L-am filmat pe Clark Kent la Dristor! (scene socante – world’s piss!)


…Se ascundea sub masca unui cetatean semiaurolac, dar l-am identificat oricum! Pasamite, cu puterea lui herculeana, smulgea sina de tramvai pe la Dristor, ziua namiaza mare!

~ de veutzu pe 1 Septembrie 2010.

12 Răspunsuri to “L-am filmat pe Clark Kent la Dristor! (scene socante – world’s piss!)”

  1. […] L-am filmat pe Clark Kent la Dristor! (scene socante – world’s piss!) Wed Sep 01, 2010 16:38 pm …Se ascundea sub masca unui cetatean semiaurolac, dar l-am identificat oricum! Pasamite, cu puterea lui herculeana, smulgea sina de tramvai pe la Dristor, ziua namiaza mare! Filed under: Things that dry me at my spoony Tagged: comedie, Comedy, criza, RATB, revoltator, romania, Superman, tigani, tramvai, umor, YouTube […]

  2. mpula mea frate. hotii de fier vechi ar fura tranvaiu de sub calatori

  3. @animal00: Si asta nici macar nu e profi… Asta vinde plasturi in 27!

  4. De ce plm nu te-ai dus sa-i futzi doua peste ochi? Sau sa chemi politia?!?!?

  5. Mi s-a parut mult mai distractiv sa-l filmez :))

  6. se mai intampla si cazuri de astea.trebuie sa traiasca toti oamenii.in ziua de azi munca e un drept numai pe hartie,in fapt nu se gaseste cam pe nicaieri.bine era pe vremea comunistilor !toti aveam de munca si stiam si noi de frica si respect pentru munca celorlalti.

  7. @Mengele: Sincer, nu pot sa fiu de acord ca era mai bine pe vremea lui Ceausescu. Aveam de munca, dar nu aveam ce cumpara cu banii; stiam de frica, dar din frica, nu din civilizatie. Capitalismul e bun; doar ca la noi este prost aplicat.

  8. in mare parte ai dreptate.dar cum ramane cu cei care se arunca de pe bloc sau se arunca in stslpii de inalta tensiune.sau cum ramane cu cei ce isi dau foc din lipsa de speranta pentru o viata mai buna ? cezi cumva ca noi astia mai batrani si mai prosti pentru asta am iesit in strada in „89 ?.sunt cu 2 ani mai mic decat Veo.am apucat si bune si rele.

  9. My old friend, lipsa de speranta era mult mai crunta inainte…

  10. exceptional! =))=))=)) io i-as fi dat si-o bere.

  11. Da, merita, dupa atata munca!

  12. Si eu i-as fi dat o bere pentru munca asta. :)) Tare omu. Lumea din jur nu se baga ca le este frica si daia se duce dracu tot in tara asta.

Lasă un răspuns

 
