Vantu, presedintele Romaniei?


Tocmai ieseam din institut, Maria mergand putin in fatza mea, cand apare o limuzina opulenta din care iese jumate pe geam Sorin Ovidiu Vantu. Mai intai o felicita calduros pe Maria, schimba cateva cuvinte, face si-o gluma parca. Apoi Vantu da mana si cu mine, ma felicita de asemenea…

– Multumesc, domnule presedinte, ii zic, ca in filmele americane.

…dar nu se intinde si la vorba, ci pleaca.

Sincer, sunt putin ofticat: cu ea a stat de vorba mai mult!

Sa fi fost un vis oarecare? Sa fi fost premonitoriu? Sau, de fapt, sa fi intrat DiCaprio in visul meu si sa-mi fi varat o inceptiune?…

Mai vorbim la alegeri.

~ de veutzu pe 11 Mai 2011.

7 Răspunsuri to “Vantu, presedintele Romaniei?”

  1. Stai calm, candideaza Dan Diaconescu, deci, no chance!

  2. (Scuze, am ratat o virgula, iat-o: ,)

  3. :))
    Pardalnica aia de virgula! Ai facut un citizen’s arrest? :->
    (remediez eu in primul comment)

  4. ca dw obicei cred ca e vrajeala ca sa ia ‘ochiul Romanului’ de pe situatia ‘de tot rahatul’ in care se afla tara.

  5. Aia cu DD e gluma, cred ca Boc va castiga alegerile…

  6. Felix, ce-as mai rade :)) :)) :))

  7. si eu, realizezi, Boc cel mai mare om in stat…

Lasă un răspuns

 
