, am debifat nu mai stiu ce si cand am intrat din nou in WLM, era varianta veche a programului! Cu mesajul Click here to sign in, unde esti pus sa alegi dintre 3 variante care insa nu inseamna absolut nimic: .NET Messaging Service, SIP Communication Service, Exchange Messaging Service. Ce Service, mah, eu vreau sa intru in messenger, nu sa-ti fac tie cacaturile tale de nerd ochelarist! Dar cacaturile continua: alta caseta,  .NET Messenger  Service (deja alt nume fatza de .NET Messaging Service!), unde e salvat ID-ul, e drept, si bagi doar parola – dar te baga in Messul vechi si prost (5.1.0715), unde nu poti pune poza etc.! In plus, ce e prostia inutila de Microsoft .NET Passport pe care ti-o cere de fiecare data?! In fine, de ce sa pierzi atat timp cu prostiile astea de Microsoft, in loc sa intri, pur si simplu, pe Yahoo Messenger?!

Usile de la Mercedes-Benz SLS AMG. Ultima extravaganta a germanilor este un supercar a carui lista de caracteristici smulge aplauze dupa fiecare mentiune: motor AMG de 6,2 litri si 8 cilindri in V, 571 de cai-putere, cuplu maxim 650 Nm, demaraj de la 0 la 100 km/h in 3,8 secunde, viteza maxima 317 km/h dar limitata electronic, consum de numai 13,2 litri la 100 km etc. – dar si usi-fluture, care se deschid in sus, dar atat de sus incat daca ai sub 1,60 inaltime si stai jos pe scaun, nu mai ajungi la ele! Or, asta este inacceptabil intr-o societate democratica. In ce lume automotiva nebuna traim?!

Acest articol a fost publicat în Minicretineli linguricosecante, Things that dry me at my spoony și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Spoony-drying tiny cretinisms, batch # 3

  1. vave zice:

    1. … sau ginecologii? 😀
    2. Mă abţin.
    3. Ca o provincială ignorantă ce sunt, îmi permit să te întreb: la Obor nu se găseşte ORICE?
    4. Mă depăşeşte.
    5. Se bucură de prea multă popularitate. Atâta tot!
    6. Pian… ai zis PIAN? sau era doar o metaforă?!
    7. Ce tare, te enervează un cuvânt! Şi pe mine… mai multe. 😀
    8. Am urât un magazin şi i-am urat faliment. În trei ani [parcă] a falimentat. 😀
    9. Nu folosesc, deci pas. 😛
    10. M-ai pierdut cu datele tehnice, dar îţi dau dreptate. Nu mai îmi iau Mercedes.

  2. veutzu zice:

    1. Sau pacientele lor :))
    3. Ai dreptate, tocmai ce-am fost in Obor si intr-adevar se gasea orice. Orice haine si pantofi de pe vremea lui Ceausescu!
    6. Drumul dlui Stone e o metafora?!
    8. Do Ethos too! :))
    10.

  3. serialcharlie zice:

    te rog, te rog nu il numi pe mircea badea taran. vorbim de un baiat care acum tz ani, facea spagatul pe la televizor. acum, mai nou, nu inteleg exact ce face, decat ca el uraste tot. tonalitatea, cadenta, modul in care vibratia palatinului lui ajunge la urechile mele, totul imi evoca senzatia de latrat (exista asa ceva?). nu, badea nu e taran si departe de mine sa sustin ca ar fi caine. badea e un om care latra. punct.

  4. veutzu zice:

    Da, corect, ai dreptate. badea e un om care latra. dar omul ala e tzaran :))

  5. wett zice:

    Nu stiu daca ar trebui sa-ti dau un raspuns complex sau sa fiu evaziva :)).
    Cu sportivii n am nimik…
    Despre tampitii aia 3 sau mai nou 4…n-as putea sa spun mare lucru…schimb programul imediat ce vad reclama…
    Caciulile cu clapa…aici m-ai prins…le cautam de vreo 3 ani…
    Mircea Badea …il fac praf de cate ori am ocazia…deci nu se pune :)))
    Despre papucii tai ar fi trebuit sa scriu eu un articol :))))
    Cat despre mercedes…usile alea ..sunt doar niste detalii…nu ma impiedica ele pe mine :)))

  6. veutzu zice:

    Ba sa raspunzi complex! 😉 Ma intereseaza opiniile tale! Chiar si cele evidente, gen „badea e taran prost” sau „fir-ar sa fie de mercedes, ce probleme imi face cu portierele astea tip gullwing”.
    In rest… N-ai nimic cu sportivii; dar cu olimpiadele ai? Pentru ca eu da! (detalii, in episodul nr. 4). Caciulile cu clapa… hmmm… hai ca am vazut vreo 2 in astia 3 ani, doar eram impreuna; numai ca erau naspe, deci ramane intrebarea: si totusi, unde sunt alea misto?! Iar postul tau cu papucii chiar il astept cu interes.
    Coect?

