O sa murim de foame cel mai rapid din Europa si pe locul 4 in lume


9am.ro este un site imbecil. M-am abonat la ei mai de mult, nu mai stiu cum si de ce, asa ca primesc de la ei stiri si comentarii, dar mi-e prea sila sa-mi pierd timpul cu dezabonarea – si daca ma uit pe geam si fluier a paguba e mai important in viata mea decat 9am.ro. De ce nu-mi place site-ul asta? Pentru ca stirile par redactate de barbatul de serviciu de la mine de la munca, un batranel usor oligofren, de Nikita batausa si de Sexy Braileanca! 9am.ro isi bate joc de orice regula a jurnalismului, de la surse la structura stirii si de la concordantza datelor la logica, iar nu o data cele mai idioate comentarii la stirile lor (comentarii gen MASONII OR SA VA MANANCE DE VII BESTIILOR etc.) sunt mai inteligente decat stirea in sine.

Bah, da-n prostia lor au fost tari azi! Iata cum arata newsletterul lor azi:

Concluzia care se trage din stirea 1 despre Romania (Avem cel mai rapid internet din Europa si al patrulea din lume) si stirea 2 despre Romania (In curand o sa murim de foame) este foarte limpede:

Lasati naibii Facebookul si treceti la munca! :))

~ de veutzu pe 26 Ianuarie 2011.

5 Răspunsuri to “O sa murim de foame cel mai rapid din Europa si pe locul 4 in lume”

  1. Deci, pana la urma, nici o contradictie intre cele doua stiri😀

  2. Disperare dupa trafic. Vad ca au succes otevicuriozitati si baga si ei la greu.

  3. Fara indoiala… Si totusi te miri ce nivel jalnic au si ce succes.

  4. toata treaba asta e de caca.noi oricum nu apucam 60 ani.

  5. […] Ana – aka Moonlightblues, Diana al cărei blog de cărţi recent sfârşit îl regret, Alecs, Veone […]

Lasă un răspuns

 
