„Încă mai e timp, frate”


.

.
.
.
.
Cuvantul ciribonflax nu inseamna nimic. Bomba atomica insa este setata ca, daca cineva cauta acest cuvant pe Google, sa se autodetoneze!
Adesea personajele fictive ni se par idioate. „Nu mai vorbi, mah, impusca-l!” sau „Eu in locul ei ma aruncam din masina si scapam!” sau „Nu vezi, boule, ca e unu’ cu sataru-n mana in spatele tau?!”. Daca eram noi acolo, nu ne lasam impuscati, nu am fi fost atacati pe la spate, ne-am fi dat seama cine e criminalul. Dar asta numai pentru ca suntem inteligenti, curajosi si cu reflexe de Bruce Lee cand zacem in fotoliu la televizor sau pe pat, citind, cu o bere in mana. In „realitate”, insa, cand esti personaj fictiv, viata e mult mai grea decat pare!

Iar daca Stefan „Coitze” Preda si Ion „Profesoru” Lungu vi s-au parut imbecili si inculti, este numai pentru ca din afara totul pare simplu. Cand insa intri in hora, iti dai seama ca e mai greu sa faci decat sa citesti ca face altul. Si, de asemenea, ca internetul poate fi poarta catre o alta dimensiune. Lucru pe care il crezi acum, dupa ce, nestiind denumirea stiintifica a ciribonflaxului si cautand-o pe net, tu sau altcineva ati provocat explozia unei bombe atomice!

~ de veutzu pe 11 Martie 2010.

14 Răspunsuri to “„Încă mai e timp, frate””

  1. Nice, mai vreau!

  2. Thanks, man!😉
    Pai o sa vina Blogolem 2…

  3. Veutzule, m-ai surprins. E drept ca ciribonflaxu ala al tau semana a coined word, cam precum „incloscoviziatoriabil”-ul optzecist. Da’ l-am cautat, bre, zic o fi ceva terment de bricolaj casnic. Nu’s de ce m-amm gândit la asa ceva. Deci am aprins fitilu’ la tiribomba. Auileo. Ce ne facem ?
    Misto idee.

  4. Musiule, drept sa-ti zic, este un cuvant fie inventat, fie reluat de un prieten de-al meu prin armata, deci in preistorie. Era un fel de McGuffin, suna interesant da’ n-avea de fapt nicio treaba. Deci, ideal aici🙂

  5. omule, n-am ce sa mai zic. mi-a placut maxim toata povestea asta, tot tot tot. genial. da am o intrebare: ce e cu sageata aia din poza de la header?

  6. Ma bucur ca ti-a placut. Totodata, felicitari, esti primul care a observat sageata. Numai ca, daca ti-as spune ce e cu ea, ar trebui sa te ucid…

  7. ochii mei de vultur ginesc tot🙂. am rabdare, probabil o sa aflu la momentul oportun.

  8. Nu am inima sa te las sa astepti, asa ca iti spun: sincer, deocamdata nu insemana absolut nimic :)) Mi s-a parut doar interesant.

  9. hei, fain!

  10. Daca zici tu ca e fain, este confirmarea ca e fain!
    Bine ai venit!

  11. :)) atunci macar raman cu impresia ca is un fin observator😀

  12. That you are, my friend!

  13. mai ai?

  14. Nu :)) Felicitari, esti unul dintre putinii, foarte putinii care au mers pana la capat!

Lasă un răspuns

 
