Policlinica Vitan se blindeaza impotriva pacientilor!


Intr-o tara in care te duci la spital cu piciorul rupt si pleci mort, in care salonul cu bebelusi in incubator ia foc fara sa vada nimeni, in care te operezi de apendicita si medicul te castreaza etc. etc., e un fleac sa-ti faci programare la medic si acesta sa-ti dea tzeapa neagra. Ba chiar, daca te superi, mai pici si de tipicar!

Problema arhicunoscuta este ca n-ai cui sa te plangi. Colegiul Medicilor e o organizatie mafiota care, daca l-ar fi avut membru pe Joseph Mengele, nu numai ca l-ar fi scos basma curata, dar cel mai probabil l-ar fi sanctificat. Ministerul Sanatatii e vai steaua lui. Etc. Si totusi… cine zice ca n-ai cum sa rezolvi problema greseste. Iata cum se face!

Mi-am facut programare la oftalmolog, la policlinica. Cand insa ajung acolo conform programarii telefonice, pe deasupra si invoit de la serviciu, ce sa vezi? Medicul si asistenta plecasera de mult! Desi aveau program si ar fi trebuit sa fie acolo! Plecasera fara nicio explicatie, fara nicio scuza, fara niciun biletel. Cu cine sa vorbesc, cui sa ma plang, cum sa rezolv?

Simplu.

Se ia o foaie de hartie si se lasa medicului un mesaj care sa denote sensibilitate sufleteasca: „Dna doctor, sunt pacientul dvs. si am avut programare pentru azi la orele 18.00. Am venit la cabinet, dar dvs. nu erati aici si nici dna asistenta. Cabinetul era inchis, incuiat si cu lumina stinsa. Nu este nicio problema, dar o sa va sun pentru a reprograma consultatia. Am insa o rugaminte: in ziua aia sa va spalati pe dinti, fah zdrentzelor, pentru ca am de gand sa-mi bag p***  in diploma voastra, in voi ca oameni, in general in viata voastra si-n copilasii vostri, tarfelor obosite care dati tzeapa la pacienti”, se indoaie si se baga cu respect sub usa cabinetului!

Imi pare rau ca nu am vazut lacrimile din ochii medicului, cand a citit ca i-am luat familia in p***, dar am avut alta satisfactie: cand am revenit acolo dupa vreo doua luni, usa cabinetului fusese schimbata. Acum era una metalica, sub care nu mai poti baga bilete! :))

Vorba bancului: medicii astia romani ar face orice, numai sa nu vina la munca :))

INITIAL, USILE ERAU DIN LEMN, COMUNISTE...

...ACUM INSA MEDICII TREMURA CA-I TARASC PACIENTII PRIN DISPENSAR (VORBA LUI KEKE)

PS – Astept cu interes sa ma dea in judecata. Nicio problema, o sa fiu prezent la tribunal. Doar ca le rog cu stima ca-n ziua aia sa se spele pe dinti :))

~ de veutzu pe 9 Mai 2011.

14 Răspunsuri to “Policlinica Vitan se blindeaza impotriva pacientilor!”

  1. Lieutenant, you were given specific orders!

  2. I think we can handle one little girl… I sent two units, they’re bringining her down now!

  3. cam vulgar… dar ajungi în stare de sentimente negative cu aşa oameni. eu de câte ori merg la doctor mă simt de parcă m-aş duce pe eşafod. ştiu sigur că, dacă va merge bine cu programarea, sigur e nervoasă doctoriţa şi mă va lua peste picior. iar când mă simt mai senină… doctorul îmi spune cât tre să-i dau, deşi am trimitere…
    mi-a plăcut chestia cu Mengele…🙂

  4. Da, in loc sa mergem la doctor sa ne vindecam, mergem cu inima stransa, cu nervi si cu spaga. Dar a auzit cineva de un pacient care si-a calcat in picioare medicul incompetent? Nooo… Asa ca…

  5. Am primit o propunere de colaborare din partea Dvs, sau cel putin asa rezulta din mesajul gasit pe blog. ”

    Impresionati fiind de activitatea dumneavoastra, echipa editoriala a portalului cultural online http://www.bucurestiivechisinoi.ro, doreste sa va propuna o colaborare fructuoasa, prin promovarea articolelor dumneavoastra in cadrul site-ului nostru.

    Daca va doriti si dumneavoastra o colaborare in acest sens sau daca aveti alte propuneri de colaborare, nu ezitati sa ne contactati.

    Multumesc,”

  6. Da… dar cum facem?

  7. Gresit, exagerat chiar, nu ai fost in policlinica, minti cu nerusinare, ai fost intr-un abator…

  8. bravo Veo.iarasi ai reusit sa spui lucrulilor pe nume.tine-o tot asa.ma bucur nespus ca ai dat si-n sistemul sanitar dar asa cum spunea un antevorbitor colegiul asta al medicilor e o gasca de tip mafiot.ce a patit dr.Ciomu dupa ce ia taiat nefericitului ala pula.

  9. mi-ai facut ziua. prag antibilet?! :))))

  10. 😀 Pai tre sa-si justifice si ei salariul cu ceva, nu? :))

  11. oricare ar fii situatia,nu se vorbeste asa…urit!arata proaste crestere,micime sufleteasca si de ce nu..jigodism…nu,din partea pers.medical..care s-o fi intimplat …nu era!si! treb. sa ne dezbracam de zdrente si sa ne aratam ce avem mai urat!
    da! ptr. k nu stim sa ne raportam la realitate,adevar,circumstante…
    oribil! m-a oripilat povestea de mai sus,dar asta e! cu astia defilam..animale din spatiul mioritic,care la orice animozitate intilnita,grohaie!

  12. N-am inteles nimic.

  13. cam prea vulgar Veo,te stiam un om mult prea decent.nici eu nu sunt de acord cu practica asta ca doar oentru asta platim asigurari dar stiind si tu situatia din sanatate de ce nu ai apelet un doctor privat ?

  14. Chiar daca eu as apela la un medic particular, astia tot si-ar bate joc de altcineva. Or, nu trebuie sa-si mai bata joc de nimeni. Trebuie pedepsiti, fara mila, de fiecare data. E grea munca? Ghinion!

Lasă un răspuns

 
