Tendinte in fashion: maieutul de viscol


Explicati-mi, va rog, urmatoarea idiotenie. Tot globul urla despre schimbarea dezastruoasa a climei. Tocmai am trecut prin cateva saptamani de ger de pana la -20 de grade. Iarna grea a devastat Europa si Statele Unite. Numai comerciantii romani se mai gandesc, precauti, daca n-o fi prematur sa vanda haine groase! :))

Vrand sa-mi iau o haina groasa, de iarna, din noiembrie pana in ianuarie am fost in zeci de magazine: de la AFI Palace Cotroceni la Auchan si, in disperare de cauza, de la tarabele taranesti din Hala Obor la boutique-urile de lux de pe Magheru: nu am gasit nimic! Haine de iarna, canadiene solide, pulovere de incredere, macar uratenii dar groase – absolut nimic. Am gasit numai jampilici meschine, puloverase care te arata cu degetul ca te futi in cur, hainute subtiri de refugiat din Zimbabwe. (Singura canadiana groasa pe care am gasit-o totusi in decursul celor 6-7 incursiuni costa 10 milioane, probabil pentru ca era confectionata din piele de om.)

Ati observat si voi chestia asta? Foarte serios vorbind, ce se intampla? Care este explicatia?

PS – Oricum, pana lamurim, le urez tuturor patronilor de magazine cu haine din Bucuresti sa-mi bag **** in **** lor, sa le *** nevestele t***e si m****e in ****,  sa ma *** pe **** lor si sa ma *** in viata lor. Chiar precizez ca orice patron de haine care citeste postul asta si ar fi trebuit sa aiba la vanzare haine groase dar nu are (de la brandurile din malluri la arabetele ieftin de langa casa mea) sa considere ca-mi b*g personal **** in existentza lui si-n copilasii lui. O zi buna!

~ de veutzu pe 11 Februarie 2011.

Un răspuns to “Tendinte in fashion: maieutul de viscol”

  1. da da da, exact de asta m-am palit si io in noiembrie cand am zis ca haine mea nu mai face fata, am pierdut doua zile prin magazine d-alea cu preturi de monte carlo pana sa gasesc ceva bun si care sa nu ia pielea de pe mine. de multe ori am gasit la second prostii mai bune decat alea din magazine.

Lasă un răspuns

 
