Am avut dreptate


Hollywoodul a recunoscut ca aveam dreptate (vezi chiar primul punct) si m-a rezolvat. (Hollywoodul nu vrea ca eu sa ma supar.)

Daca-i mai conving si sa anuleze brutal seria Twilight, s-o trimita chelnerita pe Megan Fox si, in general, sa-l impuste pe Michael Bay, ne asteapta un an cinematografic excelent.

Acest articol a fost publicat în Trei secole de cinema și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Am avut dreptate

  1. Khri zice:

    Super tare 🙂 🙂 🙂

  2. Pingback: Am avut dreptate - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. adina zice:

    am un bonus pentru tine 😛 ala care a expectorat twilightu se rahateste pe ea de scufita rosie :)) http://www.cinemarx.ro/trailere/Red-Riding-Hood-Red-Riding-Hood-2420537.html cum vede o pata rosie innebunest ;))

  4. veutzu zice:

    Aoleu… Vorba aia: „She never sleeps”?! :))

Lasă un răspuns

