Ai salvat vreodata o viata?


…Daca nu, acum ai ocazia. Nefericita si dureroasa.

Un om tanar – puteai fi tu, puteam fi eu, putea fi oricine – are leucemie. Ca sa traiasca, ii trebuie un transplant care costa 120.000 – 150.000 de euro – pe care, bineinteles, nu ii are. Nimeni nu are 150.000 de euro. Dar 15.000 de oameni in mod cert au cate 10 euro.

Stiati ca putem sa-l ajutam pe Daniel sa-si vada copilul crescand? Noi, care majoritatea nu am salvat niciodata o viata, putem sa incercam asta acum. Si nici macar nu e greu.

~ de veutzu pe 8 Februarie 2010.

3 Răspunsuri to “Ai salvat vreodata o viata?”

  1. Desigur, m-au miscat foarte mult reactiile bloggerilor la acest caz, si desigur, oricine da un banut, are o rasplata mare si in acelasi timp o satisfactie.
    P.S: Am cautat pagina „Despre” insa nici un rezultat😀

  2. @Danniel: sincer, nici macar eu n-am gasit-o :))

  3. :)) Îmi place, eşti comic :)) succes, te voi vizita mai des😉

Lasă un răspuns

 
