NASA cauta universuri paralele. Eu le-am descoperit!


Ce prosti sunt astia de la NASA, cheltuiesc miliarde de dolari ca sa descopere universurile paralele cu ajutorul unui spectrofotometru transportat de Endeavour pe statia spatiala, cu care spera sa descopere materie intunecata si antimaterie – cand ar putea gasi mult mai simplu si mai ieftin un univers complet paralel dand clic aici!

De cand am vazut clipul asta cu muuulta materie intunecata nu ma pot opri dintr-un ras isteric cu urlete, desi nu e de ras: in Biblie scrie ca sfarsitul lumii va veni atunci cand Uraciunea Pustiirii va ajunge in locul sfant. Bah! A ajuns! De cand am vazut mustacioara, pletele si gura fara dinti a nonconformistului artist Sandu, de cand am vazut uluitorul dansator cu inexplicabil aspect arabesc care sare prin camera, de cand am vazut pirandele cu machiaj gros si sandale chinuite, am fost cuprins de un vertij intelectual greu de exprimat in cuvinte, totusi care ar putea fi rezumat, cat de cat, in formula sensibila: ce gura ma-sii e asta?!

In incheiere, o sugestie pentru toti cei care, din cauza crizei, au ramas fara serviciu, viata lor e distrusa, familia saracita si se dau cu capul de pereti de disperare: sa beti in sanatatea lui Sandu Ciorba!

~ de veutzu pe 10 Noiembrie 2010.

11 Răspunsuri to “NASA cauta universuri paralele. Eu le-am descoperit!”

  1. […] NASA cauta universuri paralele. Eu le-am descoperit! Wed Nov 10, 2010 15:46 pm Ce prosti sunt astia de la NASA, cheltuiesc miliarde de dolari ca sa descopere universurile paralele cu ajutorul unui spectrofotometru dus de naveta spatiala pe statia spatiala cu care se spera sa se descopere materie intunecata si antimaterie – cand ar putea descoperi mult mai simplu si mai ieftin un univers complet paralel dand clic […] […]

  2. Pană de idei?🙂

  3. Pe cuvant ca inca rad :))

  4. cam slabut.ce mama dracului,tu acum ai realizat ca ciorile sunt mai multi ca noi ceilalti ? tu acum ai vazut ca la noi in tara se preaslaveste incultura ? in ce pestera ai trait pina acum bunul meu prieten ?

  5. rad si io, batrane… doar rad… e tragic, e horror… dar cum sa nu razi?!

  6. moama ce…tocana :)) amuzant foc

  7. draga Veo,iti supun spre lectura si comentariu unul din primele mele post-uri :http://blog.bitcomet.com/post/120231/ .asa cum probabil ai observat eu sunt putin mai acid cu lucrurile serioase.

  8. Voi citi cu mare placere. Da, vad ca esti foarte acid si concentrat, si asta este un lucru bun, fara indoiala. Da’ sa nu ne pierdem simtul umorului🙂

  9. am aflat recent de blogul tau … e foarte ok o sa il citesc in continuare …am si eu pentru presedintele nostru de 2 lei o poza http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

  10. […] e clara: pentru a doua oara NASA si-a luat tzeapa, cautand gauri negre la 50 de milioane de ani-lumina in loc sa le cerceteze, […]

  11. Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*

Lasă un răspuns

 
