Să râdem de prieteni!


„- Ce-i asta? întrebă uimit Bazarov.

– E tata.

– Scrie pe blog?

– Da.

– Dar câţi ani are tatăl tău?

– Patruzeci şi patru.

Bazarov izbucni deodată în hohote de râs.

– Ce găseşti hazliu în asta?

– Pardon! La patruzeci şi patru de ani, un om dintr-o gubernie oarecare, om în toată firea, pater familias, să scrie pe blog!”

(I.S. Turgheniev, Părinţi şi copii, Litera, 2010)

~ de veutzu pe 24 Martie 2011.

9 Răspunsuri to “Să râdem de prieteni!”

  1. De cand are blogerul varsta? Poti scrie si chiar mi-ar placea si la 70 de ani.

  2. Cred ca e inca prea devreme, istoric vorbind, pentru asta😉 Dar da, va fi interesant de vazut peste 20-30-40 de ani ce vor face bloggerii de azi….

  3. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si sunt administratorul site-ului http://iasi365.com si va scriu in speranta unui schimb de linkuri. Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. Imi cer scuze ca ma postat cererea mea aici insa nu am gasit un link de contact
    In caz ca raspunsul dumneavoastra este pozitiv titlul pentru link este Iasi iar linkul http://iasi365.com.
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

  4. Mai am pana in septembrie sa fac la 44 de ani…:P Se cheama ca sunt inca in legalitate…
    Hihi!

  5. Hehe, sase luni ca maine trec!
    Apropo, si sotia mea tot pe 11😉

  6. abia am 41 ani.mai am putin.

  7. Te doare la basca! :))

  8. Nu stiu zau, ce ai vrut cu postarea asta! Sa indepartezi venerabilii de pe blogul asta ca sa ramai tu cu toate prospaturile!? Probabil!
    Dar iti reamintesq ca esti totusi un om insurat!

    Din invidie o faq, binenteles!

  9. Doaaa, fix d-aia! Venerabilii sa se duca la bere! :))

Lasă un răspuns

 
