Principii de viata, 10 buc.: check. Leapsa, 1 buc.: check.


Stapanii lepselor, adica Cei trei prieteni care sunt (plus un administrator care este), au fost atat de amabili incat sa-mi dea si mie una, a celor 10 principii de viata. Asa ca iata o lista nu exhaustiva, dar reprezentativa a principiilor sanatoase dupa care imi guvernez viata si care imi asigura demnitatea, umanitatea si decenta in societate:

1. Vasele nu se spala niciodata imediat dupa ce ai mancat! Daca le speli, inseamna ca-ti bati joc de libertatea ta si ca maturi pe jos cu digestia ta.

2. Nu trebuie sa te descalti in casa. E un regretabil obicei rural urcat la bloc. Nu mai avem opinci cu care mergem prin balegar si apoi le lasam in prispa inainte de a intra in camera mare! Ce poate fi mai inspaimantator decat sa te duci la o petrecere la cineva acasa si sa dansezi in ciorapi alaturi de necunoscuti?! Cum sa agati o femeie in timp ce lipai in sosete? Cum sa te recomanzi serios Key Account Manager la o multinationala, cand degetele de la picioare ti se zgaiesc la interlocutor?!

3. Dimineata nu trebuie sa te trezesti ca sclavul. La trezire trebuie sa te respecti ca om, acordandu-ti putin timp, de pilda te poti uita 15 minute la televizor, fie la stiri, fie la Discovery, fie macar la cateva clipuri pe VH1. Iar daca prinzi vreun episod de serial, e chiar o dimineata reusita!

4. Comunistii si mladitele lor trebuie starpiti fara mila.

5. Niciodata sa nu mergi spre est (manele, papuci, bazar, spaga, imitatii, concediu in Turcia, comunism, sa „furi” meseria sau karatele), ci intotdeauna spre vest (rock, adidasi sau ghete, democratie, capitalism, originaluri, concediu macar in Croatia, indicatii precise).

6. Nu se folosesc exprimari de genul „Ce mai faci, cumnate?”, „Mergem la cuscri„, „Nevasta-mea a zis, nevasta-mea a facut„. Ea nu e nevasta-ta, boule, ea are nume si e o persoana, e iubita ta si prietena cea mai buna, nu? Daca pentru tine e doar nevasta (respectiv sot, daca esti femeie), inseamna ca te-ai casatorit din prostie sau „ca sa intri un randul lumii”, deci, dupa cum ziceam, din prostie. Casatoria (daca tot o faci) nu are sens s-o faci ca sa bifezi o actiune sociala, ci doar ca sa formalizezi o frumoasa poveste de dragoste.

7. In fiecare zi, fa-ti un cadou. Linkul exemplifica acest frumos principiu de viata.

8. Telefonul mobil nu arata cat esti de bun, ci cat e obiectul respectiv de bun. Si idiotii pot avea BMW. Telefonul e un plastic, masina e un fier, tu esti tu.

9. Nu ne-am nascut ca sa batem cuie prin casa. Nu traim sa facem cumparaturi sau sa punem muraturi. Nu asta e viata. Trebuie facute si ele, dar ideea e sa nu devina un scop in viata. Casatoria si copiii sunt OK – dar numai atata timp cat nu se pun in calea distractiei! :))

10. Niciun barbat european, crestin si heterosexual nu are motive si nici scuze sa poarte pe strada papuci sau slapi. Papucii sunt pentru casa, slapii sunt pentru litoral. Dar nuuuu, la noi papucii sunt chiar semn de mare distinctie: de la vanzatorii in magazin care poarta papuci de plastic la baghetasii care umbla vara cu jlapi ca sa se simta moderni, romanul este mare la stat, mic la sfat si degraba varatoriu de papuci in picioare!

Iar acum pasez leapsa catre vechiul meu prieten Amalgammax, catre Charlie in serie, Damianski si Vave.

~ de veutzu pe 16 Martie 2010.

