Ghici cine va rupe puscaria pe 24 aprilie 2011!


In 2009, Becali a fost arestat de Paste.

In 2010, Catalin Voicu a fost arestat de Paste.

"I'll be back!"

E deja plictisitor sa facem scenarii: de pilda, ca au facut-o ca sa creada UE ca justitia chiar functioneaza in Romania. Altceva insa mi se pare mai interesant:

Cui ii va veni randul sa fie arestat la misto in 2011?!

Iata lista mea de propuneri:

Ion Iliescu

(In fine, are votul meu! :)))

"No one's gonna take me alive..." (Muse, "Knights of Cydonia")

Adrian Nastase

- Cine, io?!

Dan Voiculescu

"Catalin Voicu mi-a dat sapca asta, sper sa-mi poarte noroc!"

Astept adaugiri, sugestii si chiar liste noi pe aceasta tema.

~ de veutzu pe 2 Aprilie 2010.

8 Răspunsuri to “Ghici cine va rupe puscaria pe 24 aprilie 2011!”

  1. Iliescu. Desi mi-ar putea fi fatal. Pentru ca si pentru situatia de deces prin moarte si pentru situatia de parnaie, mi-am propus o betie sau un sir de betii, vecine cu monstruozitatea. Si ma gandesc, prin gratia tov. Iliescu, mi-au futut minerii doua furtune cu surub pe ficat, acum prin gratia unuia dintre cele doo evenimente, tot ficatul trage? Greu, da’ ma sacrific.

    Voiculescu? Mdeah, desi as avea orgasmul mai erect la o excutie cu flegme. Eventual la mahmureala dupa numitele betii.

    As mai miza pe o legare a lui Oprescu.

    Asta ce mi-a venit din prima. Daca stau sa ma gandesc mai mult, vreau mai mult.

  2. Super ideea… şi replicile de sub poze. :))
    Nu vin cu sugestii pentru că nu am idee cine, ce a mai făcut… cum de altfel cred că ştii că sunt mai reţinută cu politica.

  3. @665: Aolioo, executie cu flegme! Asta trebuie neaparat pus flegma de la flegma si infaptuita. Sa-si ia niste caracatite d-alea de sa-i dea capul pe spate :)) Buun, s-a marcat. Sincer, te-as pune ministru de interne :))

  4. Pai ca sa ma bag si eu, lista ar incepe cu, de data asta, cu voia dumneavoastra, primul pe lista, Ion Iliescu.
    Iar daca il infunzi pe Iliescu, conform principiului vaselor comunicante, la capatul celalalt al tubului vor tasni urmatorii: Cosmin Gusa, Ludoviq Orban, Elena Udrea, Sergiu Andon, Norica Nicolai, Ioan Ghise, Bogdan Chireac, Adriean Videanu, Miron Mitrea…si lista ar putea continua mult si bine!
    Lista e facuta in mod aleator, iar ca motive mi-ar trebui un spatiu mult prea mare pentru exprimare…

    Poate o sa va intrebati ce legatura e intre primul si ceilalti, mai ales ca unii ii par chiar ostili… Explicatia consta in faptul ca cel ce intimideaza cel mai mult justitia in Romania, si care are cei mai multi magistrati, juristi si oamnei ai legii infiltrati in sistem pt a-l submina, e chiar EL, soare rasare!

  5. Bre, ai mila! Ai vazut, era unul pe teava ca ministru de interne si uite unde a ajuns… :))

    Din ciclul „executii stranii dar obligatorii” mai era in proiect si mitraliera cu cacat. Pe principiul ala al aruncatorului de flacari, unul (tot condamnat) umbla cu tulumba de fecale in spinare si cei condamnati, legati de un stalp gen, cu despartitor bucal (stiu, e mai BDSM, da’ trecem peste conotatiile sexuale). Si executati pana la limita sufocarii, lasati sa-si revina.
    Castigatorii, proba de traversat haznaua plina si imensa.

    Ce sa zic, is tot nascociri alcoolice, ca le puneam la cale la beri prin carciumi de demult, dar si actuale.

  6. Hahaha, despartitor bucal :))

  7. Ceea ce deja a devenit previzibil se intampla acum insa cu alt personaj, un alt pion „contracatindat”

  8. Daaaa!…. Chiar ne uitam la tv si ne amuzam pe tema asta…

Lasă un răspuns

 
