Amenintarea pastei de dinti


Nu stiam de ce ma nelinisteste pasta de dinti Sensodyne, de ce simteam ca in spatele numelui banal se ascunde o amenintare greu de explicat.

In definitiv, de ce ar putea nelinisti pe cineva o pasta de dinti?! Si cum s-ar chema sminteala in cauza, dentoglutinumofobia? Nici macar comunista Cristal, cu inclinatii hipogene, nu era periculoasa. Si atunci, de ce ma impungea ceva nedefinit, facandu-ma sa aleg mereu ba Colgate (pe vremuri), ba Lacalut (descoperirea Mariei)? Oare rezonanta tehnica a numelui, de arbori cotiti si roti dintate, sa fie cumva nepotrivita cu o substanta pe care o bagi in gura? Totusi, ar fi fost un motiv prea neinsemnat pentru sentimentul meu de primejdie latenta implacabila, de forta careia nu i te poti opune.

La un moment dat insa am inceput sa am o banuiala: daca exista intr-adevar vreo explicatie, aceasta se afla ferecata undeva in subconstient. Subconstientul, in definitiv, e o hahalera care sta in capul nostru si stie mai multe decat stim noi: vede ceea ce noi nu observam, isi aminteste lucruri din copilarie pe care noi le-am uitat de mult, simte inaintea noastra cand de capul nostru se apropie o minge pe care noi n-o vedem. Asadar, ce stia ordinarul ala din capul meu despre pasta de dinti Sensodyne si nu voia sa-mi spuna?

Deunazi insa, in farmacie, ma uitam intamplator la niste tuburi cu pasta de dinti Sensodyne si am avut revelatia. Explicatia mi s-a infatisat intr-o fractiune de secunda in toata hidosenia ei. Am inteles motivul. De ce insa acum si nu pana acum? Cel mai probabil, pentru ca psihohahalera era in toane bune si hotarase sa-mi deconspire adevarul, sa-mi arate in ce consta amenintarea si din ce film!

~ de veutzu pe 21 Martie 2011.

8 Răspunsuri to “Amenintarea pastei de dinti”

  1. chiar. Ma si vad peste 20 de ani batandu-ma cu tuburi uriase de pasta de dinti

  2. 20?! Optimistule care esti…

  3. mai pe larg prietene ! nu inteleg nimic.

  4. Sensodyne mi aduce aminte de Cyberdyne, corporatia evil din seria Terminator😉

  5. Nu trebuia sa fii atat de explicit. Acum e prea tarziu. Armate de cyberpaste de dinti te vor cauta …😉

  6. Da, „Wash with me if you wanna live!”

  7. Să ştii că şi pe mine tot acolo m-a dus cu gândul încă de când am văzut prima reclamă. Şi nu mi-au trebuit luni de zile de scormonit prin… hahaleră.😀

  8. Aaaa, esti mai tare! Felicitari!😉

Lasă un răspuns

 
