Dar daca techem sa-mi sugi pula, vii?


Remarcam mai de mult in legatura cu Techem cat pot sa fie de inutili. Stiti, Techem, firma aia fara sens care trimite lunar cate o factura care nu e factura si cu care n-am stiut niciodata ce sa fac si ca atare nici nu le mai citesc.

Ei bine, Techem a lasat recent o instiintare prin scarile blocurilor: „Techem efectueaza citirea repartitoarelor, sa fiti acasa intre 10 si 20 septembrie”. Sa mori tu, Petco Uzunov, manager la Techem, ca o sa stea populatia Bucurestiului incuiata in casa 11 zile pana cand o sa vina un muncitor de la compania ta sa le citeasca repartitorul?! Cred ca nu-ti dai seama ca la noi pe oameni ii doare in pula (sau in pizda, dupa cum poate fiecare) de problemele voastre. Vreti sa cititi cacaturile alea de repartitoare care oricum ne fac sa platim mai mult intretinerea? Veniti si voi, politicos, spre seara, pe la un 7 sa zicem, cand lumea e acasa. Pentru ca niciun om sanatos la cap n-o sa stea la cheremul sclavului de la Techem; frumos, european si civilizat este ca, dimpotriva, Techem sa stea la cariciul locatarilor!

Dupa o vreme, a aparut o alta instiintare: „Cine nu a fost acasa, sa sune Techem la 021………, pana pe 31 octombrie, ca sa va contactam”. Cum nu fusesem acasa, am sunat, de buna credinta. A urmat o alta tampenie marca Petco Uzunov: nu poti lua legatura cu Techem prin telefon! :)) Am sunat timp de cel putin 7 zile, la cele mai diferite ore. Degeaba! Raspunde robotul si, dupa ce astepti pe banii tai de innebunesti, iti spune ca „extensia nu raspunde”!

Cum sa fii mah atat de retard incat, in propriul tau interes, sa pui la dispozitia publicului un telefon la care nu raspunde nimeni?! (Tzeapa bulgareasca: iti dai tzeapa singur si mai si razi ca l-ai pacalit pe prost!)

Vazand ca asa nu merge, m-am dus la site-ul Techem si am completat formularul de contact. Numai ca, vorba lui Anton Pann, nu ai cum sa futi in New York atunci cand nu ai nici macar cu ce sa faci laba in Veliko Tarnovo! Adica daca telefonul ii depaseste, de mail probabil ca le este groaza: n-am primit niciun raspuns nici pe mail. Si totusi, Techem nu-mi citisera repartitorul. Ce era de facut?

Ei bine, rezolvarea a fost magistrala: Techem putea citi repartitoarele de la subsolul blocurilor! :)) Adica banii cheltuiti cu instiintarile, cu trimiterea de muncitori la oameni acasa, cu call center-ul etc. fusesera aruncati prosteste la gunoi – totul putea fi rezolvat de la bun inceput din subsol! :))

~ de veutzu pe 26 Octombrie 2011.

26 Răspunsuri to “Dar daca techem sa-mi sugi pula, vii?”

  1. super.eu sunt de la tara asa ca nu am repartitor.

  2. pfff… kafka

  3. hai ca-i bun fontu asta, sa nu mai dea chioru ctrl plus plus

  4. @ voroncas: :)) :)) :))
    Io insumi am tocit tastele alea :))

  5. @ liana: da, si mai precis, cafca. cafca, frate! adica soro

  6. am citeve noutati pentru tine.va un pustiu de bine si baga o vizita
    http://mengeleblog.wordpress.com/

  7. ctrl plus plus

  8. N-am ce sa-i fac, Piticule, incerc de ani de zile sa-i fac fontu ma-sii mai mare…. si degeaba.

  9. sunt deacord ca firma este penibila dar limbajul din mesaj este sub orice critica ASA NU

  10. asta merita si cred ca e doar putin
    eu ii voi cauta cu avocatul ca m-am saturat sa mai platesc pentru a intra in contact cu ei

  11. am si eu aceaiasi problema. Crezi ca e ceva de facut in privinta asta?

  12. Din pacate, Marius, ei ar trebui sa faca ceva. Noi nu vad ce putem face. Pe de alta parte, fiind vorba despre un sistem idiot care-si creeaza singur probleme, tot singur si le va si rezolva. Deci stai linistit🙂

  13. IN AFARA DE PL CE MAI STITI SA ZICETI OAMENI BUNI?

  14. PZD?

  15. Ar trebui interzis prin lege dreptul la blog idiotilor obsceni. Stiati ca mai sunt si copii care navigheaza pe internet?

  16. Da, copiii care navigheaza pe internet pentru ca parintii lor sunt prea retardati sa le interzica este un fenomen de-a dreptul ingrijorator. Dar, hei, nu poti lua cretinilor dreptul de a face copii, nu?

  17. eu caut una sa-mi suga pula si dau peste repartitoare cu voi,tare,asa am dat la cautare google :))si ati aparut voi :))

  18. :))))))))))))))))))

  19. muisti doamne

  20. uh.. credeam ca sunt singurul care nu e de acord cu anunturile lor retardate

  21. Suntem putini, e drept! Dar daca ne unim muile…😀

  22. Numarul mau :0760821966

  23. Ha?

  24. romanu’ tot timpul fu’ frate cu legea.
    nu intelege ioc, dar rezolva cu scula lui inteligenta totu’

  25. Simplu si eficient poti scapa de CONCERNUL TECHEM : soliciti un BVM ( buletin de verificare metrologica pentru repartitoare ) care nu EXISTA !!!! , si atunci cade tot contractul ….indiferent de clauzelor lor .

  26. Multumesc… Daca stiam…😉

Lasă un răspuns

 
