In care fac un anunt gay:


Ce bine-mi pare ca Robbie Williams revine la Take That!

Pe vremea cand conflictul ideologic dintre maidenari si priestani nastea dispute de inalt nivel spiritual prin Gradinita, Cina sau BLS („Du-te-n plm de priestan, Dickinson e cel mai tare!”, „Sgpl, mah, cu Disckinson/Dikiseanu ala al vostru, ca nici n-are voice, Halford e cel mai tare!”), mandea, ca maidenar inca din 1982, intr-o clipa de nesabuinta a afirmat la bere in Gradinita ca-i place albumul True Blue al Madonnei! Fireste, mi-am luat pe loc porecla de Madonaru’ (ati inteles subtilul joc de cuvinte), de care, de altfel, eram destul de mandru (pentru ca presupunea totusi un soi de ramasita de respect sau o farama de simpatie – din moment ce nu fusesem trosnit instantaneu pentru blasfemie neagra).

Azi, la fel. Că Maiden, că Whitesnake, că Zeppelin… dar ma distreaza grozav Take That. Da, stiu, erau boys band, erau niste baieti pusi laolalta stintific de niste manageri abili, erau discari, pe Gary Barlow l-am banuit mereu ca era din Slobozia – si totusi, mi-au placut mult. Cantau bestial, dansau beton, erau simpatici (nu papagali gen Backstreet Boys sau papitoi gen Bros), piesele lor ma inveseleau (v-am zis doar ca e un anunt gay!). Iar in ultimii ani, Robbie Williams mi se pare cel mai tare solist, sa-i zicem, nonrock: voce, personalitate, piese misto, stil, exclusiv gagici frumoase si inteligente in clipurile lui (dixit Mary), la o distanta enorma de alde Adam Lambert.

Din nefericire, Freddie nu mai poate reveni la Queen si nici Richey nu mai poate aparea cu Manic Street Preachers. Slash s-ar putea intoarce in Guns N’ Roses dar numai teoretic, iar Ross the Boss o mai arde doar ocazional cu Manowar. Asadar, cum sa nu ma bucure ca Robbie Williams va canta din nou cu Take That?!

~ de veutzu pe 26 Iulie 2010.

14 Răspunsuri to “In care fac un anunt gay:”

  1. […] In care fac un anunt gay: Mon Jul 26, 2010 14:24 pm Ce bine-mi pare ca Robbie Williams revine la Take That! Pe vremea cand conflictul ideologic dintre maidenari si priestani nastea dispute de inalt nivel spiritual prin Gradinita, Cina sau BLS (“Du-te-n plm de priestan, Dickinson e cel mai tare!”, “Sgpl, mah, cu Disckinson/Dikiseanu ala al vostru, ca nici n-are voice, Halford e cel mai tare!”), […] […]

  2. Aprob chestia cu „True Blue”, din toata inima. Mi-a placut aproape intim în armată (nu prindeam multă muzică pe-acolo – noroc că era hit…) Oricum, e un rocker prost ăla care nu asculta Madonna cu atenţie. Nu mai zic că rocker fără ABBA nu e rocker.
    Bun Robbie Williams (are o armată în spate, şi încă sper ca prefera femeile – bănuiesc că tocmai de-aia s-a cărat din Ia d-aci…)
    Ce puii mei_ – la urma urmei – muzica e muzică. Nu Buddha Bar (clape programate)!

  3. Ce bine-mi pare ca impartasesti „micile placeri vinovate” roacaristice😉

  4. „Nu mai zic că rocker fără ABBA nu e rocker.”

    bah. ca veutzu a scris in tot articolu „blablabla im gay bla bla” am inteles. Dar sa vii la blogu omului sa zici „bla bla im idiot bla bla” mi se pare peste putinta

    Deci da. muzica e muzica, deci dece vorbim de boi benduri?

  5. Pai are dreptate, Animalee. Noi, astia batrani, nu putem fara ABBA, chiar daca pare ciudat. Asa era „pe-atunci”. Plus ca pe vremea aia, filmul ABBA era singura chestie care se apropia de viata vedetelor rock. Suna straniu, dar da.