17 Răspunsuri to “Principii de viata, 10 buc.: check. Leapsa, 1 buc.: check.”

  1. O s-o fac, dar după ce mă întorc din călătoria-mi. Voi scrie azi despre ce e vorba pe blog.
    Sper că e OK pentru tine.😛

  2. Este OK, sigur ca da, nu e nicio graba. Si eu am dat-o mai departe vreo doua saptamani…

  3. Foarte tare, frate!😀

  4. Cine zice ala e :))

  5. […] 2010/03/17 by serialcharlie Leapsa cu si despre 10 principii de viata, primita de la veo. Oameni, vorbim despre un parazit si o avocata; sunteti siguri? Dar, fie, o sa incerc. O data, […]

  6. 😀
    Stiu de ce te citesc😀

  7. Ca-s frumos?! :))
    Thx😉

  8. […] Leapsa. cica 10 principii care guverneaza fututa asta de viata pe care o detin. Creata da veo si venita de la crimanalu de […]

  9. Sunt complet de acord cu faza cu pantofii in vizita. Mi se pare nasol. Inteleg, frate, ca ai facut curat, dar na, shit happens, daca vii in vizita pe timp de ploaie si ai bocancii uzi?

    De asemenea, barbatii nu ar trebui sa poarte nici slapi, nici papuci, da nici sandale. Nu e natural!

    Eu cred ca ar trebui sa mergi in concediu in Turcia, dar in Istanbul, care e un oras extrem de fain, dar nu in kusadasi (sau cum se scrie). Am putea face un mic amendament la punctul tau 5: poti merge spre Est, atata timp cat e vorba de turism urban. Daca nu ma crezi, citeste „Bastarda Istanbulului” de Elif Shafak. Eroina noastra asculta System of a Down si e mare fana Johnny Cash.

  10. Sigur, ca o nebunie orientala, poti vizita Istanbulul. Ideea e ca oamenii sa nu-si traga concediu in Kusadasi sau Antalia si dup-aia sa se sparga in figuri ca au fost „dincolo” sau „in strainatate”. Ca n-au fost :))
    Apropo: BASTARDA Istanbulului – deci si la ei e o ciudata :)) Dar, e drept, daca asculta System si Johnny Cash, e bastarda si-n Bucuresti.

  11. „Casatoria si copiii sunt OK – dar numai atata timp cat nu se pun in calea distractiei!!”

    perfect de acord.

    atata ca suratele mele se comporta ca si când trebe să fete urgent ca sa se simtă şi ele implinite. iar să se gândească „poate nu o să mă mărit”, cred ca prefera sa isi traga un glonte in cap mai degrabă.

  12. […] că atunci când vine vorba de lepşe mereu mă imobilizez mai greu] răspund lepşei primite de la veutzu: 10 principii de viaţă. Sunt curioasă ce va ieşi pentru că deşi îmi place să cred că am […]

  13. Gata! A durat ce-i drept, dar am rezolvat problema.
    Chiar interesante principiile tale, iar ceea ce zici la numărul 2 e din Codul bunelor maniere. Lucru ce e de apreciat.😀

  14. @Vave: Adica ce, aia cu trezitul ca stapanu’, nu ca sclavu’ nu e buna maniera?! :))

  15. Good one!😆
    Dar nu m-ai nimerit: dacă m-am trezit, sunt şi sculată. [ups, cum sună :lol:]

  16. Trebuie sa mai lucrezi la libertatea personala😉 Cat sa mai ramanem tributari obligatiilor sociale lipsite, de fapt, de continut?!…

  17. Hmm, nu m-am exprimat corect şi nu cred că am înţeles bine ce ai scris. Pentru mine dimineaţa e cel mai important moment al zilei. Eu citisem exemplul tău cu televizorul şi am luat-o de bună, deşi era doar o sugestie.
    Acum cred că am înţeles şi sunt de acord.

Lasă un răspuns

 
