M-am prins care-i treaba cu Joss Stone


Cand am descoperit-o pe Joss Stone, nu e de  mirare ca mi-a placut foarte mult. Vocea ei e senzationala, muzica e misto (ca si Mariah Carey are voce bestiala… dar muzica n-are), ea e frumoasa,

are un nume genial, perfect echilibrat, a cantat cu Mick Jagger si David Stewart pe soundtrack-ul filmului Alfie, a cantat un cover dupa AC (You Shook Me All Night Long) – lista nu se mai termina!

Si totusi, de-abia zilele astea mi-a picat fisa ce are ea cu adevarat deosebit. Si va puteti da seama si dvs. daca ascultati cu atentie You Had Me:

Exact:  Joss Stone nu doar canta, ea interpreteaza. Ea nu doar spune versurile pe muzica; ea interpreteaza un rol, ca la opera. In glasul ei se citesc supararea, suferinta dar si dragostea pentru iubitul neispravit care se drogheaza. Asta e secretul: Joss interpreteaza. Nici macar Amy Winehouse nu face asta, nici Celine Dion, nici Aretha Franklin. Poate Janis Joplin uneori, poate Mahalia Jackson… Dar in zilele noastre, Joss e singura.

Nu ca ar avea vreo importantza ce scriu eu sau cat de tare e Joss Stone: la VH1 e toata ziua inutila aia de Rihanna!

~ de veutzu pe 23 August 2010.

Un răspuns to “M-am prins care-i treaba cu Joss Stone”

  1. […] M-am prins care-i treaba cu Joss Stone Mon Aug 23, 2010 13:20 pm Cand am descoperit-o pe Joss Stone, nu e de  mirare ca mi-a placut foarte mult. Vocea ei e senzationala, muzica e misto (ca si Mariah Carey are voce bestiala… dar muzica n-are), ea e frumoasa, are un nume genial, perfect echilibrat, a cantat cu Mick Jagger si David Stewart pe soundtrack-ul filmului Alfie, a cantat […] […]

Lasă un răspuns

 
