Melodia pentru care dau premiu este importanta deoarece…


(Un mic interludiu: nu am gasit inca misterioasa melodie a lui Robert Eton si Taliga (desi va asigur ca exista), dar vreau sa explic de ce gasirea ei ne-ar lamuri mai multe despre lume si viata. Unii – gen Gigi Ghinea (femeia-minune care a dezlegat toate tainele universului) si prostovanul ei companion de emisiune (nu-i stiu numele) care zicea ca daca-ti tragi una cu ciocanul peste deget e pentru ca subconstientul iti da un mesaj, nu ca esti tu tampit – se jura ca nimic nu e intamplator, nu exista coincidente, ci numai conexiuni dificil de sesizat etc. Eu unul cred ca totul e la plesneala (sau, dupa cum zicea nu mai stiu cine, „universul nu are nicio opinie”) – dar as accepta bucuros ca ma insel. Iar piesa semnata Eton & Taliga mi-ar demonstra exact ca ma insel. Asadar…)

Melodia pentru care dau premiu este extrem de importanta deoarece…

~ de veutzu pe 31 Mai 2011.

6 Răspunsuri to “Melodia pentru care dau premiu este importanta deoarece…”

  1. telefonu meu ce functioneaza pe baza de acetilena si oxigen lichid nu stie sa citeasca 2d-uri d-astea, imi traduci si mie?😀

  2. Zerocrate, da, iti promit… da’ stai sa-i mai fierbem putin ;))

  3. Buna
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

  4. Voi examina propunerea dvs. si, la prima primenire a blogroll-ului (ceea ce se intampla de cateva ori pe an), voi avea in vedere si site-ul dvs si voi reveni cu un e-mail. Mult succes si multumesc.

  5. […] Dupa cateva zile postam pe blog un cod QR in care dezvaluiam cifrat – ca sa zic asa – care era motivul pentru care piesa celor doi mi se parea atat de importanta. Incercarile cititorilor de a gasi […]

  6. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

Lasă un răspuns

 