  6. Daca revine Slash la Guns si Freddie la Queen se intoarce si Jimmy, nu?

  7. Kiwi, asa se aude😉

  8. bre veo. ciudat neciudat suna a imbecil. La fel cum pot fi rocar fara sa ascult eisidisi, pot fi rocar si fara sa ascult abba.

    Ca stiu ce melodele canta si unii si altii au ba, are legatura cu cultura mea muzicala, nu cu „calitatile de rocar”. Si no baga nici paia cu „noi batranii” ca lesina satanistu de serviciu (665) de ras. Si nu vrem asta

  9. bre animaloo, te asigur ca omul nu este mai imbecil decat mine sau decat tine. daca am iesi la o bere, v-ati imprieteni dupa juma de halba. pur si simplu ti-a sunat tie caraghios cand a zis de abba😀. Calitatile de roacar nu pot fi invocate decat la misto, si exact asta a facut si Amalgammax😉

  10. bai, pe de alta parte nici tu nu esti mai gay decat mine sau el. si cu toate astea ai scris „bla bla im gay bla bla”

    daca scrierea aia suna asa, ce vina am io? si daca io nu scot esenta din ce s-a scris acolo: ATUNCI CINE?

  11. :)) Corect: daca nu tu pulesti cetateanul, atunci cine??
    Precizarea lui Amalgammax, ca numai un rocker prost nu asculta Madonna, era pentru roacarii aia care stramba din nas la orice nu e rock si, probabil, asculta orice e rock. Ca stii ca sunt si d-astia. La 18 sau la 20 de ani e amuzant sa nu inghiti alta muzica, dar na, dup-aia te prinzi ca pana si Spice Girls te pot bucura (huuuuu… du iu sinc iu ar… zi ca nu suna agreabil :)) )

  12. bai, la modul metaforic sunt de acord. Desi ascult lucruri care sunt un pic infricosatoare, uneori mai scap si in chestii mai lejere.

    dar n-as indrazni sa zic: nu asculti x nu iesti rocar…penca ios un simpatic

  13. O, da. 665 poate confirma :))

  14. Ma numesc Magyara Rudolf Leonard, am 24 de ani si bani prea putini pentru a-mi permite medicamentele necesare tratarii afectiunilor de care sufar. Nu am pe nimeni, am crescut, de la un an, in mai multe case de copii din Sibiu, iar de la 18 ani sunt pe drumuri. Acum dorm la un adapost de noapte din Sibiu si nu pot munci pentru ca medicii mi-au interzis efortul fizic. Sufar de ciroza hepatica, ulcer, leucemie si scolioza toracica si am nevoie, lunar, de medicamente in valoare de aproape cinci milioane de lei pentru a putea urma tratamentul prescris de medici.
    Ma adresez oamenilor cu suflet si credinta in Dumnezeu sa ma ajute pentru a putea continua acest tratament. Cei care doresc, ma pot ajuta cu mici donatii in contul deschis la BCR : RO36RNCB0231088855520001 (lei). Va rog ajutati-ma! daca nu, pot sa mor!

    E-mail: rudolfleonard13@yahoo.com Telefon: 0757205495

    Va multu mesc anticipat.

    Boala, disperare, durere, neajutorare si cate sinonime ar putea descrie situatia acestui om. In jurul nostru in fiecare zi mor oameni. Mor sau traiesc cu o frica teribila de moarte din cauza indiferentei noastre. ÃŽn fiecare zi semenii nostri duc poveri grele in sufletele lor. Cine dintre noi este gata sa intinda o mana de ajutor??? Nu pot sa ajut acest om financiar, dar vreau prin acest anunt sa sesizez pe cei care nu stau cu mana intinsa si pot sa puna ceva deoparte ca sa contribuie la aceasta nevoie.
    Dumnezeu spune ca: religiunea curata si neintinata inaintea Lui consta in cercetarea vaduvelor si orfanilor in necazurile lor. (Iacov 1). Tu ce faci in acest sens. Contribuie si tu la salvarea lui Rudolf. Am aflat despre situatia lui de la el, cand a lasat mesajul de mai sus intr-un comentariu pe acest blog. 0757205495

Lasă un răspuns

 
