Rezultatele concursului de postere de film


Marele Premiu (100 lei): Stiu ce-ai facut in fundu’ curtii (trimis de Filip)

Premiul Publicului (sponsorizat de Milf si Petrov: 50 de lei si romanul Cainii paradisului): Stiu ce-ai facut in fundu’ curtii (trimis de Filip)

Cum insa nu e frumos ca o persoana sa ia toate premiile, castigatorului ii vom acorda premiul cu valoare mai mare (Marele Premiu) si romanul Cainii paradisului, iar suma mai mica va merge catre onorabilul ocupant al locului imediat urmator. Asadar:

50 lei: Cel mai iubit dintre pamanteni se intoarce (trimis de Ostap Bender)

Micul Premiu (DVD Cloverfield si cartea Filmat in Romania): Placinta romaneasca 2 (trimis de Credal)

Premiile Din Ce In Ce Mai Mici:

  • DVD Don Quijote: Pe 2 roti (trimis de Dianna)
  • Cartea Engleza producatorului de film: Chirila Almighty (trimis de George Bonea)
  • Cartea Boemi sub dictatura: Gabi (trimis de Furt De Curent)
  • Cartea Un clovn pentru eternitate: Salvati Rosia Montana! (trimis de Ostap Bender)

Castigatorii sunt rugati sa ne spuna (printr-un mesaj de la aceeasi adresa de mail de la care au trimis posterele) cum vor sa-si primeasca premiile (prin posta, banca, personal etc.).

Felicitari!

PS – Juriul se retrage intr-o statiune balneoclimaterica, deoarece votarea l-a sleit de puteri. Sau, ma rog, io sigur rup Amara!

~ de veutzu pe 7 August 2010.

28 Răspunsuri to “Rezultatele concursului de postere de film”

  1. dupa cum scria in regulament,nu cred ca Cel mai iubit dintre pamanteni isi merita premiul publicului,el nici nu a fost votat de nimeni.Statistica pe care ati publicat-o arata asa:
    STIU CE AI FACUT 23 voturi
    KITTY SI CHIRILA – 4voturi
    Deci premiul de 50 ron trb dat ori posterului CHIRILA ORI KITTY.

  2. Dupa cum am explicat, „cum insa nu e frumos ca o persoana sa ia toate premiile, castigatorului ii vom acorda premiul cu valoare mai mare (Marele Premiu) si romanul Cainii paradisului, iar suma mai mica va merge catre onorabilul ocupant al locului imediat urmator”. Cu alte cuvinte, Stiu ce ai facut a luat totusi Premiul Publicului.

  3. da,dar premiul de 50 ar trb sa se duca la urmatorul clasat in functie de voturi.Nu de jurizare,De aia sa numeste premiul publicului……..

  4. Pai de ce sa se duca la urmatorul?
    Ideea era sa ia cat mai multi concurenti premiu, pentru ca si-au batut capul, si-au pierdut timpul, au investit energie.

  5. Pai atunci de ce se mai numeste premiul publicului?asa mai bine il puneati tot la jurizare.Odata ce „Stiu ce ai facut” a luat „marele premiu” rezulta ca celalat se da la urmatorul clasat in functie de numarul de voturi trimise de public.Cum explici ca Ostap a luat si premiul de 50 de ron si inca un premiu.Parca spuneati ca nu e frumos ca o persoana sa ia mai multe premii.
    La ultimul poster castigator se vede cata munca a depus,si-a batut capul si a pierdut mai mult de 1 minut sa il faca.A pus 2 poze si 5 cuvinte…..oricum concursul asta mi-a lasat un gust amar.

  6. […] Rezultatele concursului de postere de film Sat Aug 07, 2010 10:22 am Marele Premiu (100 lei): Stiu ce-ai facut in fundu’ curtii (trimis de Filip) Premiul Publicului (sponsorizat de Milf si Petrov: 50 de lei si romanul Cainii paradisului): Stiu ce-ai facut in fundu’ curtii (trimis de Filip) Cum insa nu e frumos ca o persoana sa ia toate premiile, castigatorului ii vom acorda premiul cu valoare […] […]

  7. […] ieşit pe penultimul loc. Plm. Eticheturi: concurs Rânduiala: […]

  8. Bă, lăsând la o parte faptul că nu s-a mai ţinut cont de nicio regulă (nu de-alta, dar apostrofai la un moment dat unii participanţi), eu te anunţ că renunţ la premiu în favoarea cui vreţi voi (eventual Gabi ăla/aia).
    Nu de-alta, dar nu mă aşteptam să fiu atât de aproape de găozu clasamentului.

  9. *plm şi mea culpa!
    Se pare că sunt (en) retard: uitasem că ,,filmu” se numeşte Gabi. În fine! Rămâne valabil ce-am zis mai sus.

  10. Multumesc pentru premiu, chiar ma ajuta🙂. Momentan le-a cazut la astia serveru` de mail si nu-l pot folosi…o sa iti trimit un mail cat pot de repede! Felicitari concurentilor!

