Concurs de doborat avioane


Lumina era foarte slaba in incapere. Doar in mijloc, ca un soare orbitor, lumina lampii batea nemilos in ochii locotenent-colonelului Zoltan Dani. Acesta nu se arata insa impresionat de stralucire si il privea senin pe superiorul sau, generalul Djukovic.

– Regulamentul cere – spuse generalul cu o lentoare care nu prevestea nimic bun – sa nu aprindeti echipamentul decat de cel mult 2 ori si nu mai mult de 20 de secunde de fiecare data. Dvs. ati aprins si a treia oara.

– Dle general, eu am inventat regulamentul si l-am impus cu strictete bateriei antiaeriene pe care o comand. Motivul il cunoasteti: EA-6B si Wild Weasel. Fusesem informat insa ca, din cauza vremii nefavorabile, aceste aparate nu vor putea zbura, astfel avioanele de bombardament dusmane ramanand fara aparare in fatza noastra. Am identificat un grup de bombardiere inamice, dar nu le-am putut stabili ca tinte din primele doua incercari. Insa cum Wild Weasel nu zburau (si deci nu exista pericolul sa traga in noi cu rachete), am incercat si a treia oara. Si am avut succes, distrugand avionul american!

– Exact partea asta ma intereseaza, aproba din cap generalul. Cum ati pus tinta pe avionul inamic?

– L-am identificat pe radar, am tintit si executat foc, obtinand contact destructiv cu ajutorul unei rachete de…

– Stati asa, se trase mai aproape generalul Djukovic. Cum ati putut vedea avionul pe radar?! E un F-117!

– Pai da, surase nereglementar lt.-col. Dani.

– E un avion invizibil, boje moi! Cum ai putut vedea un avion invizibil?!

– Simplu, dle general. Am intrat pe http://www.invisibleyahoo.ro/ si, desi era invizibil, l-am vazut si l-am doborat!

Generalul ii stranse mana lui lt.-col. Dani:

– Si eu care te certam c-o arzi atata pe mess!

– Dle general, merită s-o arzi pe mess – atunci cand ai o aplicatie care nu da gres absolut niciodata!

– Bine, dle colonel, esti liber. Si nu uita sa vizitezi pagina asta!

~ de veutzu pe 24 Septembrie 2010.

8 Răspunsuri to “Concurs de doborat avioane”

  1. Eu folosesc http://www.detector-invisible.com/

  2. sigur nu ai rude in rusia ?????????

  3. Mengele, nu. Dar astia sunt sarbi. Bine, nici acolo nu am… dar sarbii sunt dintr-o bucata, total opusi romanasilor.🙂

  4. cu alte cuvinte, m-ai deconspirat domnule veo!

    am asa un sentiment ca articolul asta e un apropo la mine….:-)

  5. basil: :)) Si tu ai fost in armata la antiaeriana?!…

  6. Hehe,foarte amunzant articolul.Bine ca s-a gandit soldatul sa intre sa verifice,ii recomand soldatului un alt yahoo invisible detector sa fie sigur🙂

  7. Salut, am adaugat o conditie in regulamentul concursului. Astfel, pentru a ramane in concurs trebuie sa aveti cel putin un link catre invisibleyahoo.ro pe textul „invisible”.

    Multumesc,
    Admin InvisibleYahoo.ro

  8. De la o vreme doar http://www.ymland.com afiseaza statusul real. Intrati si convingeti-va.

Lasă un răspuns

 
