In care fac o schimbare radicala


La finele anului trecut blogul acesta se clasa pe locul 12.614 in topul blogurilor, Zelist, dupa o luna escaladase vertiginos pana la 5.762, dupa inca doua luni crescuse pana la 1.308, iar dupa inca una intram in primii 1.000, direct pe locul 877 – deci daca postam mai des si cu mai multe linkuri, aveam sansa sa…

Stop. Stop. Asta este o prostie.

Am inceput sa scriu aici de placere si din amuzament. Pe bunul meu prieten Pufu l-a distrat grozav postul cu Zombiada (primul), asa ca am continuat sa mai adaug cate o glumitza, cate o aberatie, cate-un film care mi-a placut si pe care voiam sa-l impartasesc cu prietenii. In continuare insa, vazand cum urc vartos in Zelist, am inceput sa postez mai des, cu mai multe linkuri etc. etc., in speranta ca voi urca si mai mult in top…

Apoi mi-am dat seama de inutilitatea si lipsa de importanta a unei asemenea intreprinderi, asta ca sa nu mai vorbim de sansele reduse de a te clasa in primii n care conteaza. Are vreun rost? De ce sa scriu pentru top si nu din placere?

In plus, citind alte bloguri, inclusiv foarte bune, incep sa-mi dau seama ca oamenii de la o vreme se repeta, incepe sa se vada tesatura, au spus tot ce aveau de spus in felul asta si scriu din inertie – nu mai scriu din inima sau din minte, ci ca sa nu moara blogul si sa nu scada in Zelist. Si-mi dau seama ca exact asta se intampla si cu mine, ca ma uzez, ca-mi recunosc oripilat formulele.

Asa ca de acum inainte o sa postez in ritmul meu natural, chiar de-ar fi sa fie o data la doua saptamani. Asta nu inseamna insa ca voi neglija blogul – dimpotriva, o sa am grija sa creasca natural (insistand pe calitate), si nu cu E-uri (postand la kilogram, cu tag-uri care se cauta pe moment sau pe teme trendy ca sa aduca trafic).

(In fine, o precizare:  imi cer scuze daca toata vorbaraia asta poate lasa impresia ca ma cred important pentru soarta internetului sau in orice alt fel.)
~ de veutzu pe 7 Iunie 2010.

15 răspunsuri to “In care fac o schimbare radicala”

  1. Nu iti voi spune ca ai dreptate. In schimb sunt de parere ca spui adevarul. Si ca ai dreptate.

    Daca e un lucru care ma enerveaza la bloggeri care posteaza doar de dragul de a fi in topul Zelist, este ca au posturi xeroxate, posturi in care comenteaza ultima stire, sau articole de gen „Senzational – ceva ce cu totii stiam, dar hai sa o mai spun inca odata pentru ca sa imi ziceti ca am dreptate si ca va place blogul meu”.

    Poate asta e motivul pt care eu nu citesc decat 4 bloguri, si unul din ele deja scartaie in materile de Zelistism.

    Numai bine.

  2. Da, Mirawrcea, prietene, ma tem ca fix asa e…
    Tocmai d-aia cred ca tre sa punem blog de la blog si sa ne dezmeticim. Nu tu, ma rog, „noi” la modul general 😀

  3. Lasa vere, ca cine te citeste te va „ceti” si in continuare. Oricum sint prea multe bloguri care bat cimpii cu mare dezinvoltura si interes… keep it up cum zine neeaos Romanu’.

    semnat,
    varu tau din Militari… ;o)))

  4. Veeereee… daca zici tu sa chipitap, o sa chipitap 😉

  5. Deci asa, domnule Veo! Ma pacalisi…
    Ca eu ce am citit pana acum de la tine pareau scrise fara ifose, ca pentru tine nu ca pt vreo lista sau cine stie ce mainstream…;)

    Respect!

  6. Da, domnu Basil, m-am vandut pe sume mari in cocovari :))

  7. „Nu iti voi spune ca ai dreptate. In schimb sunt de parere ca spui adevarul.” bravo nenea, estid estept =))

  8. Din atatea sute de mii de bloguri, mi se pare si normal sa fie diverse. Dar acum depinde si cam ce categorie de bloguri citesti.

  9. Si doua idei daca sunt scrise si au valoare sunt binevenite. Altii scriu zilnic…dar degeaba!

  10. Daca e un lucru care ma enerveaza la bloggeri care posteaza doar de dragul de a fi in topul Zelist, este ca au posturi xeroxate, posturi in care comenteaza ultima stire, sau articole de gen “Senzational – ceva ce cu totii stiam, dar hai sa o mai spun inca odata pentru ca sa imi ziceti ca am dreptate si ca va place blogul meu”.
    +1

  11. Cred ca ai mare dreptate. Multi scriu prost si fara rost. Si ce folos ? Important e sa iti placa in primul rand tie. Toate bune !

  12. deci bah. cum team intrecut pe zelist cum faci pe ranitu?

  13. m-ai rupt iar?! pe cat esti??

  14. bun bun, cinstit

  15. Liana: mai trebuia un „cinstit” 😉

Lasă un răspuns

 
