Bon Jovi, banii inapoi!


D & D East Entertainment, partial vreau banii inapoi pe concertul lui Bon Jovi! E drept, n-am dat niciun ban pe bilete, care au fost cadou de la cel mai priestan dintre toti fanii Priest, adica bunul nostru prieten Melcu. Cer sa-i returnati insa acestuia urmatoarele sume din pretul total al biletelor:

41,4o lei ca am pierdut inceputul concertului (deoarece nu ati fost in stare sa anuntati ora la care incepe efectiv Bon Jovi decat cu cateva ore inainte. Toata lumea a crezut ca Bon Jovi vor canta de la 9, dar in realitate au inceput la 8. Cu alte cuvinte, 20.000 de oameni, veniti cu gandul sa fie acolo cu o ora mai devreme, s-au trezit ca vor sa intre in acelasi timp, motiv pentru care buluceala a durat mai bine de un sfert de ora, in care timp Bon Jovi deja cantase vreo patru piese! Inclusiv You Give Love A Bad Name! Ce, D & D East Entertainment, nu ati putut afla ora din timp? Atunci de ce plm mai organizati concerte?! Oricum, 20 de minute din totalul de 180 = am pierdut a noua parte din concert. A noua parte din pretul a doua bilete (372,80 lei) = 41,4o lei.)

Am facut 50 de metri, pana la intrare, in 15 minute, cu pauze de huiduieli

19,87 lei ca am venit pentru Bon Jovi si am ascultat Boyzone (In 1987 am primit placa originala cu Slippery When Wet: muzica bestiala, versurile pentru toate piesele, poze cu gagici, poze cu ei in concert!

, in timp ce pe vremea aia la noi copertele erau din carton ordinar, tiparite jalnic, si aratau asa:

Am ascultat la picup discul cu Bon Jovi multi ani, cu cea mai mare placere, iar albumul imi place si in ziua de azi. Pentru Bon Jovi aia, rockeri rai si pletosi, am venit ieri la concert, dar cand colo am vazut niste tunsi care au cantat inutilitati plictisitoare pseudorock (gen It’s My Life sau Have A Nice Day. Niciunui rocker adevarat nu-i poate placea It’s My Life!), de asteptam din clipa in clipa sa cante si The Yellow Horseless Train!)

40 lei pentru sunetul de discoteca (Se auzea foarte clar, nu zic nu, dar vocea si tobele erau bagate in fatza, iar chitarile si clapele se auzeau ca vai mama lor. Or, noi am venit la concert pentru chitari. Cate 10 lei pentru fiecare instrument care nu s-a auzit!)

10 lei taxa speciala ca jumatate de concert a fost pe lumina (Concert rock pe lumina e ca si cum ai bea whisky dintr-o cana facuta din cacat: de imbatat te imbeti, dar ramai cu o impresie neplacuta!)

Ne-au tinut pe lumina, ca la petrecerile de a opta, pentru ca, pasamite, in intuneric ne asteptau tripozii din "Razboiul lumilor". Noroc ca ne-au omorat la timp baladele lui Jovica!

25 lei pentru ca n-am baut decat o singura bere pret de 3 ore (deoarece cozile erau uriase. De aceea trebuie sa returnati contravaloarea a minimum 4 beri si un suc, cat am fi baut intr-o tara dezvoltata. De ce la The Cult, in 2007, ati putut aranja sa nu se stea mult la coada, si acum nu? Aaa, nu va pricepeti la concerte? Atunci apucati-va in plm de vandut pliante la pizza din usa in usa in Militari, nu aveti ce cauta in show biz.)


Total: 136,27 lei de returnat de catre D & D East Entertainment. Sau, daca firma nu-si permite, la urmatorul concert Muse sau Metallica sa ne dea invitatie moca. Despagubire că n-au fost Bon Jovi, ci Rău Jovi!

~ de veutzu pe 11 Iulie 2011.

10 Răspunsuri to “Bon Jovi, banii inapoi!”

  1. măcar ai fost acolo …. ! In privinta concertului ” cu lumina deschisă” chiar ai dreptate, nu-mi venea să cred cand am vazut la tv. Cele bune !

  2. concertul asta l-am ratat.am fost de serviciu.apropo,trimite salutarile mele lu Melcu.

  3. Oo, da, Nicu, multumesc, ii transmit😉
    Apropo, e Melcu Mic, banuiesc ca-i cunosti pe amandoi, dar ca sa evitam confuziile😉 Pe Melcu Mare nu l-am mai vazut tot de-o viata.

  4. Omule… da, ca la discoteca in anii 80 ;))

  5. Mama, cate calcule….
    Mai bine nu te duceai deloc…
    Tot nu ai apreciat nimic!
    Un show exceptional!

  6. Pai am zis eu ca n-am apreciat?
    Au cantat foarte bine, au muncit mult, tot respectul pentru ei si pentru cele 3 ore de muzica, ca si pentru Melcu, ca ne-a dus acolo😉 Ne-a placut sa mergem la concert, doar ca muzica a fost muuuult prea soft pentru gustul nostru, atata tot🙂

  7. poi tu la concert meri sa bei?
    poi tu la bob Jiovi te duci dupa muzica?

    Maine poimane meri la Vama pentru liniste si la Mamaia pentru cultura

  8. Daca stau sa ma gandesc, Animale, eram acolo doi fani Priest, unul Maiden si una Metallica. Speram s-avem niste aure, asa, care sa faca bonjovarii sa stea la coada la bere pentru noi. Nu?!

  9. Veutza, draga, parca nu stiai ca Bon Jovi canta pentru gagici! Concertul a fost misto, organizarea de kko (se pare ca e o obisnuinta pentru romani sa se faca de kkt).
    Fii sincer, a fost, totusi, ok.
    Bon Jovi, Maiden nu se face!

  10. „Bon Jovi, Maiden nu se face!” :))
    Asa e, Adicutza. Eram doar putin dezamagit de concert, nu ca nu ar fi cantat misto (ca au cantat misto), dar prea pop pentru gustul nostru. Imi place si muzica pop, uite, Kylie a fost misto, da’ Jovica, rockerul tineretii noastre?…
    Chiar, tii minte cand ascultam noi discul la Violeta, acum ‘fo 22-23 de ani?… Phiiii….
    Si ma bucur ca ai comentat si tu aici😉

Lasă un răspuns

 
