Teo „Am coaiele lui Titulescu” Trandafir si Catalin „Oops, intamplator m-am imbolnavit” Voicu


In numele lui Coposu si Titulescu, ce cauta prezentatoarea TV urata, grasa, antipatica, lipsita de umor, intelectual la nivelul lui Mircea Badea, iubitoare de manelisti Teo Trandafir pe post de candidata din partea PDL?! Ce cauta in politica? Si-n definitiv, de ce exista?! Ca sa nu se spuna insa ca am ceva cu distinsa politiciana si asteptand candidatura Sexy-brailencei pentru Senat si a lui Romeo Fantastick pentru presedintia UE, sa ascultam putina muzica:

Catalin Voicu, proaspat arestat si cu o promitatoare perspectiva de puscarie, s-a imbolnavit total neasteptat. Insanatosire grabnica si pana atunci sa urmarim o superba piesa semnata Queen. Mai ales la 1′ 38”, 1′ 44”, 2’02”, 2′ 08”, 2′ 50”, 2′ 54”, 2′ 57”, 3′ 03”,  3′ 06”, 3′ 21”, 3′ 23”, 3′ 24”, 3′ 25”, 3′ 30”, 3′ 32”, 3′ 35”, 3′ 39”, 4′ 40”, 4′ 41”, 4′ 44”, 4′ 45”, 4′ 48” si 4′ 51”.

~ de veutzu pe 31 Martie 2010.

13 Răspunsuri to “Teo „Am coaiele lui Titulescu” Trandafir si Catalin „Oops, intamplator m-am imbolnavit” Voicu”

  1. Deviatule! probleme? ai grija de fasolea din troaca ta

  2. Cat ai, coaie, 12 ani? :)) Ce naiba te superi asa?

  3. Pe tine nu te deranjeaza cineva care aduce afirmatii nefondate la adresa ta?

  4. Bineinteles. Dar daca reactia mea, de om nedreptatit, e mai urata decat a aluia care m-a nedreptatit, n-am facut nimic.🙂

  5. Vezi tu amice, nu aspectul ci moralitatea conteaza. Ia aminte! numai bine

  6. „Saracul Son of the Earth, fetele il ignora, baietii mai mari il bat, acum si noi i-am zis ca nu scrie poezie, ci aberatii fara valoare. Ce-o fi in mintea lui slaba!…”
    Of of, tare imi e mila de tine! mintea ta limitata. ntz ntz

  7. Atata timp cat scrii poezie, esti obligat sa poti suporta criticile si chiar sa tii cont de ele. Aici este deosebirea dintre barbati si baietei: barbatii accepta critica si fac asta cu stoicism si elegantza, cei mai destepti chiar cu o gluma; iar baietasii sar de cur imediat, se vaicaresc si injura. Hai, fa o data saltul de la baiat la barbat, ai 20 de ani, este momentul😉
    PS – Sa stii ca faptul ca esti criticat este amoral.

  8. Teoria ta despre aceste lucruri este inutila si falsa. NU vreau sa discut contradictoriu cu un fumat. Si spiritul tau ironic este de cel mai prost gust, intreaba-te daca cei de langa tine chiar te suporta asa de matur si in deplina barbatie? :)) O sa inchid acest subiect, deoarece eu l-am deschis cu scopul de a iti sugera faptul ca nu poti analiza oamenii dupa ce altii improsca noroi in ei(apoi mai vii si tu cracanici sa tragi cu prastia). Nu are rost sa vorbesc cu tine despre domeniul poezie, te rog sa fii reticent in aceasta privinta ca te faci de ras.
    Subiect incheiat.(daca mai ai ceva de zis, spune-ti tie)

  9. Da, voiam sa-ti mai zic ceva, dar daca m-ai pus la punct atat de hotarat, n-am ce sa mai zic, nu mai adaug nimic. Mi-ai demonstrat cu argumente ca tu aveai dreptate si eu nu. Iarta-ma ca am fost nedrept cu tine.
    Si acum ia-ti lopetica si galetusa si du-te in camera ta :))

  10. Întrebarea e, ce treabă are Coposu şi Titulescu cu PDL ?

  11. Coposu era simbolul rezistentei anticomuniste si anti-PSD (FSN etc.), iar Titulescu a fost printe cei mai respectati politicieni romani. PDL este, astazi, rivalul PSD, iar Teo este orice numai politician nu. Asta este legatura🙂

  12. Merci, dar tocmai pentru că ştiu cine sunt cei doi tot nu văd legătura cu PDL; pentru că aşa cum ai zis şi tu, Coposu a fost disident, anti-PSD, etc, dar ţinând cont că PDL-ul s-a format tot din ex-PCR-işti şi eventuali ex-PSD-işti asta îl face pe Coposu să fie şi anti-PDL. Acelaşi raţionament se poate aplica şi pentru Titutlescu.

  13. Iti inteleg obiectiile, dar chiar daca PDL se trag tot din FSN, la ora actuala ei sunt principalii dusmani ai PSD, ceea ce ii face urmasii lui Coposu in sensul asta. Din pacate altii care sa le-o traga peste bot lui Ilici si PSD-ului nu avem, asa ca intelegi ideea🙂 Iar Titulescu a fost un mare politician, dupa cum stii, deci cred ca ironia la adresa lui Teo nici nu mai trebuie explicata.

Lasă un răspuns

 
