Oameni cu rât


Vadim si Paunescu tocmai s-au cocotat in varful clasamentului meu dedicat jigodiilor romanesti: Vadim m-a jignit personal, iar Paunescu a jignit amintirea rudelor mele care au facut inchisoare politica si a prietenilor mei omorati de comunistii carora el le-a fost sluga.

VADIM

„Cetatenii care au votat cu Basescu au nenorocit tara!”, a facut spume la gura Vadim, la Realitatea TV, miercurea asta.

Futu-ti fatza aia a ta dizgratioasa de femeie batrana, Vadim, lashule, turnatorule, mincinosule, slugoiule! Cum iti permiti, mah, sa ma acuzi pe mine tu, latraule care ai dat din coate ca sa ajungi europarlamentar?

Da, am votat cu Basescu – pentru a scapa tara de Iliescu si PSD. A fost dreptul meu si a fost alegerea mea. Daca am gresit votandu-l, platesc cu banii mei si bunastarea mea – dar nu iti permit tie, mascariciule rasist, sa ma acuzi. Votul  este singura cale prin care ma pot face auzit; nu am, ca tine, legaturi cu Securitatea, nu lingusesc generali ca sa sap dupa mizerii prin dosare, ca tine. Dintre toti romanii, tocmai tu te-ai gasit sa ma acuzi? Inteleg sa ma acuze un om nevinovat, suparat pe Basescu si Boc – dar tu? Tu, care ai fost lingaul lui Ceausescu, apoi al lui Iliescu? Tu, care esti pusi sa latri impotriva dusmanilor PSD-ului cu ajutorul documentelor obtinute de la Securitate? Tu, care faci Romania de cacat la UE prin isteria ta si ochelarii aia de retardat? Tu, care esti rasist, xenofob si antisemit si vrei sa ne bagi in razboi cu ungurii?

Nu, clovnule. Nu ai voie sa-mi reprosezi nimic.

PAUNESCU

Paunescu se vaicarea in ziarul Click ca e bolnav si ca daca ii ia statul pensia, va muri, neavand bani de medicamente. Ca si cum ar fi cineva care nu stie ca Paunescu e bogat si a fost intotdeauna bogat, pentru ca a stiut pe cine sa linga! Culmea nesimtirii insa, cel supranumit inca din anii ’70 „Porcul” incearca sa-si creeze acum o statura de disident, de membru al unei familii de luptatori anticomunisti! El, care este vestit pentru linguseala scarboasa adresata lui Ceausescu! El, care ulterior a devenit latraul PSD-ului si al lui Iliescu! Cand exista oameni care au facut puscarie politica, care au avut rude inchise politic de comunisti, vii tu, comunist jegos, si incerci sa convingi ignorantii ca ai fost anticomunist?! Daca ar fi trait sa vada cum ii dadeai limbi lui Ceausescu, rudele tale inchise de comunisti te-ar fi sugrumat cu mana lor. Si tu acum le batjocoresti memoria, pana si lor, ca sa-ti fie tie bine…

Si oricum… Atunci cand o sa mori, nu-ti face niciun fel de problema, vei fi uitat complet in doua luni. Cultura romaneasca nu va pierde absolut nimic.

~ de veutzu pe 24 Iunie 2010.

6 răspunsuri to “Oameni cu rât”

  1. Sincer!? As fi vrut sa las uncomentariu aici, dar mi-am dat seama ca scarba si indignarea mi-a incleiat orice fel de replica..Sunt pur si miplu paralizat de mizerie!

    Pe cale de consecinta, nu comentez nimiq!

  2. E perfect de inteles, mr basil…

  3. Din păcate în privinţa lui Păunescu nu cred că ai dreptate complet. Cu siguranţă va intra in istoria culturii româneşti fie şi numai prin contribuţia adusă la cenaclul Flacăra. Care, dece să nu recunoaşte, a fost mişto. Şi dacă ar fi să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului, Păunesc talent poetic avea. Faptul că este o mizerie de om nu poate să-i ia asta.

  4. Victor, ai dreptate ca e talentat. Am citit odata niste povestiri de el de-am ramas masca. Dar, si e un dar foarte mare, nu e atat de talentat cat isi inchipuie el ca e. El nu are bun simt ca om, dar, si mai rau, nu are bun simt nici ca artist. Cat despre Cenaclu… strict dupa opinia mea, a fost o mizerie. Paunescu nu se folosea de Ceausescu pentru a ne da rock, ci invers, se folosea de rock ca sa ni-l bage pe gat Ceausescu, pentru a-i fi lui bine. Cultul personalitatii lui Ceausescu dar si al lui Paunescu, pentru mine, anula orice muzica de valoare care inevitabil mai rasuna pe-acolo.

  5. Asta despre cenaclu e o părere subiectivă. Ştiu că în mare parte activitatea cenaclului era o colecţie imensă de ode pupincuriste întru slava regimului dar, cum ai zis şi tu, uneori se mai strecurau şi valori. Iar pentru valorile alea merită să-i recunoşti un loc în cultura muzicală românească. Şi nu mă refer doar la rock, deşi sunt un metalist împătimit. Şi acum am fiori când ascult unle piese folk sau chiar şi patriotice (cele care nu slăveau regimul ci doar neamul românesc). Piese care, dacă cenaclul nu ar fi existat, ar fi murit în anonimat.

    PS: Ai un scor de invidiat la Booze Test. Am încercat să te bat dar nu am reuşit decât să trec puţin peste Social Drinker. Mi-a „tras-o” şi engleza puţin, ce-i drept. 🙂

  6. Voiam sa zic ceva de dulce de alde Seicaru – dar daca mi-ai zis ca am scor bun la bautura, m-ai inmuiat :)) Gata, nu mai zic nimic!

Lasă un răspuns

 
