30 de ani fara Bon Scott – si un miliard de ani cu


De cate ori vad  un clip cu ACDC cu regretatul Bon Scott pe voce, imi amintesc cuvintele regretatului Pittis: „Voce, talent, tot ce vreti, dar nu prea stia el sa se miste, se impingea cu pieptul inainte, usor caraghios, si aia era miscarea de scena la el”.

Scotianul Scott a cantat ca solist vocal la ACDC intre 1974 si 1980 (numai 6 ani, oricat ar fi de incredibil!), a scos 7 albume cu ei, apoi s-a retras din (orice fel de) activitate la 33 de ani.

Astazi se implinesc 30 de ani de cand Bon nu mai este si tot 30 de ani de cand Bon este. Cine nu crede ca mai este, sa asculte piesele de mai jos si sa vada daca nu-i asa.

~ de veutzu pe 19 Februarie 2010.

8 Răspunsuri to “30 de ani fara Bon Scott – si un miliard de ani cu”

  1. imi era atat de dor de el😦
    mie imi placea mai mult AC/DC cand era Bon😦
    oricum tot printre preferatii mei ramane !

  2. Da, cu Bon era parca alt ACDC… Suna exceptional si cu Brian, totusi parca de prin 1982 n-au mai scos absolut nimic nou…

  3. Avea o voce frumoasa, de apreciat faptul ca a ramas stabil la ACDC dupa care s-a retras.
    Un om valoros.

  4. Foarte fain, Bon a fost imens. Nu cred ca ii pasa daca e caraghios sau nu :

    Imi placea si inainte de 74. O alta fata a lui

  5. Uuuu… Video in comment! Foarte tare! O sa incerc si eu, multumesc.
    Iar caraghios, in sensul funny, nicidecum ridicol; facea parte din sarmul lui.

  6. Aaa .. n-am facut nimic special, doar am pus link-ul.
    La fel ma gandisem si io, caraghios in sensul de amuzant 😀

  7. Da, Veo. Si el, si Jim, si Bonzo…

  8. Da, Gabi, tot mai multi… Sau imbatranim noi?

Lasă un răspuns

 
