Blogging 25.0


In urma cu vreo luna si ceva anuntam ca in februarie voi dezvalui un nou fel de a face blogging, mai precis postarile 3D si revolutionarea modului in care scriem si citim pe net la ora actuala. (Antologic Micawber: Si pana in februarie ce facem, asteptam incremeniti marea revelatie, sau mai scriem cate una, alta, in vechea deja maniera? :))

Din nefericire, dificultatile tehnice sadice m-au impiedicat sa pot posta in termenul preconizat; totul e gata in proportie de 99%, insa mai am nevoie de putin timp, pentru ca experienta oferita cititorului sa fie cat mai deosebita.

Pana atunci insa, voi posta o povestire care, de asemenea, se desprinde de bloggingul traditional si incearca sa capete relief tridimensional; desi nu atat de sofisticata ca Blogolem II: Figment’s Revenge, e insa un pas inainte fatza de cum scriem noi acum.

Si asta pentru ca stilul nostru actual de blogging nu exploateaza toate posibilitatile internetului; de fapt, ne multumim sa-i zgariem usor suprafata, in loc sa ne ridicam in doua picioare si sa postam tridimensional, daca nu chiar sa zburam, in si mai multe dimensiuni.

~ de veutzu pe 10 Martie 2011.

5 Răspunsuri to “Blogging 25.0”

  1. hello. ce faci?🙂

  2. Salut! Trebuie sa recunosc ca n-am mai vazut blog ca al tau😉 Extrem de tare arata. Ma pun si pe citit😉

  3. ei, mi-ai folosit pozele odata, acum iti place si blogul🙂 imi pare bine!
    Mai am si http://dan.lentilla.ro🙂

    Acum doar mai e http://www.hybridstudio.ro si http://blog.hybridstudio.ro si nu mai am ce sa-ti arat

  4. tu lucrezi la biz cumva?

  5. Da, e absolut bestial si e ceva nou – in sensul cel mai bun. Lentilla am vazut-o, acum sa ma uit si la hybride😉

Lasă un răspuns

 
