Campanie umanitara pentru Surorile Marx


Copipeist de pe blogul Surorilor Marx, ca sa le bagam in gura lui Bobby Voicu:

Babelor,

Se întâmplă lucruri misterioase.
Adică: acum câteva zile, eu vorbeam despre Cătălin Voicu, ok? Că cum e el mişel, etc.
Buuun.

Şi ce văd eu astăzi? Că numele nostru apare pe blogul unui anumit Bobby Voicu, la o rubrică numită “Pe cine luăm la puricat săptămâna asta?”.

Vă daţi seama că primul meu gând a fost că s-a pus în mişcare caracatiţa PSD şi că vrea să ne cureţe. Bombe sub maşină, otravă în papanaşi, lame de ras în deodorant. Adică cam ce îmi face şi Veta zi de zi. Drept care am întrebat în stânga şi-n dreapta cine este acest Bobby Voicu şi care este relaţia sa cu Cătălin Voicu. Sunt tată şi fiu? Fiu şi tată? Socru şi nepot? Probabil că nu; am aflat, în cele din urmă, că Bobby Voicu e unul dintre cei mai cunoscuţi bloggeri din România (ceea ce nu cred neapărat, pentru că nu auzisem nicicând de el; singurul Bobby pe care îl ştiu este Bobby Păunescu, fiu, soţ, regizor) şi că în rubrica în care apărem noi se analizează un blog şi sunt date sugestii de îmbunătăţire. Ceea ce mi-ar conveni, pentru că ştiu că blogul nostru are anumite deficite (scrisul prea mic în comentarii, dacă e să mă iau după Marius, şi încă alte câteva chestii pe care le-am uitat).

Ei, aici intervine o problemă: ca să intrăm în gura şi vizorul lui Bobby Voicu, trebuie să supravieţuim unui vot. Drept care vă iau de guler şi vă rog să mergeţi pe blogul omului şi să ne votaţi, pentru ca el să ne dea apoi nişte sfaturi pe care noi să le citim cu atenţie şi să le discutăm timp de trei zile. După care, dacă ne înfrângem lenea milenară, poate chiar schimbăm ceva.

Votul e aici. Noi suntem surorile Marx. Bună seara.

~ de veutzu pe 26 Martie 2010.

5 Răspunsuri to “Campanie umanitara pentru Surorile Marx”

  1. Bravo, Veone, eşti un boier Bibescu. Şi mie îmi sunt dragi foarte Surorele🙂 acestea fără asemănare. O să preiau şi eu ideea în pagina mea.

  2. Votat şi ştampilat!🙂

  3. Multumim! Si pentru stampila! :))

  4. Stii ce personaje se ascund in spatele babelor?, rasp pe mail, mersi

  5. Hahaha, nu, nu stiu, bineinteles, dar de ce „personaje”?!
    Eu cred sincer ca e vorba de doua babutze cumsecade si chiar as fi dezamagit sa aflu ca au sub suta.
    E ca si cum ar veni Terminator la tine si ti-ar zice: „Frate, nu-s robot, sunt un actor emigrant”.
    Ce farmec ar mai avea? ;))

Lasă un răspuns

 
