Mitingul din 27 octombrie [update]: final caraghios cu Ion Iliescu


Mitingul din 27 octombrie, in timp destul de real, cu update-uri de cate ori intervine ceva interesant, grav sau hazliu.

9:50 – Ma trezesc obosit dupa ziua de ieri, dar cum dau drumul la televizor somnul imi piere si dau in ras isteric: politistii care au venit deja la mitingul antiguvern din 27 octombrie au o pancarta uriasa pe care scrie: „ERATA: Iesi afara, fiinta extraordinara!”. In fine, prima poanta buna de la bancurile cu Geoana incoace!

~ 10:15 – Cristina Sincai spune la Realitatea ca unii politicieni „nu vor sa-si bage bilele in urna”. Pai da, ce-ti pasa tie, esti femeie!

10:30 – Realitatea spune ca au sosit deja 30.000 de oameni in piata. Statistici personale: dintre ei, 0,01% deja au avut nevoie de medic; la miting sunt asteptati si restul de 62%. Glumesc, dar nu inventez.

10:42 – In acelasi timp, un alt miting se desfasoara la Patriarhie: mii de persoane asteapta sa venereze moastele sf. Dimitrie cel Nou. Bartolomeu, patriarhul ecumenic de Constantinopol, prezent la fatza locului, spune: „Criza prin care trecem in ziua de azi e o stare demonica, iar redresarea economica nu o va rezolva”. Imi trece rasul care ma apucase la 10:12.

12:01 – Studentii de la ASE sunt impiedicati sa iasa din facultate de catre decan!

~ 12:45 – (aparent OT… dar numai aparent) Pe strada, un licean tiganos asculta manele, tare, la mobil. Figura mea, care deja avea ceva din dragalasenia lui Ion Voda cel Cumplit, il face pe tovarasul lui sa-l apostrofeze: „Mai inchide, coaie, manelele alea!” Dar tiganosul raspunde: „Pai decat populara!”…

13:20 – Am aflat detalii despre ASE de la un coleg care a fost acolo: timp de un sfert de ora coloana de manifestanti a curs pe langa ASE, dinspre Guvern spre Parlament, iar conducerea facultatii a motivat ca nu-i lasa pe studenti sa iasa „ca sa nu-i ia la bataie manifestantii”! Bineinteles, unii dintre studenti si-au bagat picioarele si au iesit.

14:09 – Maria imi da un link: Paunescu (supranumit inca din anii ’80 “Porcul”), internat ieri la urgentza, si-a mai revenit azi. Cand ma duc pe link, sa-mi sara pixul din mana: baaah, Dumnezeu nu bate cu parul! :))

Cred ca, la megalomania lui, nu i s-ar putea intampla ceva mai inspaimantator decat sa moara, iar lumea, ocupata cu mitingul, sa nu bage de seama!

16:19 – Imbranceli din obligatie. Zero pinguini. Sindicalistii sunt imprastiati prin Bucuresti.

Ieri, mai pe seara – Ion Iliescu: „E dreptul oamenilor sa manifesteze, e un drept castigat”. Da, reveniti-va din shoc: e acelasi Ion Iliescu care in 1990 spunea despre manifestantii din Piata Universitatii care voiau sa-l dea jos: „Pot fi si un milion de manifestanti, eu am fost ales de popor”, apoi a pus politia si minerii sa-i bata salbatic si sa-i aresteze.

~ de veutzu pe 27 Octombrie 2010.

9 Răspunsuri to “Mitingul din 27 octombrie [update]: final caraghios cu Ion Iliescu”

  1. […] Mitingul [update]: studentilor de la ASE li se interzice sa iasa din facultate Wed Oct 27, 2010 11:50 am Mitingul din 27 octombrie, in timp destul de real, cu update-uri de cate ori intervine ceva interesant, grav sau hazliu. 9:50 – Ma trezesc obosit dupa ziua de ieri, dar cum dau drumul la televizor  Mos Ene o rupe la fuga sarindu-i basca in colb, iar eu ma pomenesc razand in hohote: politistii care au […] […]

  2. vive la revolution :))

  3. Vive, vive, da’ sa nu vina le PSD, ca atunci n-am facut nimic! :))

  4. Mi-a plăcut aia cu „Decât populară”… Am râs. Ăsta e artcol de vizite. Păcat că nu mă pricep la politică. Te salut.

  5. Victor, ai perfecta dreptate. Aia doi erau bestiali, iar articolul e ca sa fie citit🙂 Thanks🙂

  6. bravo Veo ! ce e prost e ca oricine ar veni tot de saracie da.cu ce dracu o sa scoata tara din criza in care a intrat.dupa umula mea parere ar trebui sa declaram razboi la americani si pe urma sa ne predam.

  7. Mengele, sunt perfect de acord cu tine :)) Si poate un pic si la japonezi😉

  8. Oh, the horror… asa a spus ilici? E tare.
    Bai apropo, cand sa incep si eu sa mai zambesc, sa ma mai intremez, odata cu internarea intaiului porc al tarii (nu, nu la basescu ma refer), doua chestii m-au intristat pe loc: 1. s-a ameliorat, cica; 2. ilici nici guturai n-are…

  9. 665: gand la gand cu bucurie :))

Lasă un răspuns

 
