Kiss vin in Romania! (da’ inca nu stie nimeni)


Nu ca as fi aflat de undeva, dar este logic.

In 2008 (dupa ce in ultimii doi ani fusesem la concert la Maiden, Priest, Manson, imi satisfacusem fantasmele muzicale cu Manic Street Preachers si The Cult, vazusem cu vazul ochilor mei Whitesnake si Def Leppard etc.) am estimat ca in 2009 urmeaza sa apara in Romania si ACDC, Aerosmith si Kiss.

Pe moment n-a fost sa fie asa – desi ACDC n-a lipsit mult sa vina. Insa cum in 2009 ne-a lovit criza si marile trupe straine au ocolit Romania, putem transfera previziunea mea din 2009 in 2010.

Si, iata, pe 16 mai 2010 vin ACDC, de curand am aflat ca pe 18 iunie apar si Aerosmith – deci, logic, urmeaza Kiss! Nu?

~ de veutzu pe 10 Martie 2010.

Un răspuns to “Kiss vin in Romania! (da’ inca nu stie nimeni)”

  1. ai dreptate!m-as duce si la budapesta pt. concertul lor.daca se va intampla cum ai zis tu, cred ca as urla de bucurie!

Lasă un răspuns

 
