When there is no more room in fiction, characters will walk the earth


Ziceam intr-un post anterior ca Blogolem II, sequelul la care lucrez acum al clipului Blogolem, poate marca zorii unui nou fel de a face blogging. Blogging 25.0 sau la cat s-a ajuns. Sunt foarte constient ca suna pompos si ca pare ca ma laud. Dar e posibil ca peste cativa ani sa nu mai fie pompos, ci banal, iar de laudat nu ar avea rost – nu am inventat eu abordarea. Sau, alternativ, putem sa privim Blogolem II nu ca pe o simpla postare pe blog, ci drept un alt fel de a concepe si recepta SF, de altfel aplicabil si altor genuri literare. Dar sa nu anticipam prea mult…

Sequelul, pe care aproape l-am terminat, primise deja teaser, iar acum, iata, beneficiaza si de postere:

Urmatorul pas logic ar fi trailerul, dar sa nu exageram! :)) Pana la postarea propriu-zisa insa, asteptarea fanilor este tot mai incordata. Cititorii cer la unison sa afle deznodamantul scenei de lupta din Blogolem. Oare o fi scapat cu viata Gheorghe Veonescu, sau o fi fost ucis cu bestialitate de propriul sau blog?!…

Acest articol a fost publicat în SPCFG și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la When there is no more room in fiction, characters will walk the earth

  1. nicu zice:

    nu ai nici o sansa sa fi omorit de un blog.in cel mai bun caz iti iei citeva luni de ‘banned blog’.depinde ce postezi.daca postezi chestii usurele scapi.daca nu, stai si tu pe bara 3-5 luni.

  2. veutzu zice:

    Ei, uite, m-ai linistit :))
    Totusi… nu cred ca Gheorghe Veonescu e de aceeasi parere… Vei vedea 😉

  3. basil zice:

    cu parere de rau dar cunostintele dumneavoastra cu privire la caractere, dovedesq lacune..
    sa-mi fie iertat!
    eu stiu ca e vorba de dl. gheorghe v. onescu, nicidecum asa cum l-ati numit dumneavoastra…

    asta doar daca nu cumva e doar numele de scena! si atunci imi faq mea culpa…

  4. veutzu zice:

    :)) :))
    Dooomnuuu’ Basil, e vorba de var-su!

  5. basil zice:

    A.gatha! am inteles…:-))

  6. zerocratu' zice:

    al doilea al doilea al doilea al doilea al doilea…ai prin ideea. mi se pare genial al doilea, al doilea, al doilea….mna

  7. veutzu zice:

    Esti primul caruia ii place… Dar si mie la fel 😉

Lasă un răspuns

