Sper ca Huidu sa se razbune pe Realitatea TV


…pentru ca se prefac ca le pare rau pentru ce a patit, dar difuzeaza la nesfarsit clipul cu el schiind pe „Highway to Hell”, ba chiar, ca nu cumva sa nu priceapa cineva, au si subtitrat traducerea in romana: „Sunt pe o autostrada spre iad”. Practic, deja il astept pe Tatulici sa apara plangand sensibil pentru el.

Pe Antena nici nu m-am uitat, pentru ca stiu ca vor da vina pe Boc si oricum ei nu sunt jurnalisti, iar la TVR nu m-am mai uitat pentru ca, de fapt, nu are niciun sens.

~ de veutzu pe 30 Decembrie 2010.

6 Răspunsuri to “Sper ca Huidu sa se razbune pe Realitatea TV”

  1. io, de fapt, nu’l suport pe huidu, cu gainusa lui cu tot, de cin’ am vazut ca pina si prapadita aia de emisiune e „un format” importat, ca pe noi „nu ne duce capu” sa „ne ridem” fara formate importate.
    da’ acuma, cu accidentu’ asta, m’am situat organic de partea lui, fiind el la ani lumina de deviatzii de la realitatea & mbadea agency sucursala (ia)d’acia felics, plus emulsionatzii lor.
    cu toate ca tacsu’i fost pesedist, actual lider de filiala la partidu’ popo’ului dan diaconist, singuru’ format sula la sula autohtonist.

  2. Da, nici pe mine nu ma amuza intotdeauna Cronica, dar, dupa cum ziceai si tu, oricum emisiunea este muuult deasupra altora; insa emisiunea nu conteaza foarte mult, ci persoana lui. Nu Cronica a patit ceva, ci omul, care ne e simpatic.
    Stau si ma gandesc cum am fi reactionat daca s-ar fi accidentat Copilu Minune (nu i-am fi dorit moartea, Doamne fereste, dar poate nici n-am fi fost prea afectati, ba am fi facut si glumite proaste) sau, sa zicem, Tilica, un personaj antipatic prin prostie si inutil prin tot ce face.
    Si, ca veni vorba, ai vazut vreodata „Striscia la notizia”? Crede-ma, „Cronica” e infinit mai tare.

  3. evident ca sipe mine m’a marcat stirea!

    personaju’mi era simpatic mai ales p’in opozitzie cu ai’laltzi, asta am vrut sa zic.

    n’am reusit niciodata sa le vaz o emisie ‘ntreaga, desi vinatu’ de gafe si bilbe e o chestie ofertanta’n sine, care e ‘necata, din pacate, in lalaieli tzatziste si tziganisme pentru „rating”.

    n’am vazut „originalu” decit sa’mi dau sama ca’i format cumparat, atit!

    la radio (nici nu mai stiu daca mai au emisie, si pe ce post) sint insuportabili, ca (aproape) totzi ceilaltzi (exceptzie notabila: banciu!)

    hai, sanatate macsima la toata lumea, si stramosescu’ „la multzi ani!” (fara ghilimele!)

  4. Rusine Dinu Patriciu!!!🙂

  5. nu ma intereseaza nici daca crapa.poate daca da coltu o sa scapam de porcaria aia de emisiune.

  6. Ce rau esti :)) Nici eu nu ma omor dupa emisiune, totusi, in felul lui, el e simpatic. Adica nu mi se pare, in niciun caz, vreo emisiune imbecila, cum e de pilda Happy Hour. Sigur, daca zici ca toate emisiunile astea de la tv sunt inutile, bineinteles, dar asta e alta discutie.

Lasă un răspuns

 