  11. klaudyu44, imi cer scuze daca te-a nemultumit concursul. Am vrut tocmai sa nu fie genul batzos, corporatist, rece, de lemn – intelegi ideea. Am vrut sa fie cat mai lejer, fara reguli absurde si ingradiri. Rezultatul final, recunosc, este limpede imperfect, dar, crede-ma, nu-ti dai seama cum este pana nu incerci personal sa faci un concurs. Pare simplu, zici „Hai, mah, ca io il faceam muuult mai simplu” – dar asta numai pana incerci o data🙂
    Apropo de ultimul poster castigator, e adevarat, executia in sine este poate slaba, insa pe de alta parte ideea e foarte misto, are poanta, are umor – deci merita. Posterul trimis de tine a fost apreciat de mai multi dintre noi ca fiind „altceva”, in sensul bun, totusi nu e poster de film. Daca ai fi incercat mai mult sa respecti ideea concursului, poate rezultatele ar fi fost altele. Nu te supara, n-o lua personal, or sa mai fie concursuri si te asteptam cu drag.

  12. SingurEu, dupa cum ziceam in alt comment, imi cer scuze daca am nemultumit pe cineva. Concursul, ca orice chestie noua (e prima data ca fac asta), este departe de a fi perfect: voi sunteti nemultumiti, pe unii jurati i-am innebunit cu mailurile si votarea🙂 Hai, da-mi o sansa, nu fi suparat si fii sigur ca vor mai urma si alte concursuri, mai bine organizate, cu premii mai mari si acoperire mai buna.
    Iar tu nu fi copil, nu renunta la premiu doar pentru ca nu ai castigat; te asigur ca este o lectura de senzatie si o sa razi singur in casa, cum am facut si eu🙂

  13. Nu e nicio graba, Filip, cand poti tu e foarte bine. Felicitari, pentru concurs si pentru atitudine😉 Sa stii ca ai fost preferatul publicului si al nostru, pentru ca e misto afisul si e singurul care a respectat ideea concursului. Tine sus munca buna :))

  14. Multumesc🙂 si ma bucur sa aud asta :D…felicitarile mele pentru idee oricum!

  15. da-ti-i, bai, premiul meu copilului care plange. io n-am nevoie.
    credeam ca ii o joaca si radem. vad ca lumea o ia in serios.

  16. aaa, felicitari filip si ceilalti!

  17. da, o cam ia in serios, desi voiam sa fie fani. da’ ce-i al tau e al tau…

  18. mah oameni, priviti si voi in spatele evenimentelor, ce dracu. au fost postere putine, idei de asemenea. e frumos din partea cui a pus banii de premii ca au fost premii at all. daca faceti un mic efort sa vedeti dincolo de asta (100 de lei premiul cel mare nu prezinta interes pecuniar) v-ati bucura pur si simplu de aspectul de joaca al povestii propuse de veo&compania. io, de altfel, i-am propus lu veo sa bem o bere cu toti pposteristii, poate si radem putin impreuna, si ar fi un premiu pentru toata lumea. altfel, e ca si cum ai scrie catelus cu paru cret si te-ai supara ca nu se uita lumea la tine ca la poe. ca sa inchei cum am inceput (ca fu ceva para-artistic): ce dracu!

  19. Vorba lui Mugur: Need I say more?!

  20. Il felicit pe Filip, si va felicit si pe voi. V-am lasat un mail cu adresa unde imi puteti trimite premiul, care apropo, e de mare folos.
    George Bonea.

  21. Ah, daca si esti pe directia asta, cu atat mai bine🙂 Felicitari si tie si nu uita sa ne inviti la premiera primului tau film😉

  22. […] SURSA « basescule, deschide poarta – doar o vorba sa iti mai spun […]

  23. Primul meu film o sa fie o ecranizare dupa scenariul gandit de Filip😀

  24. perfect! doar sa nu uitati sa adaugati pe generic: „descoperiti de veone”!

  25. Da, asa este – merita premiul posteru’ cu panza de bomfaier, aveam si eu cateva idei dar pana sa aleg una s-a terminat concursul. Mi-au placut si celelalte, dar chestia este ca fiind postere politice, sunt perisabile si peste cativa ani nu vor mai avea acelasi impact. In schimb „Curje apa-n beci” va sparge box-office-ul si peste 20 de ani o sa-l difuzeze la Telecinemateca.

  26. „In schimb “Curje apa-n beci” va sparge box-office-ul si peste 20 de ani o sa-l difuzeze la Telecinemateca” – :)) :))
    Absolut corect. Si, da, si pe noi ne-a deranjat mistoul facil asa-zis politic. Nu tu o poveste de dragoste, o comedie…

  27. Veo, nevasta mi-e la Dublin, cu serviciul, până sâmbată. Am chef să-mi fac de cap cu chitara si cu Western Union pâna atunci. Iar textul trebuie pus la punct – nu arunc auirea ce nu e cât de cât perfect. Aşa ca te mai fierb..

    Dar – bz the way – sunt home alone!
    Poate cântam la o chitară ceva:).

  28. De senzatie :-> De ajuns la tine, mai greu (etatea…)… da’ astept cu interes continuarea.

Lasă un răspuns

 
