So what’s next?


Ma gandeam mai devreme despre ce sa scriu in postul urmator: despre escrocheria care este serialul Seinfeld sau despre cel mai mare suspect? Nu-mi puteam da seama care dintre cele doua subiecte e mai stringent. Dar sa nu uitam ca, in acelasi timp, era de actualitate si sa relatez cum o postare de-a mea de acum vreo doua luni a silit compania Hyundai sa-si schimbe politica (da, da!). Ceea ce mi-a amintit ca n-am mai scris de mult despre cretinelile marunte care ma seaca la lingurica (spicuiesc din ce se pregateste: sa tii mana intr-o parte cand cari ceva greu; ambiguitatile interfoanelor; oamenii care zic Patrick Şueiţi; Please wait while the list is being populated). Dar asta nu insemna sa uit de tzeparul Valeriu Catalineanu? Ori cum am fotografiat-o pe Anna Torv din Fringe in masina 102? Am 263 de posturi in stand by (fatza de 279 publicate, o fi normal?!); as putea sa-l scriu pe oricare dintre ele, ar trebui doar sa ma hotarasc la care dintre ele sa ma opresc.

Adevarul, insa, este ca nu am chef sa scriu absolut nimic.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la So what’s next?

  1. mengele blog zice:

    cam tot ce scrii tu e interesant.de curind am intrat si eu in comunitatea word press asa ca asi dorii si eu niste informatii administrative.

  2. veutzu zice:

    Aaa, pai da-mi adresa cea noua… Ce bine ca ai renuntat la platforma veche! Intreaba-ma daca ai nelamuriri (stiu ca e greoi wordpressul), daca stiu iti spun cu placere.

  3. mengele blog zice:

    noua mea adresa este:http://mengeleblog.bloguest.com/

    vreau si eu sa imi pun un alt fundal si niste muzica.plus alte informatii tehnice care imi pot fi de folos pe viitor.

  4. veutzu zice:

    Esti sigur ca e wordpress?…

  5. mengele blog zice:

    intra si vezi si tu.la mine asa zice.

  6. veutzu zice:

    Pentru fundal: odata ce intri in cont, vezi in in meniu, sus: Blog –> Dashboard –> in bara din stanga, jos, ai Appearance, iar acolo, ai Themes. Te va duce intr-o lista cu themes (fundaluri). Muzica nu stiu cum se pune, cred ca nu se poate.

  7. trifoi zice:

    seinfeld e o escrocherie! seinfeld e o escrocherie. Go! (si eu am sute de ciorne. Am inceput recent sa mai tai de pe lista – adica ieri)

  8. veutzu zice:

    Bine, Seinfeld vine cat pot de curand 😉

  9. filme zice:

    Bravo un post foarte bun

Lasă un răspuns