  7. animal00 zice:

    uite daia mere veo cu autobuzu ca nare usi fluture.
    futui mertzu masii

  8. veutzu zice:

    @animaloo: pai ai mai vazut tu 311 gullwing?!

  9. serialcharlie zice:

    Azi am gasit caciulile, lume! absolut din intamplare. nu pot sa dau nume, ca le fac reclama. tare! detin secretul absolut al caciulilor cu clapa!!!

    PS: V, taranul e un om care vietuieste in zona rurala, vai de capul lui. nu e corect.

  10. veutzu zice:

    @serialcharlie: E na, reclama! Zi-ne si noua unde! Te conjuram! Vine vara si n-avem caciuli…
    Corect cu taranul, n-are vina ca e ala bou.

  11. serialcharlie zice:

    🙂 evident, la mall. la magazinele cu zorzoane pentru femei, unde am intrat eu, impins de o curiozitate morbida: oare vand aia si bratari cu tinte? evident, nu vindeau. dar fata vanzatoarei a meritat.

  12. veutzu zice:

    Hahaha! Trebuia sa-i faci si o poza 😉

  13. 665 zice:

    Nu sunt singurul!!! Nici nu stii ce bine mi-au facut cuvintele tale despre papuci. Nici nu realizezi ce stare de bine mi s-a campat in mine…
    Bai, deci pe langa faptul ca fac d-astea la greu, le fac dupa ce gandesc in registru grav: oare papucii astia au viata lor personala? Pentru ca desi nu-mi ocup memoria cu nimicuri gen mi-am pus papucii langa pat, intre primul patrat si al doilea, de pe mocheta, eu am senzatia ca ei, papucii, au o viata de noapte cel putin ciudata. Sunt convins ca i-am lasat la capatul celalalt al patului si pipaind zona aia trag picioare aprige in masutze, noptiere si alte obiecte facute special impotriva picioarelor unor oameni respectabil, ca-n final sa-i gasesc in mijlocul camerei. Sau dimpotriva, sa stiu ca i-am lasat acolo, prin mijloc si plecand dupa ei, sa reuseasca o piedica maiastra. Cand ajung in final sa-i incalt, evident ca patesc ca tine. Noroc este ca deja am picioarele busite, astfel incat nu mai conteaza o biblioteca, un birou gen.
    Spuneti-mi, sunteti convinsi ca dupa ce adormiti, papucii n-au o viata de noapte deloc sanatoasa? Ca n-o pun de intalniri tainice si de un karaoke, ceva? Ca uneori aud si voci si franturi muzicale…

    P.S. iar mi-am adus aminte de tara sosetelor, aia in care se refugiaza cate o soseta din pereche, probabil norocoasa castigatoare a „din oceanu pacific/a iesit un peste mic….”

  14. veutzu zice:

    Ahaaa, deci pana la urma chiar e o conspiratie mondiala!… Parca papucii astia crezi ca umbla prin casa asa, de capul lor?!… Cine ii trimite pe ei sa plece de langa pat si cu ce misiune?… Sa stii ca o sa-i supraveghez si-ti comunic orice evolutie a misterioasei situatii.

  15. 665 zice:

    Iti promit ca si eu ma voi face ca dorm de acum cateva nopti. Poate mi se arata ceva….

  16. Milena zice:

    Ovaj, caciulile cu clapa se gasesc la: Poiana Brasov, baza partiei Bradul; chioscurile de pe DN1 (Azuga, Busteni) care ne dispera pe mine si pe Dragos fiindca toti cretinii se opresc sa se zgaiasca acolo la nimicuri si blocheaza traficul si asa blocat pe vreme de week-end; iar daca ai spirit de aventura si treci muntii, le mai poti gasi in satul Chendu dintre Sighisoara si Mures (sau Kend pe ungureste).
    Cat priveste reclama la Vodafone, pot sa iti spun ca este de departe mai buna, din punctul meu de vedere, decat campania de re-branding de la Pepsi. La restul nu comentez…poate doar la faza cu papucii – orice moshulet respectabil isi cauta papucii sau ochelarii; dar nu ne-ai lamurit de ce iti cauti papucii noaptea? Ce treburi ai tu cu ei noaptea?
    Mile

  17. veutzu zice:

    Thuoaaamne, am impresia ca voi ati facut studii de piata cu privire la caciuli! :)) Sa stii ca o sa tinem cont, sa nu fi fost in zadar munca voastra!
    Cum e campania de la pepsi?
    Papucii? Nu am treaba cu ei propriu-zis, dar vreau sa ma asigur ca nu o sterg sa bea ca porcii cu bocancii si ghetele.

  18. Pingback: Antena 3, prima care-si va ingropa angajatii* sub daramaturi? « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

  19. Pingback: Dar daca techem sa-mi sugi pula, vii? « Filosofia mea deviata. Pardon, de viata

Lasă un răspuns

