Un cadou deosebit pentru Craciun: „Hochei la patinoar”


(Clipul n-are legatura cu postul, dar m-a distrat grozav.)

Indicii:

Melodie romaneasca din anii ’70.

Cantata de Aura Urziceanu sau Mihaela Mihai sau Mihaela Oancea sau cineva asemanator.

E posibil sa fie un cover dupa „Daybreak”, interpretata printre altii de Barry Manilow.

Cateva franturi de versuri: la refren, „Hochei la patinoar”; in strofe, „luna lui ianuar” si „caciulite colorate”.

Extrem de dubios:

Nu am gasit niciun MP3 cu melodia asta, nicaieri.

Nu am gasit pe net nicio referinta la piesa, la titlu, la interpreta, la versuri; nici macar pe site-ul hochei.ro!

Nimeni n-a auzit de ea: parinti, prieteni, colegi, oameni luati aleator de guler pe strada.

Cerinta:

Stiti cumva, chiar exista melodia asta?

Informatii suplimentare:

O caut de ani de zile fara niciun rezultat. De aceea, ati inteles, cadoul din titlu era pasamite pentru mine, sa-mi treaca obsesia. Multumesc, sarbatori fericite, play!

~ de veutzu pe 24 Decembrie 2010.

8 Răspunsuri to “Un cadou deosebit pentru Craciun: „Hochei la patinoar””

  1. Eu n-am auzit de melodie. În schimb mi-a plăcut clipul. Auzisem eu undeva că ăştia au voie să-şi dea la dinţi atâta timp cât se ţin pe picioarele lor iar arbitrul intervine doar când unul din ei cade. Se pare că e chiar adevărat. Nu cunosc nici un alt sport unde bătaia să fie de voie. Deci hocheiul nu e doar pentru bărbaţi cu coaie, ci pentru bărbaţi cu coaiele pline. Testosteronul face spectacolul. Enter Sandman e perfectă ca şi coloană sonoră.

  2. Da, e uimitor, adica stim ca americanii au mania competitiei, da’ astia se bat pe bune. In copilarie aveam un prieten care era hocheist si corespundea perfect profilului.

  3. nu am auzit pina acun melodia dar o sa caut.poate te pot ajuta.cit despre hochei e un sport idiot.un fost coleg a fost portar la echipa ‘Steaua Triumf’.mergeam si eu la antrenemente si meciuri.

  4. Da, multumesc, ar fi ceva sa dai de ea.
    Da’ hocheiul, exceptand faptul ca jucatorii se iau la poceala pe teren, mi se pare chiar bestial. Si crede-ma ca nu sunt prietenul prea multor sporturi :))

  5. Veo, trebuie sa observi un lucru esential, care constituie de fapt singurul motiv pentru care nu exista sportul asta la feminin. Imediat ce se enerveaza, arunca crosele jos. Nu e catusi de putin sigur ca femeile ar face la fel…
    :))

  6. Gabi: )) La asta nu m-am gandit :))
    Si-mi aduce aminte de un bairam din tineretea noastra, undeva in (culmea) Tineretului, la care venise un cocalar boxer macho man. Si la un moment dat nu mai stiu de ce se enervase si pe cine, dar l-am luat noi doi cu frumosu’ si cu coniac Triumf si l-am linistit. Ei, si imi aduc aminte ca-l intrebai foarte serios: „Da’ am auzit ca voi, boxerii, de la atatia pumni in cap o cam luati razna la batranete”, iar eu era sa ma inec cu coniacul de ras. Remember?…

  7. Hocheiul e un sport frumos. Te poti desfasura cat de cat liber daca arbitrul este partizan al echipei adverse. In felul acesta poti sa spui: ‘le-a dat arbitrul o lovitura libera, dar, noi le-am dat vreo 15’. Nu stai sa astepti notele ca la patinaj sau gimnastica sau sarituri, sa te enervezi ca te-au suntat la punctaj ca sa iasa nu stiu ce american pe un loc fruntas etc… E bine ca nu joaca si femeile hochei: va dati seama ce ar fi insemnat sa ai nevasta hocheista si tu sa vii acasa matrafoxat dupa 12 noaptea?

  8. Habar nu aveti. Femeile joaca hockey si au competitii la fel ca barbatii :))))

Lasă un răspuns

 
