Din ciclul „Job am, minte ce-mi mai trebuie?”


Dialog la telefon, acum cateva dimineti.

Personajele: Eu (domn bine, sobru, culant, bine pregatit profesional) si Un muncitor de la Vodafone (absolvent de chimie la facultate particulara, angajat la Vodafone de un baiat de la el din comuna care lucra acolo manager).

Un muncitor de la Vodafone (UMDLV): Buna ziua, sunt Alexandru ***** de la, Vodafone, si, va sun pentru o oferta, promotionala… blabla tralala ninini dududu. (virgulele puse ca un cur sunt vina lui, exact asa vorbea) Domnul Veone WordPress?

Eu: Nu, Harry Belafonte!

OK, glumesc. N-am zis Harry Belafonte, ci:

Eu: Asa.

UMDLV (usor descumpanit ca nu cazusem in cur ca ma suna VODAFONE): Aaa… va sun, pentru, o noua oferta, din partea companiei, care va poate fi avantajoasa, acum, cand din cauza crizei, stiti si dvs., ne dramuim fiecare banutz.

La asta cu dramuitul, in mod evident gandita de un geniu de la PR-ul Vodafone si citita de pe hartie de Angajat, deja am fost tentat sa-l dojenesc cu duhul blandetii („Lua-ti-as…”), totusi m-am abtinut.

UMDLV: Este vorba despre, implementarea, de telefonie fixa, de la Vodafone, care prezinta numeroase avantaje, si beneficii tralalalalalala [Papagalul vorbeste cam un minut intreg, eu il las. La final, intreb ca o floare:]

Eu: Poftim?

UMDLV (ingrozit): Po, poftim?!

Eu: Imi cer scuze, sunt in metrou, nu am auzit ce mi-ati spus!

UMDLV (in sufletul sau simplu dandu-se o lupta: il  luasem la futu-i pomana sau chiar nu auzisem?!): Deci… Este vorba despre implementarea, de telefonie fixa, de la Vodafone, care…

Eu: Glumesc, am auzit! :)) Multumesc, dar ma tem ca nu am nevoie de telefon fix.

UMDLV (i se aude creierul duduind in timp ce el cerceteaza disperat diagrama care ii arata ce sa spuna clientului in functie de raspunsurile acestuia): Da, dar sa stiti ca, primiti minute gratis, in plus pentru convorbirile, pe telefonul fix… Vreti sa-mi spuneti, ca, nu doriti un plan tarifar mai bun?

Eu (deja ma intinsesem prea mult la vorba) (adopt exact felul taraganat-retard cu care vorbea): Vreau sa va spun, ca, planul tarifar actual, implementat, in urma cu trei luni, imi satisface perfect necesitatile, de comunicare, si pretentiile pe linie telecom, de aceea, telefonia, fixa, ar fi redundanta si ar irosi, inutil, resursele dvs. deci solutionez negativ oferta companiei.

UMDLV (sincer posac): Biine-e, va multu-umim… La reveedeere…

Morala: Cand pe tot globul este criza, iar angajati altadata de top acum cauta disperati un job mult sub posibilitatile lor, ca decat nimic e bun si ala, tu angajezi oameni pe joburi PESTE posibilitatile lor?! Sper ca totusi ala care ma sunase era portarul cladirii, care intrase pe furis in sediu si voia sa se simta urban si yuppie…

~ de veutzu pe 12 Aprilie 2010.

Lasă un răspuns

 
