Vampiri valabili si dragoste dementa pentru pagina mea de start, de ziua ei


IMDb – pagina mea de start de cel putin 10 ani si totodata prima chestie pe care am intrat vreodata pe net, prin 1996 – implineste maine doua decenii. De curand au facut un pocinog mai mare ca ei: au schimbat aspectul paginii, astfel incat dintr-un site usor de utilizat s-a transformat, din prostia lor, intr-o aglomerare de culori in care nu mai poti gasi nimic. Totusi, fiind ziua site-ului, o sa trec cu vederea pocinogul si, ca atatia alti fani, le ofer doua cadouri: lista urmatoare, a filmelor cu vampiri bune (in sensul de diferite fatza de inundatia de vampiri pampalai gen Twilight; practic cam acelasi lucru – doar ca in engleza – cu ceea ce scriam deunazi si aici); precum si lista cu cele mai bune scene de dragoste neasteptate in filme de actiune (de asemenea varianta in engleza a postului astuia).

~ de veutzu pe 15 Octombrie 2010.

3 Răspunsuri to “Vampiri valabili si dragoste dementa pentru pagina mea de start, de ziua ei”

  1. […] Cadou cu colti pentru pagina mea de start, de ziua ei Fri Oct 15, 2010 15:06 pm IMDb – pagina mea de start de cel putin 10 ani si totodata prima chestie pe care am intrat vreodata pe net, prin 1996 – implineste maine doua decenii. De curand au facut un pocinog mai mare ca ei: au schimbat aspectul paginii, astfel incat dintr-un site usor de utilizat s-a transformat, din prostia lor, […] […]

  2. da Veo,asa e si la pagina mea.au schimbat ceva in server si nu mai pot intra in anumite sectiuni.acum trebuie sa reinvat cum se intra si cum sa mai pot posta cite ceva.

  3. Da, este foarte frustrant… Ma scoate din minti cand mai inventeaza ei cate o tampenie ;))
    Cum te descurci?

Lasă un răspuns

 
